關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請教大家是否直資收咗,仍可不可以參加自行派位? ...
發新帖
查看: 1006|回覆: 2
go

請教大家是否直資收咗,仍可不可以參加自行派位? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


299
1#
發表於 07-6-29 09:37 |只看該作者

請教大家是否直資收咗,仍可不可以參加自行派位?

如題,我知如留位直資便不能參加統一派位,但自行派位於十一月左右公報,比公報直資的時間遲.........請各位給予意見.
謝謝!   

Rank: 5Rank: 5


1245
2#
發表於 07-6-29 11:21 |只看該作者

Re: 請教大家是否直資收咗,仍可不可以參加自行派位?

yes 直資收左你而你又覆會讀, 就絶對唔可以再參加大抽獎

私小就有d 可交留位費再去抽獎; 有d 就講明唔可以再抽 ,
所以最好不厭其煩間間都問多次。
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

醒目開學勳章 王國長老


59483
3#
發表於 07-6-29 12:02 |只看該作者

Re: 請教大家是否直資收咗,仍可不可以參加自行派位?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖