- 在線時間
- 316 小時
- 最後登錄
- 09-5-12
- 國民生產力
- 111
- 附加生產力
- 2050
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-10-6
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 325
- 主題
- 40
- 精華
- 0
- 積分
- 2486
- UID
- 31933
 
|
simsim,
多謝及唔該晒你的回覆!
其實我好緊張因為囡囡本身剛讀完的幼稚園完全無默書的. 所以擔心佢上小學會幾辛苦, 9月囡囡會讀呢間小學, 所以我想問下意見關於考試默書.
我還想問默書的範圍, 老師係咪每次都會講清楚會默那課, 還是範圍會有成幾課但只默其中一課呢? 背默的話會唔會好多的?
英文堂係咪外國人教的? 有無phonics學?
謝!
原文章由 simsim 於 07-7-9 18:39 發表 
功課一般啦,平均每日六樣,星期五會較多。考試每年三次,分三學段,每次只考該學段的東西。課外活動則較少,小一會輪流參與唔同活動而配合多方面發展。默書中文開學默一課,學期中默兩課,有背默。英文基本上 ... |
|