- 在線時間
- 759 小時
- 最後登錄
- 20-4-26
- 國民生產力
- 180
- 附加生產力
- 1736
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-10-2
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2578
- 主題
- 67
- 精華
- 0
- 積分
- 4494
- UID
- 31672
 
|
我多事講句,九龍塘幾間私校band 1無85%,都有70%, 好似宣小8x%, 九龍塘小學 7x% ,禮賢今年都有78%, 這三間我知功課係唔多既! 至於谷唔谷就見人見至,佢地同樣都私小.如果民生既bandone 係高, 收曬自己學生都無問題喎! 因有8x%係band 1, 佢既中學(e+仲係津校,計劃轉直資) 唔冼下車.
民生幾年前去考過, 好多人, 人山人海, 有媽咪話佢地好大鼻連小朋友急, 冼手間都唔比用, 我都記得冼手間係唔比人用.
其實唔冼問補習社,上o下bk就有好多媽咪報下料,堅or流就要自己分析下. |
|