關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 放棄20分選另一間
發新帖
查看: 2433|回覆: 13
go

放棄20分選另一間 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


189
1#
發表於 07-7-5 12:26 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
如在A學校父親舊生已得20分, 但又喜歡B學校多些,
1) 你會點選擇?
2) 一一選校時排B校, 次選A校... 如不成功再番B校叩門機會大嗎?
   0    0    0    0

Rank: 6Rank: 6


7684
2#
發表於 07-7-25 20:35 |只看該作者
寶寶mum,

Me too.  哥哥仍在此校讀, 但又喜歡另一間學校, 值得放棄學位而去大抽獎嗎?
禁止在戶名,頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結

Rank: 4


889
3#
發表於 07-7-26 12:41 |只看該作者
原文章由 Crabtree 於 07-7-25 20:35 發表
寶寶mum,

Me too.  哥哥仍在此校讀, 但又喜歡另一間學校, 值得放棄學位而去大抽獎嗎?


我今年的經驗或許有些少參考價值.  

本來我計劃兒子入讀我母校, 後來覺得該校現在比以前差了少許, 失去了以前有的優勢.  於是比較之下, 決定安排兒子報考私小, 自行仍選母校, 保守一點, 看私小結果才作決定.

結果自行與私小都收, 我就放棄自行取了私小. 本來以為就此了結心事, 但該私小容許參加大抽獎, 只須交數百元留位費便可.

我想, 不如又試試抽獎, 反正抽不到就讀私小, 沒有風險. 結果中了第一志願, 現已決定棄私小而入讀該校

希望給你們一些啟示吧!

Rank: 6Rank: 6


7684
4#
發表於 07-7-27 23:50 |只看該作者
多謝你的寶貴意見! 但有點唔明, 係自行收了, 你放棄自行那間學校而選私小, 並且那間私小又容許你可以大抽獎, 是可以再大抽獎嗎? 請問你是那一個網? 入了那一間而你認為可以放棄之前那間呢? 唔好意思咁多問題?


原文章由 jeffzhang 於 07-7-26 12:41 發表


我今年的經驗或許有些少參考價值.  

本來我計劃兒子入讀我母校, 後來覺得該校現在比以前差了少許, 失去了以前有的優勢.  於是比較之下, 決定安排兒子報考私小, 自行仍選母校, 保守一點, 看私小結果才作決 ...
禁止在戶名,頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結

Rank: 4


889
5#
發表於 07-7-30 15:09 |只看該作者
原文章由 Crabtree 於 07-7-27 23:50 發表
多謝你的寶貴意見! 但有點唔明, 係自行收了, 你放棄自行那間學校而選私小, 並且那間私小又容許你可以大抽獎, 是可以再大抽獎嗎? 請問你是那一個網? 入了那一間而你認為可以放棄之前那間呢? 唔好意思咁多問題?

自行的是我的母校, 小兒有25分, 基本上"實"入. 那校是在油尖旺區, 雖不是什麼名校, 但在那區也很受歡迎, 中學派位也不錯. 但由於教統局把原本分配給油尖旺區的灣仔區中學學額取消,而校長又提及原有的聯繫英中會在年內"斷龍", 形成這兩年派位差了一點 (由60%下跌至50%英中左右); 加上又不是全日制(2009年才轉), 校舍略舊等, 都影響到我對它的看法.:-|

至於那間私小是九龍禮賢學校, 校網是深水土步, 地點有些"釣"腳, 在又一村, 但出名的是老師有愛心, 學生學術成績好, 校舍新淨d, band 1%超過70%, 平均升英中達90%. 它有自家的幼稚園, 收生無困難. 我跟小兒去聽簡介會及去面試, 看見的都是人山人海, 我覺得禮賢其實辦得不錯, 學費也合理.

據知, 有些私小是要求家長簽承諾書放棄大抽獎, 但禮賢就沒有此要求. 所以, 我就填表抽獎, 但求盡力, 免日後後悔. 我住處屬34網, 結果小兒順利入了馬頭涌官小(福祥街), 是一間不錯的學校. 放棄禮賢其實不捨, 但權衡多方面後, 最後決定入馬小.  

Rank: 6Rank: 6


7684
6#
發表於 07-7-30 21:35 |只看該作者
jeffzhang,

你真的很幸運! 如果我又學你咁另外再報私小做backup, 但其實我想用家姐地址(油尖旺)作大抽奬, 想入St. Mary or 循道, 貪佢有中學嘛, 會否好冒險?  你又怎樣認為呢?


p.s. 哥哥係讀聖公會基福

原文章由 jeffzhang 於 07-7-30 15:09 發表

自行的是我的母校, 小兒有25分, 基本上"實"入. 那校是在油尖旺區, 雖不是什麼名校, 但在那區也很受歡迎, 中學派位也不錯. 但由於教統局把原本分配給油尖旺區的灣仔區中學學額取消,而校長又提及原有的聯繫英中 ...
禁止在戶名,頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


2481
7#
發表於 07-7-30 21:52 |只看該作者
聖公會基福都一間好好既學校黎架
如果係女仔中學都好多好學校
如上智,莫敬堯都OK
原文章由 Crabtree 於 07-7-30 21:35 發表
jeffzhang,

你真的很幸運! 如果我又學你咁另外再報私小做backup, 但其實我想用家姐地址(油尖旺)作大抽奬, 想入St. Mary or 循道, 貪佢有中學嘛, 會否好冒險?  你又怎樣認為呢?


p.s. 哥哥係讀聖 ...
個性固執,熱情(愛結交朋友),愛和平(不喜爭執),頭腦靈活,做事欠勇氣及信心(所以較容易放棄機會),要學習加強主動性喺做事方面、加強表達力及疑心(易相信別人)。

Rank: 6Rank: 6


7684
8#
發表於 07-7-31 00:55 |只看該作者
doryee,

上智-係好好, 但超多人爭; 而莫慶堯- 唔係band 3嗎?  若果選了一間小學係有埋中學, 到時唔駛再頭痛嘛?


原文章由 doryee 於 07-7-30 21:52 發表
聖公會基福都一間好好既學校黎架
如果係女仔中學都好多好學校
如上智,莫敬堯都OK
禁止在戶名,頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結

Rank: 5Rank: 5


3293
9#
發表於 07-7-31 09:31 |只看該作者
I think that your 母校 is still the best choice because the brandname of it is great and you can apply some better schools at secondary school stage even without its own adjacent secondary school!! That is my personal opinion.

原文章由 jeffzhang 於 07-7-30 15:09 發表

自行的是我的母校, 小兒有25分, 基本上"實"入. 那校是在油尖旺區, 雖不是什麼名校, 但在那區也很受歡迎, 中學派位也不錯. 但由於教統局把原本分配給油尖旺區的灣仔區中學學額取消,而校長又提及原有的聯繫英中 ...

Rank: 4


889
10#
發表於 07-7-31 12:59 |只看該作者
原文章由 馬媽媽 於 07-7-31 09:31 發表
I think that your 母校 is still the best choice because the brandname of it is great and you can apply some better schools at secondary school stage even without its own adjacent secondary school ...


Thank you for your opinion.  First of all, I would like to clarify that my parent school is not Methodist.  So, sorry for misleading you and other readers.  Actually, it is a school located in primary school net 32.  

Personally, I like the private school - KRS.  But after considering the school fees, the present living place as well as the transportation, the secondary school net and also the comments received, I select MTC for my son.  In fact, I am lucky to have choice and no need go through "knock door" for my kid.  Thanks to my Lord!

Rank: 5Rank: 5


3293
11#
發表於 07-7-31 15:28 |只看該作者
I see. But is it Heep Wop? If yes, my opinio is still valid. Anyway, may God bless your child.

原文章由 jeffzhang 於 07-7-31 12:59 發表


Thank you for your opinion.  First of all, I would like to clarify that my parent school is not Methodist.  So, sorry for misleading you and other readers.  Actually, it is a school located i ...

Rank: 5Rank: 5


4459
12#
發表於 07-8-1 09:50 |只看該作者
TO:寶寶mum
妳是否48網?我好似見過妳既POST.
如果是,我記得妳講果兩間係48網都係唔錯既choice,
其實都要睇本身小朋友既學習能力等...
或者妳自己抽小小時間係呢兩間學校門口等放學,睇下d學生放學後既情況,而作決定.

[ 本文章最後由 素兒 於 07-8-1 10:03 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


219
13#
發表於 07-8-1 13:10 |只看該作者
原文章由 jeffzhang 於 07-7-30 15:09 發表

自行的是我的母校, 小兒有25分, 基本上"實"入. 那校是在油尖旺區, 雖不是什麼名校, 但在那區也很受歡迎, 中學派位也不錯. 但由於教統局把原本分配給油尖旺區的灣仔區中學學額取消,而校長又提及原有的聯繫英中 ...


據知, 有些私小是要求家長簽承諾書放棄大抽獎, 但禮賢就沒有此要求. 所以, 我就填表抽獎, 但求盡力,???
但聽聞如果自行得左,入到個間學校,就無得再大抽嫁禍,因為教局話每學生只會有一次選擇既機會。不論你想唔想入個個學校,因為係自己選擇嫁麻,除非搬屋或有其他原因..

Rank: 4


889
14#
發表於 07-8-1 16:58 |只看該作者
原文章由 Hilary 於 07-8-1 13:10 發表


據知, 有些私小是要求家長簽承諾書放棄大抽獎, 但禮賢就沒有此要求. 所以, 我就填表抽獎, 但求盡力,???
但聽聞如果自行得左,入到個間學校,就無得再大抽嫁禍,因為教局話每學生只會有一次選擇既機會。不論 ...



如果自行得左, 但唔去註冊, 你原來自行的學位是會由後備補上的; 而教統局是容許繼續參加下一步的統一派位 (印象中我有打電話問過教統局求證過). 如參加派位, 教統局的確是會知會有關私小, 所以有些私小就要求家長承諾不參加統一派位, 否則...., 而我們亦問過禮賢, 他們就話無問題, 我才去填表的.  這是我今年的經驗, 跟你所講的不符.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖