- 在線時間
- 63 小時
- 最後登錄
- 13-3-21
- 國民生產力
- 52
- 附加生產力
- 18
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 02-9-2
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 159
- 主題
- 29
- 精華
- 0
- 積分
- 229
- UID
- 2897
 
|
其實近日在這裡都聽了不少對學校的意見, 不論是好是壞, 都多謝各媽咪的見解. 回想自己去幫小朋友選學校, 到現在可以話塵埃落定, 中間真係做了很多功課, 問過好多朋友. 其實到現在心裡都唔知道是否真係正確, 小朋友是否適合. 每個父母都想比最好自己的小朋友, 但搵學校真不是你想讀邊間就可以入邊間, 就算是港大同學會亦要在千幾人中被選中. 間間學校都有好處和壞處, 家庭教育都好重要, 小朋友重有很長既路要行, 所以大家都不用太擔心, 只要真是發覺學校和自己的理念不一樣, 才作別想.
小朋友已經過整整一年辛苦面試, 又面試, 得到了的成果, 希望各家長是否真的滿意, 都應該和小朋友分享, 話比佢地聽你間小學係最好的, 最開心的, 最適給你的. |
|