- 在線時間
- 134 小時
- 最後登錄
- 20-9-27
- 國民生產力
- 34
- 附加生產力
- 6
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-10-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 84
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 124
- UID
- 160115
 
|
原文章由 Tatama123 於 07-10-3 18:03 硐表 
Annmelody ,
唔係嗎?維記報名費都要五佰,搵鬼讀, 正一謀人寺!,我都覺維記牟利, 入左去讀唔使指意出得返出面讀! 當正自己係名校, 維記IB我冇信心!
IB都係好新, 現在政府公佈直資都唔可以用IB考, 要考返A-Leave
好似港大同學會都不可以考IB試. |
|