關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 想問吓荃灣浸信會聯會小學
發新帖
查看: 1892|回覆: 12
go

想問吓荃灣浸信會聯會小學 [複製鏈接]

Rank: 4


772
1#
發表於 07-9-18 16:26 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
想問吓荃灣浸信會聯會小學好不好,難不難入呀?多不多功課做,會不會讀得很辛苦呢?
   0    0    0    0

Rank: 2


47
2#
發表於 07-9-19 12:56 |只看該作者
原文章由 carrievic 於 07-9-18 16:26 硐表
想問吓荃灣浸信會聯會小學好不好,難不難入呀?多不多功課做,會不會讀得很辛苦呢?

聽到有些家長說, 很難入(同區最難入), 功課多, 活動少, 孩子都讀得幾辛苦.

Rank: 3Rank: 3


223
3#
發表於 07-9-19 12:58 |只看該作者
浸聯唔係活動教學咩﹖ 點解會好多功課﹖難入就一定


原文章由 bigbigboy 於 07-9-19 12:56 硐表

聽到有些家長說, 很難入(同區最難入), 功課多, 活動少, 孩子都讀得幾辛苦.

Rank: 3Rank: 3


110
4#
發表於 07-9-19 13:00 |只看該作者
Less homework, many activities, a good school. My son is P.3 now, he enjoys school life very much


418
5#
發表於 07-9-19 14:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


555
6#
發表於 07-9-19 18:06 |只看該作者
原文章由 BookloverJ 於 9/19/2007 14:29 硐表

請問係咩家長同你架,讀緊浸聯既?點解將d 事實掉轉講架(除左同區最難入呢樣).

我個女p.3, 功課少, 活動多,讀得不知幾輕鬆,舒服. 今年學校第一份通告”校長的話”,回顧辦學理念就係「少功課、少默書、少考試 ...


小女今年要報小一啦.  好想囡囡能入讀此校.  我屬同區校網. 但只得15分. 自行分配一定入唔到啦.  萬一大抽獎都入唔到. 就要叩門. 但有好多家長話此校是不接受"叩門"的. 除非有人事關係.   我聽了之後真係好失望呀.... 係咪真有其事?   


418
7#
發表於 07-9-19 23:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


269
8#
發表於 07-9-23 01:36 |只看該作者
原文章由 bigbigboy 於 07-9-19 12:56 硐表

聽到有些家長說, 很難入(同區最難入), 功課多, 活動少, 孩子都讀得幾辛苦.


Those want to apply and try to spread out the wrong info. Then the chance will be better.:tongue:

Rank: 2


79
9#
發表於 07-10-4 23:14 |只看該作者
競爭大是事實,是一所有心有力的學校,也是事實!



原文章由 Megafish 於 07-9-23 01:36 硐表


Those want to apply and try to spread out the wrong info. Then the chance will be better.:tongue:

Rank: 3Rank: 3


342
10#
發表於 07-10-6 16:30 |只看該作者
校長是咪好吋架?
[img align=left]http://lilypie.com/baby2/030209/3/4/2/+8[/img]

Rank: 5Rank: 5


1576
11#
發表於 07-10-6 18:28 |只看該作者
原文章由 LianaMamaa 於 07-10-6 16:30 硐表
校長是咪好吋架?

我同事d仔/女係讀浸幼佢都係咁話個校長好吋, 所以我都唔太欣賞

Rank: 5Rank: 5


2057
12#
發表於 07-10-6 23:50 |只看該作者
[quote]原文章由 愛港士 於 07-10-4 23:14 硐表
競爭大是事實,是一所有心有力的學校,也是事實!



It's really a good school. 校長唔寸, 是個思路清晰, 做事目標明確的人


514
13#
發表於 07-10-7 09:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖