- 在線時間
- 124 小時
- 最後登錄
- 16-11-18
- 國民生產力
- 52
- 附加生產力
- 194
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-2-13
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 999
- 主題
- 9
- 精華
- 0
- 積分
- 1245
- UID
- 72941
 
|
阿8,
我都明因為我都要番工, 想起當初升上去頭嗰兩個月,
佢地真係對於做功課有困難架, 因為好多字,好多題目, 同埋
功課量突然大增, 對於佢地嚟講要我地陪吓佢, 所以唔識做
真係唔出奇囉 ... 如果係咁 不如你可叫他詞語等抄寫功課先
做,然後盡量做作業等,如真的不懂的話才等你回來教他 。
如果佢能自己完成的功課量有進步當然要讚揚一番,唔得
的話亦要比d 鼓勵語句 ... 真係架 ! 我女嗰陣激到我噴晒火
架 , 但我反省過後體量她需時間適應... 結果晚晚乜都唔做坐
定定陪她引導她解題 , 兩個月後的今天已見到少少成果 ...
慢慢可以讓她自己做, 有時借故去沖澡, 有時話準備d 野佢食
hehehe 慢慢地fade out , 而家多數係有某本對她來說有困難
的習作我才會坐定定陪她解題 ...
所以升小一唔只係佢地既成長階段, 亦係父母eq 大考驗。
我都曾經迷失過, 晚晚開波無耐便噴火, 但好快自我反省重新
振作,亦好多得囡囡既體諒無將之放在心上 , 還很努力和我合作。
這點真的很欣慰
原文章由 阿8 於 07-12-13 14:45 發表 
唉!真係唔知點講! 自己EQ又真係好底! 有時公司以經多野做,放工返去又要跟佢功課溫習等~~,叫佢放學返屋企要自己做晒功課,等我返黎對,佢就求其做一本GE其中3題,問佢,佢就話唔識做嘛。唉~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
真係好辛苦! ... |
|