關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有關自理
發新帖
查看: 1426|回覆: 9
go

有關自理 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


282
1#
發表於 08-5-20 09:59 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
想請問各位小朋友剛升小一的媽咪, 剛升小一番全日班如果小朋友係學校想大大甘點算,因在幼稚園一定有學校GE阿姐幫手,但聽講到小一就乜都要自己做無人理,係咪話要而家開始自己教佢,因我女今年9月會讀小一,但佢而家連小小都未係好夠手長去清潔甘,如果大大真係吾知可以點攪好.

(吾好意思各位晨早樓樓問D甘問題)
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


3293
2#
發表於 08-5-20 11:51 |只看該作者
You have to start to train your child. Otherwise, it will be a "challenge" for them in Primary School. My kid will go to primary school in coming Sept but she knows how to handle both "small and big" business now. If your child is a girl, you have to teach them how to handle the toilet seats at the school which are usually unclean. So your child can do so if you give her chance.

原文章由 mwtang 於 08-5-20 09:59 發表
想請問各位小朋友剛升小一的媽咪, 剛升小一番全日班如果小朋友係學校想大大甘點算,因在幼稚園一定有學校GE阿姐幫手,但聽講到小一就乜都要自己做無人理,係咪話要而家開始自己教佢,因我女今年9月會讀小一,但佢而家連小小都 ...

Rank: 4


864
3#
發表於 08-5-20 13:51 |只看該作者
原文章由 mwtang 於 08-5-20 09:59 發表
想請問各位小朋友剛升小一的媽咪, 剛升小一番全日班如果小朋友係學校想大大甘點算,因在幼稚園一定有學校GE阿姐幫手,但聽講到小一就乜都要自己做無人理,係咪話要而家開始自己教佢,因我女今年9月會讀小一,但佢而家連小小都 ...


要快d教, 我要我仔用濕紙巾或"Temxx", 因為無那麼易穿底, 如果唔係米成手都係

講個笑話妳聽:
我囝囝小一剛開學, 第一次上緊堂, 要去"大大", 他用了10張 "Temxx"紙巾. 你話有無攪錯!但pat pat就好乾淨了.

但我朋友話她的囝囝重勁....... , 你估他用了多少張?

Rank: 3Rank: 3


282
4#
發表於 08-5-20 14:10 |只看該作者
原文章由 Joe媽媽 於 08-5-20 13:51 發表


要快d教, 我要我仔用濕紙巾或"Temxx", 因為無那麼易穿底, 如果唔係米成手都係

講個笑話妳聽:
我囝囝小一剛開學, 第一次上緊堂, 要去"大大", 他用了10張 "Temxx"紙巾. 你話有無攪錯!但pat pat就好乾淨了. ...


真係吾知 ??

Rank: 3Rank: 3


282
5#
發表於 08-5-20 14:20 |只看該作者
唉原來甘多小朋友已經甘SMART,唉我個女仍然好似在夢中甘,佢係屋企吾好話大大啦(雖然我教佢清潔大大)連小小都依賴人地做呀,好多時我係屋企就會叫姐姐吾理佢要佢自己做先好D.不過而家話要我自己教佢真係吾識點教,我係好怕佢攪到好污衊又洗吾好甘 唉無計啦都要佢地學吓成長KA 啦.
而家見到我大女甘都唸吓係時候開始早D教個細仔先,免得佢第時又係甘就煩

Rank: 5Rank: 5


1378
6#
發表於 08-5-21 00:46 |只看該作者
我女兒K1已懂'小小'了. 我會在她五歲時開始學自理'大大'. 一定要在K3 時能完全自理大小問題, 否則會被同學取笑. 不要怕小孩搞得髒, 這是學習過程.

Rank: 2


52
7#
發表於 08-5-22 14:27 |只看該作者
其實d小朋友要學新嘢好快就上手,我囝囝今年都是一年班,之前都係家裹的姐姐幫佢清潔,之後同佢講你大個仔啦要自己清潔,第一次唔夠清潔咪第二次再嚟.日子耐了咪OK.最重要家長要放手俾小朋友自己做.

Rank: 4


699
8#
發表於 08-5-22 15:54 |只看該作者

回覆 #1 hohobmama 的文章

我囝囝都係九月上小一, 之前佢都話唔識 handle 大大, 後來我問老師, 老師話已經教左, 而且囝囝係學校自己 handle 到, 之後我就一定要佢自己做, 唔比姐姐幫 !  佢就死死地氣自己做 !

Rank: 3Rank: 3


457
9#
發表於 08-5-23 13:54 |只看該作者
我囡囡三歲我已教佢自己清潔大小了,佢K1返學開始同係屋企都係自己攪掂的

幼稚園廁所得一個姨姨,點樣幫十幾個小朋友呢? 個個去完排排企等人幫抺?

Rank: 4


864
10#
發表於 08-5-23 19:14 |只看該作者
原文章由 mwtang 於 08-5-20 14:10 發表


真係吾知 ??


咪就係 "0" 張

已知上小學一定要學識如何自已抹的了, 他亦已學懂. 但因平日姐姐服侍周到, 每次都帶齊必需品及主動給他遞上紙巾. 他上上下堂要"大大", 一時心急, 跟本想不起要帶紙巾, 但因為不是小息時間, 跟本沒有其他人在洗手間, 那他唯有硬著頭皮穿回褲子上堂了, 沖涼時媽媽發現底褲仔有污物, 問他之後, 他才說給媽媽知, 因怕別人笑他, 其實此乃求生能, 千萬不要太過保護他們, 對他們其實不公平的......
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖