關於集團
集團品牌
廣告查詢
工作機會
GirlStyle 女生日常
HolidaySmart 假期日常
Jom Explore
BusinessFocus
MamiDaily 親子日常
UrbanLife Health 健康新態度
TopBeauty
POPLADY
Kdaily 韓粉日常
PetCity 毛孩日常
Baby-Kingdom
Edu-Kingdom
MediaLens
TapNow
Maxlytics
EchoMaker
EventVibe
FaceVibe
Mintinglabs
討論區
教育王國論壇列表
教育王國
教育講場
使用意見
幼兒教育
幼校討論
幼教雜談
小學教育
小一選校
小學雜談
中學教育
升中派位
初中教育
中學交流
專上教育
備戰大學
選科選校
國際教育
國際學校
海外留學
特殊教育
特殊教育
自閉寶寶
資優教育
智能評估
知識增值
課外活動
教材閱讀
公開考試
深造進修
徵求專區
二手市場
誠徵老師
組班專區
徵保母車
幼兒教育
小學
中學
特殊教育
海外升學
登入
註冊
註冊新用戶,開通自己的個人中心
國王課室
登錄
|
註冊
親子王國
|
教育王國
|
BK Milk
|
KMall
|
王國誌
|
環保教育基金
|
王國國情
用戶登入
用戶名稱:
密 碼:
登入
登記帳號
忘記密碼
關閉
安全驗證
安全提問(未設置請忽略)
母親的名字
爺爺的名字
父親出生的城市
你其中一位老師的名字
你個人計算機的型號
你最喜歡的餐館名稱
駕駛執照最後四位數字
討論區
教育王國
教育講場
使用意見
幼兒教育
幼校討論
幼教雜談
小學教育
小一選校
小學雜談
中學教育
升中派位
中學交流
初中教育
專上教育
備戰大學
選科選校
國際教育
國際學校
海外留學
知識增值
課外活動
教材閱讀
公開考試
深造進修
特殊教育
特殊教育
資優教育
自閉寶寶
智能評估
徵求專區
二手市場
誠徵老師
組班專區
徵保母車
聯絡管理員
我的中心
首頁
討論區
BK群組
幫助
排行榜
搜索
搜索
搜尋本版
討論區
用戶
教育王國
›
討論區
›
國際學校
›
HKCA PLK 24/25 Y1
1
2
下一頁
查看:
38541
|
回覆:
24
go
[小學]
HKCA PLK 24/25 Y1
[複製鏈接]
birman
私人傳訊
加為好友
birman
當前離線
在線時間
0 小時
最後登錄
25-6-30
國民生產力
0
附加生產力
299
貢獻生產力
0
註冊時間
16-4-1
閱讀權限
10
帖子
36
主題
5
精華
0
積分
335
UID
2111594
複式洋房
複式洋房, 積分 335, 距離下一級還需 166 積分
335
1
#
發表於 24-6-18 10:19
|
只看該作者
|
倒序瀏覽
|
打印
請問有無HKCA PLK 24/25 Y1 group? Thanks...
0
0
0
0
返回頂部
Maxfield
私人傳訊
加為好友
Maxfield
當前離線
在線時間
0 小時
最後登錄
26-5-3
國民生產力
0
附加生產力
2205
貢獻生產力
0
註冊時間
20-1-9
閱讀權限
10
帖子
17
主題
1
精華
0
積分
2222
UID
3283116
大宅
大宅, 積分 2222, 距離下一級還需 2779 積分
2222
2
#
發表於 24-6-18 17:50
|
只看該作者
Wanna know too
返回頂部
angelforyou
私人傳訊
加為好友
angelforyou
當前離線
在線時間
0 小時
最後登錄
24-6-18
國民生產力
0
附加生產力
28
貢獻生產力
0
註冊時間
14-9-18
閱讀權限
10
帖子
5
主題
1
精華
0
積分
33
UID
1660894
洋房
洋房, 積分 33, 距離下一級還需 68 積分
33
3
#
發表於 24-6-18 23:35
|
只看該作者
我有問過其他家長,都話冇WhatsApp group
返回頂部
anthonyrossana
私人傳訊
加為好友
anthonyrossana
當前離線
在線時間
0 小時
最後登錄
24-7-5
國民生產力
0
附加生產力
56
貢獻生產力
0
註冊時間
18-2-19
閱讀權限
10
帖子
6
主題
0
精華
0
積分
62
UID
2815684
洋房
洋房, 積分 62, 距離下一級還需 39 積分
62
4
#
發表於 24-6-21 13:38
|
只看該作者
Year 1揮手
返回頂部
Maxfield
私人傳訊
加為好友
Maxfield
當前離線
在線時間
0 小時
最後登錄
26-5-3
國民生產力
0
附加生產力
2205
貢獻生產力
0
註冊時間
20-1-9
閱讀權限
10
帖子
17
主題
1
精華
0
積分
2222
UID
3283116
大宅
大宅, 積分 2222, 距離下一級還需 2779 積分
2222
5
#
發表於 24-6-21 20:33
|
只看該作者
大家是幼稚園升上去,還是Grade 1開始讀?
返回頂部
birman
私人傳訊
加為好友
birman
當前離線
在線時間
0 小時
最後登錄
25-6-30
國民生產力
0
附加生產力
299
貢獻生產力
0
註冊時間
16-4-1
閱讀權限
10
帖子
36
主題
5
精華
0
積分
335
UID
2111594
複式洋房
複式洋房, 積分 335, 距離下一級還需 166 積分
335
6
#
發表於 24-6-21 23:39
|
只看該作者
Maxfield 發表於 24-6-21 20:33
大家是幼稚園升上去,還是Grade 1開始讀?
我地係小學先考入(emoji)
返回頂部
anthonyrossana
私人傳訊
加為好友
anthonyrossana
當前離線
在線時間
0 小時
最後登錄
24-7-5
國民生產力
0
附加生產力
56
貢獻生產力
0
註冊時間
18-2-19
閱讀權限
10
帖子
6
主題
0
精華
0
積分
62
UID
2815684
洋房
洋房, 積分 62, 距離下一級還需 39 積分
62
7
#
發表於 24-6-22 08:17
|
只看該作者
傳統K3畢業考入
返回頂部
flora625
私人傳訊
加為好友
flora625
當前離線
在線時間
3 小時
最後登錄
25-10-14
國民生產力
0
附加生產力
1604
貢獻生產力
0
註冊時間
18-11-20
閱讀權限
10
帖子
71
主題
3
精華
0
積分
1675
UID
3051836
大宅
大宅, 積分 1675, 距離下一級還需 3326 積分
1675
8
#
發表於 24-6-24 15:12
|
只看該作者
回覆
birman
的帖子
開咗學,學校會幫家長開WhatsApp group, 一班一個group
返回頂部
birman
私人傳訊
加為好友
birman
當前離線
在線時間
0 小時
最後登錄
25-6-30
國民生產力
0
附加生產力
299
貢獻生產力
0
註冊時間
16-4-1
閱讀權限
10
帖子
36
主題
5
精華
0
積分
335
UID
2111594
複式洋房
複式洋房, 積分 335, 距離下一級還需 166 積分
335
9
#
發表於 24-6-24 16:13
|
只看該作者
回覆
flora625
的帖子
謝謝回覆,請問你是HKCA家長嗎?有無野可以分享比我地D準家長?小朋友返學開心嗎? Thanks :)
返回頂部
anthonyrossana
私人傳訊
加為好友
anthonyrossana
當前離線
在線時間
0 小時
最後登錄
24-7-5
國民生產力
0
附加生產力
56
貢獻生產力
0
註冊時間
18-2-19
閱讀權限
10
帖子
6
主題
0
精華
0
積分
62
UID
2815684
洋房
洋房, 積分 62, 距離下一級還需 39 積分
62
10
#
發表於 24-6-24 21:56
|
只看該作者
想請問下year 1書量多嗎?需要買比較大size的書包嗎
返回頂部
Koey22
私人傳訊
加為好友
Koey22
當前離線
在線時間
0 小時
最後登錄
24-10-18
國民生產力
0
附加生產力
17
貢獻生產力
0
註冊時間
18-1-9
閱讀權限
10
帖子
3
主題
0
精華
0
積分
20
UID
2772736
民房
民房, 積分 20, 距離下一級還需 11 積分
20
11
#
發表於 24-6-24 22:30
|
只看該作者
我哋今日收到Y1 offer (emoji)(emoji)(emoji)
返回頂部
anthonyrossana
私人傳訊
加為好友
anthonyrossana
當前離線
在線時間
0 小時
最後登錄
24-7-5
國民生產力
0
附加生產力
56
貢獻生產力
0
註冊時間
18-2-19
閱讀權限
10
帖子
6
主題
0
精華
0
積分
62
UID
2815684
洋房
洋房, 積分 62, 距離下一級還需 39 積分
62
12
#
發表於 24-6-25 08:58
|
只看該作者
回覆
Koey22
的帖子
你幾時apply架😬
返回頂部
Koey22
私人傳訊
加為好友
Koey22
當前離線
在線時間
0 小時
最後登錄
24-10-18
國民生產力
0
附加生產力
17
貢獻生產力
0
註冊時間
18-1-9
閱讀權限
10
帖子
3
主題
0
精華
0
積分
20
UID
2772736
民房
民房, 積分 20, 距離下一級還需 11 積分
20
13
#
發表於 24-6-25 09:00
|
只看該作者
我5月中先apply, 等到上星期先有interview
返回頂部
flora625
私人傳訊
加為好友
flora625
當前離線
在線時間
3 小時
最後登錄
25-10-14
國民生產力
0
附加生產力
1604
貢獻生產力
0
註冊時間
18-11-20
閱讀權限
10
帖子
71
主題
3
精華
0
積分
1675
UID
3051836
大宅
大宅, 積分 1675, 距離下一級還需 3326 積分
1675
14
#
發表於 24-6-25 09:26
|
只看該作者
回覆
birman
的帖子
我小朋友現在grade 2, 9月升grade 3, 返學都開心, 暫時冇聽見佢話唔想返學,可能因為識到好朋友。
學習上我自己覺得都ok, 不過我冇得比較,因為只係讀過呢間學校,我小朋友都係傳統幼稚園讀完k3轉過嚟讀小學,佢話開心過返幼稚園。
我小朋友有補中文。放假我都會比少少數學練習佢做,了解一下佢明唔明白上堂學既數學。學校有課外活動,但暫時冇咩運動校隊哥類。
9月會有新校長。
返回頂部
flora625
私人傳訊
加為好友
flora625
當前離線
在線時間
3 小時
最後登錄
25-10-14
國民生產力
0
附加生產力
1604
貢獻生產力
0
註冊時間
18-11-20
閱讀權限
10
帖子
71
主題
3
精華
0
積分
1675
UID
3051836
大宅
大宅, 積分 1675, 距離下一級還需 3326 積分
1675
15
#
發表於 24-6-25 09:33
|
只看該作者
本帖最後由 flora625 於 24-6-25 09:41 編輯
回覆
anthonyrossana
的帖子
暫時我小朋友返學冇課本的,返學帶手冊,水樽,小食盒,餐具,如果唔訂飯既小朋友會帶埋飯返學,平日會有d中文工作紙或者中英文練習簿帶返屋企,高年級我就唔清楚
開學前班主任會send email 提家長要帶d咩文具返學,會講埋邊日有體育堂著運動服,第一日帶晒d文具放喺課室入面自己個tray, 之後就平日返學就唔需要帶文具返學。放暑假前先帶返屋企。
返回頂部
anthonyrossana
私人傳訊
加為好友
anthonyrossana
當前離線
在線時間
0 小時
最後登錄
24-7-5
國民生產力
0
附加生產力
56
貢獻生產力
0
註冊時間
18-2-19
閱讀權限
10
帖子
6
主題
0
精華
0
積分
62
UID
2815684
洋房
洋房, 積分 62, 距離下一級還需 39 積分
62
16
#
發表於 24-6-25 09:42
|
只看該作者
回覆
flora625
的帖子
我見EMAIL有出話新校長係CKY過來的, 新校長有無同你地舊家長有BRIEFING 過呀
返回頂部
anthonyrossana
私人傳訊
加為好友
anthonyrossana
當前離線
在線時間
0 小時
最後登錄
24-7-5
國民生產力
0
附加生產力
56
貢獻生產力
0
註冊時間
18-2-19
閱讀權限
10
帖子
6
主題
0
精華
0
積分
62
UID
2815684
洋房
洋房, 積分 62, 距離下一級還需 39 積分
62
17
#
發表於 24-6-25 09:44
|
只看該作者
回覆
flora625
的帖子
Thanks for sharing!! 課後活動多嗎?
返回頂部
birman
私人傳訊
加為好友
birman
當前離線
在線時間
0 小時
最後登錄
25-6-30
國民生產力
0
附加生產力
299
貢獻生產力
0
註冊時間
16-4-1
閱讀權限
10
帖子
36
主題
5
精華
0
積分
335
UID
2111594
複式洋房
複式洋房, 積分 335, 距離下一級還需 166 積分
335
18
#
發表於 24-6-25 11:51
|
只看該作者
回覆
flora625
的帖子
多謝分享,請問一班有幾多人?一級有幾多班啊?
返回頂部
flora625
私人傳訊
加為好友
flora625
當前離線
在線時間
3 小時
最後登錄
25-10-14
國民生產力
0
附加生產力
1604
貢獻生產力
0
註冊時間
18-11-20
閱讀權限
10
帖子
71
主題
3
精華
0
積分
1675
UID
3051836
大宅
大宅, 積分 1675, 距離下一級還需 3326 積分
1675
19
#
發表於 24-6-25 14:40
|
只看該作者
回覆
anthonyrossana
的帖子
唔洗客氣暫時未見過新校長呀,淨係知黎緊幼稚園和grade 6 畢業禮新校長會出席。
課外活動有足球,籃球,體操,話劇,合唱團,樂器,跳舞,STEAM。係出面的導師黎學校教。唔肯定下年開的ECA會唔會一樣。學校有兩個學期, ECA就一個學期報一次名。我記得學校每年會請家長填問卷,了解有幾多學生有興趣參加ECA。另外仲有少少ECA係校內老師負責的,好似有畫畫,lego。
返回頂部
flora625
私人傳訊
加為好友
flora625
當前離線
在線時間
3 小時
最後登錄
25-10-14
國民生產力
0
附加生產力
1604
貢獻生產力
0
註冊時間
18-11-20
閱讀權限
10
帖子
71
主題
3
精華
0
積分
1675
UID
3051836
大宅
大宅, 積分 1675, 距離下一級還需 3326 積分
1675
20
#
發表於 24-6-25 14:53
|
只看該作者
本帖最後由 flora625 於 24-6-25 15:14 編輯
回覆
birman
的帖子
Grade 2 有三班,我小朋友既班就有十幾人。今年既Grade 1 都好似有三班,Grade 6 一班,其他grade 好似兩班。
返回頂部
‹ 上一主題
|
下一主題
›
1
2
下一頁
返回列表
瀏覽過的版塊
初中教育
嘉諾撒聖心幼稚園
小學雜談
誠徵老師
幼校討論
熱門主題
US NEWS 公佈2027全球最佳大學排名,香港5校入前100名。
180
QS公佈2027世界大學排名,香港5校入百強
25
最高瀏覽主題
喇沙插班
1542
IB new course from 2030
945
尋找愛心學校
872
嘉諾撒聖瑪利學校插班結果
814
phy, chem, bio補習推介
707
請問有無家長收到嘉諾撒聖瑪利學校插班結果通知?
619
GMT+8, 26-6-28 10:20, Processed in 0.220691 second(s), 5 queries , Redis On.
搜尋本版
討論區
用戶
修改頭像
個人資料
積分
用戶組
隱私篩選
密碼安全
退出
積分 0, 距離下一級還需 積分