關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 嘉諾撒聖心幼稚園 2009-10 NCA pm 家長
發新帖
查看: 9837|回覆: 3
go

2009-10 NCA pm 家長 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


337
1#
發表於 09-9-21 13:42 |顯示全部帖子 |倒序瀏覽 |打印
NCA pm 家長,

你哋好!

我係何嘉權媽咪, 好高興認識你哋!


sum_mum
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


337
2#
發表於 09-10-22 14:05 |顯示全部帖子
Hello!

你們好!
我係嘉權媽媽。

嘉權成日都提起嵐嵐、蔓翹同禮琳,可能佢地坐埋一組。老師都打左電話俾我,佢話嘉權平日好少出聲講嘢,連叫老師午安都唔出聲) ,但係佢係屋企好多嘢講,真係好擔心,依家睇下有什麼方法可令嘉權多D野講 …..

有關gathering明天回覆,謝謝!

Sum_mum

Rank: 3Rank: 3


337
3#
發表於 09-10-23 13:25 |顯示全部帖子
蔓翹媽、嵐嵐媽、盈盈媽、心心媽

星期一的gathering 請預埋嘉權同姊姊穎心(2a2b),約好地點請PM給我,我留電話俾你們,星期一見!


Sum_mum




原帖由 車莉 於 09-10-22 22:43 發表
蔓翹妹妹2Y3M, 我梗帶啦.
係喎, 我記得嘉權好似有姊姊的, 如果出席, 不妨帶埋姊姊一齊玩.

Rank: 3Rank: 3


337
4#
發表於 09-10-27 13:05 |顯示全部帖子
嘉權同穎心玩得好開心, 搭地鐵時已瞓著覺, 多謝蔓翹媽熱情既招待, 下次再出來聚聚
‹ 上一主題|下一主題