關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼教雜談 有冇人讀個 york playgroup, 可否comments 下. thx! ...
發新帖
查看: 4405|回覆: 0
go

有冇人讀個 york playgroup, 可否comments 下. thx! [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4105
1#
發表於 13-5-3 16:06 |顯示全部帖子
我個仔由上年讀到依家,都不錯,我已再報多幾個月,課室幾大,個仔又開心,雖然貴,但都覺值得!
‹ 上一主題|下一主題