關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 嘉諾撒聖心學校 AM / PM????? 煩!煩!煩!
發新帖
查看: 5632|回覆: 0
go

AM / PM????? 煩!煩!煩! [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2270
1#
發表於 09-7-23 14:28 |顯示全部帖子
The confusion or complication of choosing AM/PM seems a signal of reflecting the flaw of education system in hk.....
‹ 上一主題|下一主題