關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 優才(楊殷有娣)書院 優才書院家長分享站 - Part 4
查看: 78405|回覆: 20
go

優才書院家長分享站 - Part 4 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


109
1#
發表於 08-3-28 10:42 |顯示全部帖子
中天英 > 你地有冇發覺好多優才既老師, 同時又係優才家長呢。(即係佢地D小朋友都响優才讀書)


係呀!我記性麻麻地,不過去年6月簡介會那個和我傾計的老師,都話自己個囡讀緊MKG1,佢話佢有個同事個囡都將會入讀07MKG1。

聽過有人話:如果在那校教書的老師都放心給自己的孩子入讀,那就是間好學校(因為老師一定清楚自己教的學校)。

Rank: 3Rank: 3


109
2#
發表於 08-5-2 11:24 |顯示全部帖子
Dear all,

仲有4個月就可以正式加入優才的大家庭了,真係好緊張呀!
正在睇緊想買定新書包,想問下:學校應該無限制的對嗎?請問有什麼好介紹。

Thanks.

Rank: 3Rank: 3


109
3#
發表於 08-6-13 13:27 |顯示全部帖子
ngkf  > 請問 問問Master Joe 去優才 是第幾集?我想翻睇下。thank you

Rank: 3Rank: 3


109
4#
發表於 08-6-20 10:11 |顯示全部帖子
ngkf  > Thank you。 我得閒去搵搵la.


原文章由 ngkf 於 08-6-13 17:41 發表

唔記得啦. 我記得個集係真道之後. 仲有陳主任出場

應該係第六集講時間的.因為我記得好似有講"日規"

Rank: 3Rank: 3


109
5#
發表於 08-9-12 10:15 |顯示全部帖子
原帖由 軍魁星 於 08-9-12 00:24 發表
影左張花燈相, 唔知有無你地果盞?


軍生,
有影到我仔半個燈籠同埋......我99呆等孫仔個樣

Rank: 3Rank: 3


109
6#
發表於 08-9-12 10:23 |顯示全部帖子
hi, 跳跳虎,

小兒才華班都係第一志願圍棋呀,請問G1-3都是一同學or 分班嫁?去年教得如何?小兒今個暑假學左4堂好鍾意, 之後再在棋院學左4堂,希望佢5係新XX,3日香啦!

Rank: 3Rank: 3


109
7#
發表於 08-9-12 10:28 |顯示全部帖子
原帖由 軍魁星 於 08-9-12 10:22 發表
Sorry, 有無需要delete左張相?


5緊要,我諗佢無得罪人,5怕被點相卦

Rank: 3Rank: 3


109
8#
發表於 08-9-22 10:05 |顯示全部帖子
原帖由 musemuse 於 08-9-21 16:53 發表
原來冇獎的都有張證書, 證書上寫著"認真參與獎"同送左間尺一把. 我諗凡參加的都有, 但我個仔都當晒係攞到獎, 我梗係... 由佢啦~


可能我無認真做啦,所以無"認真參與獎"。一式一樣的間尺就有兩把(可能我地抵打D)。

Rank: 3Rank: 3


109
9#
發表於 08-9-24 12:17 |顯示全部帖子
原帖由 Hello-Hi 於 08-9-22 10:05 發表
可能我無認真做啦,所以無"認真參與獎"。


忘記左講番....星期一晚收到這張參與獎了。

Rank: 3Rank: 3


109
10#
發表於 08-10-17 13:39 |顯示全部帖子
想八卦下....下個月頭有成個禮拜假期,你地會不會去旅遊多呢!?

Rank: 3Rank: 3


109
11#
發表於 08-10-30 13:27 |顯示全部帖子
11月的兒童快報月刊 訪問學校9歲小棋王。

Rank: 3Rank: 3


109
12#
發表於 08-10-30 14:46 |顯示全部帖子
dabbycheung > 請收PM.

Rank: 3Rank: 3


109
13#
發表於 08-10-31 09:26 |顯示全部帖子
多謝各義工家長,令小朋友有個開心的halloween party.

Rank: 3Rank: 3


109
14#
發表於 08-12-10 10:18 |顯示全部帖子
請問有無家長旅行有影到班相?網上無1B班的。
軍生 .... he he

Rank: 3Rank: 3


109
15#
發表於 08-12-23 23:36 |顯示全部帖子
e.....原來唔知幾時開始左有 志潔早會實況 網上睇.

Rank: 3Rank: 3


109
16#
發表於 09-1-1 17:59 |顯示全部帖子
sorry 中兄> 遲覆你, 同埋原來得 22-12-2008 優才志潔早會實況 1日在學校個網樹

Rank: 3Rank: 3


109
17#
發表於 09-2-7 17:29 |顯示全部帖子
關於今次長假期 website 有片睇

Rank: 3Rank: 3


109
18#
發表於 09-2-7 17:37 |顯示全部帖子
Thank you 軍兄 同 Yvonne d 靚相.
我成日諗好彩自己有上bk, 否則會少好多珍貴的回憶.

Rank: 3Rank: 3


109
19#
發表於 09-3-25 10:31 |顯示全部帖子
edea > 果日倒緊水時, 你都有幫手遮落校車的小朋友

尋日看見,原來今期親X便X訪問左3位同學仔。

Rank: 3Rank: 3


109
20#
發表於 09-5-14 22:48 |顯示全部帖子
請問各位4/7畢業典禮是否只是小六生參加?
‹ 上一主題|下一主題