用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 真心請教:值得為非龍校名幼repeat K1嗎? ...
查看: 6776|回覆: 87
go

真心請教:值得為非龍校名幼repeat K1嗎? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1868
1#
發表於 16-1-28 01:04 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
小女係龍年12月B,宜家係一家地區私校讀K1,全班最細。上年年底重考K1,但只有一個非龍校的名幼收下午班。小女性格內向慢熱怕醜,不擅面對陌生人提問,但認知唔錯,K1老師話佢跟到課程,某些方面仲好好,佢都中意做功課同學習寫字,每日都好願意返學,也中意返興趣班。另外,小女生得幾高大,高過好多大過佢嘅小朋友。

我地小一唔係target一線神校,比較中意真道呢D二三線直資學校。

宜家好煩惱是否應該為個非龍校名幼repeat K1。我都想等到K2再觀察下是否應該repeat,但又擔心到時插班入名幼好難。

  請過來人指教,多謝!



點評

superying  首先,做大B有著數但也不一定考到心儀學校,如純為考學校真的要三思。不過,個人認為十二月出世我會做大B。   發表於 16-1-30 16:58
   7    0    0    0

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


43228
2#
發表於 16-1-28 06:13 |只看該作者
其實如要轉做大在k1是最好,若你not sure, 可考慮到到k3睇下考小一戰果才決定,難唔難好難講,視乎有幾多位和幾多人考,但有人會在k2後轉is 和考插不會太多人。

Rank: 5Rank: 5


1868
3#
發表於 16-1-28 07:38 |只看該作者

引用:其實如要轉做大在k1是最好,若你not+sure,+

原帖由 MrBeast 於 16-01-28 發表
其實如要轉做大在k1是最好,若你not sure, 可考慮到到k3睇下考小一戰果才決定,難唔難好難講,視乎有幾多位 ...
多謝回復!我的確好唔sure……老師都有提我佢repeat K1可能會覺得悶……



點評

superying  學校都轉埋,好多嘢要適應,點會悶呢  發表於 16-1-30 17:01
MrBeast  補充:大部份kg都follow ebd 指引,教的topics或許一樣,but so what  發表於 16-1-28 08:35
MrBeast  K1 大多是玩,轉校課程又唔同,我諗未必既  發表於 16-1-28 08:31

Rank: 5Rank: 5


1928
4#
發表於 16-1-28 07:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MrBeast+於+16-01-28+發表其

原帖由 ddtt347 於 16-01-28 發表
多謝回復!我的確好唔sure……老師都有提我佢repeat K1可能會覺得悶……
轉去Kv sc Lh 呢d應該不會悶,最多上學期悶一陣



Rank: 5Rank: 5


1868
5#
發表於 16-1-28 08:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ddtt347+於+16-01-28+發表多

原帖由 phoebewong123 於 16-01-28 發表
轉去Kv sc Lh 呢d應該不會悶,最多上學期悶一陣
就係其中一個offer。請問呢地學校K1課程主要學咩?



Rank: 5Rank: 5


1705
6#
發表於 16-1-28 08:50 |只看該作者
我咁睇,撇開考小學呢樣野,如果學費不是問題,讀多年幼稚園,享受多一年也未尚不是壞事,要知道上到小學就是另一場風景。

Rank: 5Rank: 5


1928
7#
發表於 16-1-28 08:51 |只看該作者

回覆:真心請教:值得為非龍校名幼repeat K1嗎?

不加你講下你女學左乜?名校好多學生是好超前學習的,只講課程其實唔會同私幼好大分別,但當中的training 是不是可以比較的



Rank: 5Rank: 5


1868
8#
發表於 16-1-28 09:20 |只看該作者

引用:不加你講下你女學左乜?名校好多學生是好超

原帖由 phoebewong123 於 16-01-28 發表
不加你講下你女學左乜?名校好多學生是好超前學習的,只講課程其實唔會同私幼好大分別,但當中的training  ...
宜家在讀私校係主題教學,兩文三語,學術方面K1上學期就係認字母,數字,中文字,畫線,開始練習寫字。我囡囡自己嘅程度係識字母(不全),1~10,中文字幾個,數數1~10, 識揸笔 (耐了會攰),粵英普都可以理解同講句子。宜家學校個老師好好,囡囡中意返學。但我地見到佢repeat考K1都係得一個offer,都好擔心將來考小一或叩門,佢係性格較被動內向的小朋友。



Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章 貢獻勳章


33478
9#
發表於 16-1-28 09:23 |只看該作者
如果係target 二線活動d嘅直資,我覺得唔駛重讀都得,但如果你target學術型,就當然最好重讀啦!

恐龍家

Rank: 5Rank: 5


3491
10#
發表於 16-1-28 09:39 |只看該作者
本帖最後由 yyshiu 於 16-1-28 09:39 編輯

LH K1一開始已谷,所以都應該好快趕上你現在幼稚園的課程;KV就K1上學期尾先開始有晝線寫字功課,不過之後好似開始谷(我囝現在讀緊K1)

另外,都睇家長心態。如你覺LH 及KV已比到你足夠所需,及已做好學校的要求,其實都唔需要另外再出去補其他都好大機會入到你心儀的直資。
不過如小朋友是不谷得,入LH/KV可能會有點辛苦。因為身邊就有朋友既小朋友因為咁而轉校離開LH。

Rank: 5Rank: 5


1868
11#
發表於 16-1-28 09:48 |只看該作者

引用:+本帖最後由+yyshiu+於+16-1-28+09:39+編輯

原帖由 yyshiu 於 16-01-28 發表
本帖最後由 yyshiu 於 16-1-28 09:39 編輯

LH K1一開始已谷,所以都應該好快趕上你現在幼稚園的課程;KV ...
係呀,我都識人K2頂唔順LH,轉去讀間學卷幼稚園。你個小朋友係超大B讀K1嗎?同班多超大B嗎?



Rank: 5Rank: 5


3491
12#
發表於 16-1-28 09:54 |只看該作者
本帖最後由 yyshiu 於 16-1-28 09:59 編輯

回覆 ddtt347 的帖子

我仔係12年5月B (同班有成10個係5及6月出世),不過同班又好似唔多細B(12年7至9月得幾個)。10月以後的都好似是大一年既小朋友(約 1/5班,又唔算多),KV本身好似唔收11月至12月。

Rank: 5Rank: 5


1395
13#
發表於 16-1-28 11:02 |只看該作者

回覆:ddtt347 的帖子

經歷完今年考小一,性格內向慢熱怕羞,的確响面試時會蝕底。尤其Group In, 其他小朋友舉手答晒問題,玩game玩得好投入,而你自己嗰個仲响度諗緊warm up緊,就真係 我囡咪就係呢種人,佢靠學校(SC)&課外活動train up 已經比以前好好多, 佢學術係得㗎,但始終啲鍾意active啲學生嘅學校(好似真道,TSL,CKY)咪衰晒囉。



Rank: 8Rank: 8


17351
14#
發表於 16-1-28 11:22 |只看該作者

引用:小女係龍年12月B,宜家係一家地區私校讀K1

原帖由 ddtt347 於 16-01-28 發表
小女係龍年12月B,宜家係一家地區私校讀K1,全班最細。上年年底重考K1,但只有一個非龍校的名幼收下午班。 ...
我一直支持做大仔大女較好,撇除考小學是否有優勢之論,大仔大女在學習成長上都有裨益。



Rank: 5Rank: 5


2164
15#
發表於 16-1-28 11:27 |只看該作者

回覆:真心請教:值得為非龍校名幼repeat K1嗎?

性格已經怕羞慢熱,加上超細b,我相信就算考二線直私都有d難度,轉大b起碼遲一年先出去競爭,差好遠,自己小朋友一年前後認知表現都差好遠啦!



Rank: 6Rank: 6


8095
16#
發表於 16-1-28 11:38 |只看該作者
本帖最後由 evacalbee 於 23-7-26 18:31 編輯
ddtt347 發表於 16-1-28 01:04
小女係龍年12月B,宜家係一家地區私校讀K1,全班最細。上年年底重考K1,但只有一個非龍校的名幼收下午班。 ...


Rank: 8Rank: 8


17351
17#
發表於 16-1-28 12:12 |只看該作者
evacalbee 發表於 16-1-28 11:38
我早幾年都好清高覺得12月仔唔洗repeat, 覺得小朋友追上去跟同班大仔大女學習更有效, 考小學ok因為 ...
同意!我兩個小朋友相差三年,光景也截然不同!

Rank: 5Rank: 5


1868
18#
發表於 16-1-28 12:42 |只看該作者

引用:Quote:evacalbee+發表於+16-1-28+11:38+我

原帖由 karen55407 於 16-01-28 發表
同意!我兩個小朋友相差三年,光景也截然不同!
好多謝過來人分享!



Rank: 5Rank: 5


4200
19#
發表於 16-1-28 12:50 |只看該作者
本帖最後由 sbux 於 16-1-28 12:51 編輯
ddtt347 發表於 16-1-28 12:42
好多謝過來人分享!

俾多個誘因你,蛇年截雙非,龍蛇兩年既出生人數相差 40/50%


3822
20#
發表於 16-1-28 13:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題