22#
發表於 05-12-2 06:52 |只看該作者

Re: 有無小朋友上下午返唔同幼稚園?

咁又何苦呢

23#
發表於 05-12-2 13:50 |只看該作者

我朋友個小朋友讀兩間讀足左三年架, 佢個小朋友係兩間幼稚園(一間中文/一間英文) 都有非常優秀既表現, 入埋名小學喇 :
話分兩頭說, 唔係個個小朋友都適合番一間/兩間, 有d小朋友真係唔肯午睡, 但晚上睡覺10-11小時就會全日活活潑潑架 如果佢唔鍾意留係屋企同賓賓玩,鍾意去學校同d外國小朋友玩下, why not? 佢自己 happy 就ok喇, 兩間學校都唔洗穿校服, 同去朋友屋企玩差唔多   個小朋友仲好多謝佢媽媽...
小朋友要午睡就唔可以咁攪喇!
qkhui 寫道:
叫個小朋友噉返, 佢都唔會學到o的咩啦... 邊有噉好心機同精神呢? 噉佢想佢噉讀, 點解唔幫佢報全日制幼稚園呢?  真奇怪... 不過我就無聽過有人係噉安排啦....

24#
發表於 05-12-2 14:50 |只看該作者

我朋友個小朋友讀兩間讀 now too! A english kindergarten in am.... Kentville pm!!   
ben88 寫道:
我朋友個小朋友讀兩間讀足左三年架, 佢個小朋友係兩間幼稚園(一間中文/一間英文) 都有非常優秀既表現, 入埋名小學喇 :
話分兩頭說, 唔係個個小朋友都適合番一間/兩間, 有d小朋友真係唔肯午睡, 但晚上睡覺10-11小時就會全日活活潑潑架 如果佢唔鍾意留係屋企同賓賓玩,鍾意去學校同d外國小朋友玩下, why not? 佢自己 happy 就ok喇, 兩間學校都唔洗穿校服, 同去朋友屋企玩差唔多   個小朋友仲好多謝佢媽媽...
小朋友要午睡就唔可以咁攪喇!
[quote]
qkhui 寫道:
叫個小朋友噉返, 佢都唔會學到o的咩啦... 邊有噉好心機同精神呢? 噉佢想佢噉讀, 點解唔幫佢報全日制幼稚園呢?  真奇怪... 不過我就無聽過有人係噉安排啦....
[/quote]
;-) :-o 8-) :-? :-P :-x

25#
發表於 05-12-2 14:59 |只看該作者

上午讀邊間呀?  

[quote]
safarimama 寫道:

26#
發表於 05-12-2 15:05 |只看該作者

i forget..... but in kln tong too
IncyWincySpider 寫道:
上午讀邊間呀?  

[quote]
safarimama 寫道:
;-) :-o 8-) :-? :-P :-x

27#
發表於 05-12-2 15:28 |只看該作者

ben88 , 你都講得有o的道理... 不過都係辛苦ka 係ma ..
該用戶已被刪除

28#
發表於 05-12-2 17:01 |只看該作者

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

29#
發表於 05-12-2 17:15 |只看該作者

Dear qkhui,

我講果個讀兩間幼稚園個小朋友真係好enjoy架 , 佢三年都handle得好好, 讀得好開心,學到好多野, 仲講得一口流利既中英文.

佢媽媽都有勸過佢讀一間, 可以幫屋企慳番d錢,  而且媽媽唔洗比人丙 (但係丙親佢shot呀, 顛呀, 唔正常呀...果 d 人 自己個小朋友根本就係另一類人, 有d 小朋友真係番一間
都會上課時釣魚架...  )

所以話咩人都有,好難以偏概全既.... 大家講既野都有自己既道理, 最好分享意見時都唔好丙人丙得太盡, 因讀兩間幼稚園都唔係d大是大非..�惡不赦既野.....

人地d野旁人好難理解, 但通常大路既選擇(番一間)都得到認同, 小眾既做法都會比人非議.不過 好容易理解既, 果d真係咁做過既父母, 唔理佢做得work 唔work, 一般都會比較低調,
何必企出離力排眾議, 因人地一般都唔會明你既情況.  讀兩間幼稚園既cases 我見過五六個, 唔係太多, 有d長期咁做, 有d只係k1咁做.

但我見果d小朋友既父母一般都係好理性既人,  經過長時間既分析觀察個小朋友先會咁做,而個小朋友自己都好鍾意兩間學校. 我仲見過d cases 因個小朋友既優秀表現, 後來令好多
家長有新既睇會, 由開始時話人顛變成左話果個小朋友好幸福, 因佢父母肯培育佢, 而且理解個小朋友既個性和喜好.

讀全日制既幼稚園會係另一種選擇, 但有d小朋友唔想午餐後午睡, 要迫佢睡覺都好難甲好慘架!

qkhui 寫道:

30#
發表於 05-12-2 18:28 |只看該作者

由 艾菲 於 2005-12-01 12:44:17

咁顛 不如上午KV, 下午SC, 到時可能個小朋友會識飛, 有啲家長真係只滿足自己既諗法, 完全無諗小朋友既feeling, 仲會excuse 話佢地咁細唔識架

請問KV係咩呀?

31#
發表於 05-12-2 22:35 |只看該作者

我幾有興趣知道個小朋友讀邊兩間喎! 講唔講得呀?

ben88 寫道:
Dear qkhui,

我講果個讀兩間幼稚園個小朋友真係好enjoy架 , 佢三年都handle得好好, 讀得好開心,學到好多野, 仲講得一口流利既中英文.

佢媽媽都有勸過佢讀一間, 可以幫屋企慳番d錢,  而且媽媽唔洗比人丙 (但係丙親佢shot呀, 顛呀, 唔正常呀...果 d 人 自己個小朋友根本就係另一類人, 有d 小朋友真係番一間
都會上課時釣魚架...  )

所以話咩人都有,好難以偏概全既.... 大家講既野都有自己既道理, 最好分享意見時都唔好丙人丙得太盡, 因讀兩間幼稚園都唔係d大是大非..�惡不赦既野.....

人地d野旁人好難理解, 但通常大路既選擇(番一間)都得到認同, 小眾既做法都會比人非議.不過 好容易理解既, 果d真係咁做過既父母, 唔理佢做得work 唔work, 一般都會比較低調,
何必企出離力排眾議, 因人地一般都唔會明你既情況.  讀兩間幼稚園既cases 我見過五六個, 唔係太多, 有d長期咁做, 有d只係k1咁做.

但我見果d小朋友既父母一般都係好理性既人,  經過長時間既分析觀察個小朋友先會咁做,而個小朋友自己都好鍾意兩間學校. 我仲見過d cases 因個小朋友既優秀表現, 後來令好多
家長有新既睇會, 由開始時話人顛變成左話果個小朋友好幸福, 因佢父母肯培育佢, 而且理解個小朋友既個性和喜好.

讀全日制既幼稚園會係另一種選擇, 但有d小朋友唔想午餐後午睡, 要迫佢睡覺都好難甲好慘架!

[quote]
qkhui 寫道:
[/quote]

32#
發表於 05-12-3 02:46 |只看該作者

如我囡唔洗午睡, 我最想上午讀啟思(近屋企)或靈糧堂(近屋企), 下午讀SC(要搭校車). 或者k3會實行.

33#
發表於 05-12-3 06:30 |只看該作者

Hi IncyWincySpider,
邊兩間?? I think it's not quite good to say the details of others...Maybe just give you some hints to share with your friend. If your friend would like to arrange like that, pls remind  your friend about the importance of the child's sleeping pattern. Is that child a very energetic one who does not like to nap in the afternoon. Or, even to take a rest, the child could delay the rest time to 4:30 without bad-temper. If not, I advise your friend to forget about that. It's a crucial factor and even more important  than which kinders to choose. Few children could be that energetic in fact....so, not every child could handle two kinders.

Other than sleeping, ask him/her to think carefully about the combination so as to make a right choice. Usually, my friends chose the type of local kinder like 靈糧堂 as 靈糧堂 gives few HW and no dictation : And their uniform was simple and easy to put on( a few years ago, changed now, I know)
For the International kinder....umm...I think no need to tell the names as nearly every `real' international kinder has no working pressure. Just chat and play....
I  remember someone mention about the combination of SC and KV. I know it's just kidding. I think it's totally impossible as both have HW and dictation. The combination would be good if the two kinders are very different one instead of the similar one like SC and KV.

The final point I think you have to ask your friend is whether the child really enjoy go to schools very much.
[quote]
IncyWincySpider 寫道:
我幾有興趣知道個小朋友讀邊兩間喎! 講唔講得呀?

[quote]

34#
發表於 05-12-3 06:52 |只看該作者

其實我唔係見過個細路好多次, 印象之中係一個幾定的小朋友.  不過我知道佢計劃中嗰兩間幼稚園係要著校服, 亦要做功課架! 因為趕唔切番屋企, 所以要係條街度換衫和食飯呀! 冬天都唔知點算. 仲有, 佢現在n1每日中午瞓兩個鐘架! 救命!

35#
發表於 05-12-3 07:04 |只看該作者

What?? the kid still sleeps for 2 hours in the afternoon?? Really 救命 la...I could not understand why your friend insist like that.. if he/she really want to arrange full day learning for the child, I would advise those kinders with local and international section like 蘇淅幼稚園 or Think international.... So , if your friend find that the plan is not working finally, you could advise this alternative... I know those children attending two sections at 蘇淅幼稚園 could enjoy lunch at the school and then sleep for more than an hour as the moring class ends at 11:40 and the pm class starts at 1:40. There is 2 hours break, quite enough! 蘇淅幼稚園 could take care of the child until 17:30 without additional charge, so, it's suitable for working parents.
[quote]
IncyWincySpider 寫道:
其實我唔係見過個細路好多次, 印象之中係一個幾定的小朋友.  不過我知道佢計劃中

36#
發表於 05-12-3 13:53 |只看該作者

佩服!佩服!

37#
發表於 05-12-3 22:08 |只看該作者

蘇浙? 唔夠九龍塘的幼稚園出名嘛! 俾得咁多錢點都會諗埋出路啦! 今日聽到佢講兩間學校都已經註冊咗嘞! 佢話番落覺得辛苦先停喎! 睇怕都好快會停嘞! 唉! 仲辛苦過我番工!
‹ 上一主題|下一主題