用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 升中派位 赤提SSC vs 跑祿 SPSS vs 瑪利諾MCS
樓主: minnieevergreen
go

赤提SSC vs 跑祿 SPSS vs 瑪利諾MCS  

Rank: 3Rank: 3


136
發表於 24-4-12 09:54 |顯示全部帖子
咁都恕我直接少少,見諒。如果囡囡主動要入一間比自己能力高D勁D嘅學校,想自己D見識多D遇強越強,呢D上進心好嘢嚟!如果囡囡只係想入一間更出名嘅名校,呢D叫虛榮,12歲人仔咁虛榮嘅話,我作為呀媽會擔心多過覺得佢上進。
同埋我想講,就算入咗名校,除非你周圍同親戚朋友同事講,放上ig fb,係班group 級group講,如果唔係,其實冇人會知,就算有人問,你講完校名,人哋一句"嘩,好叻女呀",高潮位就完㗎啦!真心,我囡升中後,除咗最親嘅家人同最好朋友主動問,其他人一概唔知我囡讀邊間中學,名校光環其實照自己㗎咋。

Rank: 3Rank: 3


139
發表於 24-4-12 09:57 |顯示全部帖子
tigamama 發表於 24-4-12 09:48
係,我都觀察到呢一點。uccke佢都在自行放榜後抽飛deadline前先有,1A就幾肯定唔係,全港計1B都應該唔係頭 ...

SSC 在一月都派曬offer (大部分面試當日收曬),而家4月收的真係水尾,人哋自行抽飛才有後補位置,以我估計,樓主女兒1B咁上下

Rank: 5Rank: 5


4975
發表於 24-4-12 09:57 |顯示全部帖子
Vana 發表於 24-4-12 00:51
我前面有講, mcs 主要睇成績

我記得開學前 orientation 日係著返小學校服返去,眼見非常多種類,除左原校 ...

朋友講MCS 叩門只收自行有揀過MCS 的學生,不知傳聞是否正確。

Rank: 6Rank: 6


9780
發表於 24-4-12 09:59 |顯示全部帖子
媽媽不動產 發表於 24-4-12 09:54
咁都恕我直接少少,見諒。如果囡囡主動要入一間比自己能力高D勁D嘅學校,想自己D見識多D遇強越強,呢D上進 ...

我記得睇樓主當初第一個post,我第一個回覆喺冇禮貌地講
"我唔係咁鍾意太進取嘅女仔" ,

估唔到發展落嚟,我嘅睇法原來真係冇錯

Rank: 3Rank: 3


139
發表於 24-4-12 09:59 |顯示全部帖子
媽媽不動產 發表於 24-4-12 09:54
咁都恕我直接少少,見諒。如果囡囡主動要入一間比自己能力高D勁D嘅學校,想自己D見識多D遇強越強,呢D上進 ...

好同意你嘅講法

Rank: 3Rank: 3


139
發表於 24-4-12 10:00 |顯示全部帖子
tigamama 發表於 24-4-12 09:51
對 ‘’寧坐寶馬哭“” 嘅人講呢d?

溫馨提示啫

Rank: 8Rank: 8


16943
發表於 24-4-12 10:05 |顯示全部帖子
媽媽不動產 發表於 24-4-12 09:54
咁都恕我直接少少,見諒。如果囡囡主動要入一間比自己能力高D勁D嘅學校,想自己D見識多D遇強越強,呢D上進 ...
肺腑之言

Rank: 4


878
發表於 24-4-12 10:07 |顯示全部帖子
hollyword888 發表於 24-4-12 07:50
如果連四間女直的final interview都未入,叩門MCS機會很微小
呢句真,GH門檻已經係最低,之前我地同學級廿幾都有call waiting

Rank: 4


822
發表於 24-4-12 10:09 |顯示全部帖子
本帖最後由 tigamama 於 24-4-12 10:12 編輯
媽媽不動產 發表於 24-4-12 09:54
同埋我想講,就算入咗名校,除非你周圍同親戚朋友同事講,放上ig fb,係班group 級group講,如果唔係,其實冇人會知,就算有人問,你講完校名,人哋一句"嘩,好叻女呀",高潮位就完㗎啦!

如果 聽得明,勸得到,就唔會有呢3個po加埋70,80版嘅故事了

而家佢只會聽到鼓勵佢去試下飛嘅聲音,你呢d肺腑之言 聽唔入耳架啦

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


22346
發表於 24-4-12 10:11 |顯示全部帖子
tigamama 發表於 24-4-12 10:09
如果 聽得明,勸得到,就唔會有呢3個po加埋70,80版嘅故事了
咁不如唔好再回應,等個post沉底,俾啲時間佢哋一家諗清楚究竟想點?

Rank: 4


822
發表於 24-4-12 10:14 |顯示全部帖子
本帖最後由 tigamama 於 24-4-12 10:18 編輯
PTL_L 發表於 24-4-12 10:11
咁不如唔好再回應,等個post沉底,俾啲時間佢哋一家諗清楚究竟想點? ...

對呀,我做緊啦,我完全冇答佢問題架,因為佢根本唔係唔識/要人俾意見。我同好幾位ching一樣,討論劇情之麻

Rank: 6Rank: 6


9780
發表於 24-4-12 10:15 |顯示全部帖子

回覆樓主:

乜你哋真係覺得佢開pose係要人俾意見咩? 你哋所講嘅嘢佢會唔明咩?

Rank: 4


878
發表於 24-4-12 10:20 |顯示全部帖子
講番SSC vs SPSS,坦白講各方面都一定係SSC取勝,但如果樓主無諗過住宿舍,無諗過去外國,又真係唔值得每個月俾果7K,而我認識的SSC學生,佢地每讀完一年就會好羨慕同學去外國留學,唔駛再係香港捱考試,所以讀SSC父母的財力壓力都唔細架。
不過兩間學校都係大約1B,都適合樓主囡囡

點評

RainyRice    發表於 24-4-12 11:07

Rank: 4


723
發表於 24-4-12 10:25 |顯示全部帖子
tigamama 發表於 24-4-12 09:48
係,我都觀察到呢一點。uccke佢都在自行放榜後抽飛deadline前先有,1A就幾肯定唔係,全港計1B都應該唔係頭 ...

本帖最後由 Woodstock801 於 24-4-12 10:33 編輯

其實我都係咁諗,不過唔敢講出嚟。UCCKE, 我哋學校考1x, 2x 已經第2 round call 左。1B校唔係頭兩輪offer, 要等幾轉先到自己,已經唔係學校首要目標,學校只係搵人填位,我唔會要offer (當我唔抵得樓主有禁多offer)

Rank: 5Rank: 5


1883
發表於 24-4-12 10:26 |顯示全部帖子
creambun 發表於 24-4-12 09:57
朋友講MCS 叩門只收自行有揀過MCS 的學生,不知傳聞是否正確。

都有可能,淨係自行揀過又唔中都已經好多人可以揀

而我叩入朋友佢的確自一 mcs, 佢本身有 spcs offer, 成績都好好

Rank: 6Rank: 6


7333
發表於 24-4-12 10:27 |顯示全部帖子
adriantai 發表於 24-4-12 10:15
乜你哋真係覺得佢開pose係要人俾意見咩? 你哋所講嘅嘢佢會唔明咩?
...
開post 似係滿足媽媽的虛榮心同hit rate, 上左癮, 小朋友好簡單,只,要合level, 鍾意又收左就可以去讀,唔好似有d女士咁揀來揀去"唔" 想下嫁又高攀唔起, 只係想想想..好浪費時間又攪死好多細胞, 一心一意讀SPSS 幾好呀..如果係我女已經一早拍板

Rank: 5Rank: 5


4901
發表於 24-4-12 10:27 |顯示全部帖子
Calaci 發表於 24-4-12 10:20
講番SSC vs SPSS,坦白講各方面都一定係SSC取勝,但如果樓主無諗過住宿舍,無諗過去外國,又真係唔值得每個 ...

唔係下化,我就覺得,只論成績,SPSS平均係好過SSC,視乎用家要啲乜~

Rank: 8Rank: 8


16943
發表於 24-4-12 10:33 |顯示全部帖子
mcl233 發表於 24-4-12 10:27
唔係下化,我就覺得,只論成績,SPSS平均係好過SSC,視乎用家要啲乜~
冇乜所謂啦...成績上上落落既野

Rank: 3Rank: 3


136
發表於 24-4-12 10:34 |顯示全部帖子
tigamama 發表於 24-4-12 10:09
如果 聽得明,勸得到,就唔會有呢3個po加埋70,80版嘅故事了

而家佢只會聽到鼓勵佢去試下飛嘅聲音,你呢d ...

我肉緊呀囡嘛!

Rank: 4


723
發表於 24-4-12 10:36 |顯示全部帖子
minnieevergreen 發表於 24-4-12 02:17
你地學校同我地學校差咁遠
而且SPCC 佢認識﹐無特別鍾意﹐我自己係唔太鍾意﹐所以直情不考慮

本帖最後由 Woodstock801 於 24-4-12 10:38 編輯

如果你認為我地2間學校差距遠,我可以同你講,我哋級一都入唔到MCS

你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊