教育王國 討論區 幼校討論 Victoria PN Interview
樓主: nancytnf
go

Victoria PN Interview

發表於 09-3-1 22:51 |顯示全部帖子
totally 96...

原帖由 racoy 於 09-3-1 13:03 發表
我想問君匯港個間分校收幾多人?因為個表我睇唔到?
另外佢地8月開學,我見佢地個網講1歲8個月都已經可以讀pre-nursery係唔係即係8月開學時未夠2歲都讀得架?如果係,點解其他學校唔得既? ...

發表於 09-3-1 23:31 |顯示全部帖子
Frankly, I never met any mainland Chinese in Victoria during the interviews and the playgroup....  

原帖由 chingpa 於 09-3-1 16:15 發表
So many 大陸人, then Victoria still good??

發表於 09-3-1 23:39 |顯示全部帖子
I did see so many :)
I think many rich mainland chinese bring their kids and study in HK.

To be honest, I saw many parents very unhappy when their kids didn't perform well. If I were their kid, i must feel be hurted. I think all parents want to give the best of the best to their kids, but the unhappy face already hurted their kids before they give the best of the best to them....
My kid performance is bad.. but I have no unhappy as I know he can't control himself, he is still too small. Parents, don't be unhappy. Show your happy face in front of your kids every moment. :D

原帖由 hihicathk 於 09-3-1 23:31 發表
Frankly, I never met any mainland Chinese in Victoria during the interviews and the playgroup....  

發表於 09-3-2 00:13 |顯示全部帖子
我都無見到大陸人wo.....

發表於 09-3-2 07:59 |顯示全部帖子
Yes, me too.

Chingpa,
Just wonder which branch of Victoria did you see so many mainland Chinese people.  And, how did you know they are mainland Chinese?  They were speaking Putonghua?

原帖由 hihicathk 於 09-3-1 23:31 發表

我時刻都記掛著我那未能來到世上的bb, 他永遠在我心裡某個角落.

發表於 09-3-2 08:44 |顯示全部帖子
I didn't see a lot of  大陸人 either.....i think there are a lot of them these days everywhere, in all good schools anyway....

發表於 09-3-2 09:36 |顯示全部帖子
您哋唔好咁緊張啦!無疑,Victoria 係一間好好嘅學校,但學位真係有限,唔係每個人都可以入讀。仲有其他好的學校我哋可以選擇。

其實您哋每個都係好盡責,好好的父母,即使佢哋可能不會入讀最心儀的學校,您哋的仔女將來的發展一定唔會差。

我bb都有去interview,表現一般。不過,咁又唔代表bb會差過其他人(面試時間很短,很多情況莫說是只有1歲多的bb,就連我們都未必可以控制得到。)

事實上,學習有很多方法和機會,最重要的是「家庭教育」,bb最長時間係在屋企學習,而我地永遠係bb最好的「老師」。學校只是其中一個學習地方而已。所以無論結果如何,大家盡了力而為,就心安理得。

只要我哋唔忽略家庭的教育,bb都可以好好地學習。大家繼續努力啊!

發表於 09-3-2 10:52 |顯示全部帖子
Same case here....我個女係北角個間見, 我個group的家長 佢地story time完全攝晒的位, 有的小朋友直情入唔到去聽故事,人地叫小朋友坐地下, 有個肥太太抱住個仔坐佢大脾霸住前面, 到跳舞做體操時又迫住其他人, 好啦,到最後去攞公仔, 咁我叫個女自己去攞,佢行好快,我跟係佢後面(因為個刻好混亂, 的人走來走去,個位又好窄,周圍又有的枱枱椅椅...),突然O個個肥太太係我隔離話"咲吔小姐呀.."...我唔知發生咩事, 但係我阿女對白鞋仔已經比人踩到黑晒 , 嗰個肥太太仲黑晒面"啤"住我...

好啦出到去, 佢第一時間同的家人指手劃腳, 話我推佢個小朋友  (我一手攞住file,一手攞住手袋, 都唔知邊度有多隻手推佢個仔,而且當時我唔覺得自己個人有蹱到野, 亦無小朋友叫/跌低), 但係事後我諗番可能佢覺得我追前擋左佢既有利位置吧....但嗰刻我都仲有走去同佢講聲唔好意思,我話如果頭先我有推到你個小朋友都係無心之失,點知佢眼厲厲+藐咀藐舌咁行開左......個刻我覺得好唔開心, 第一,我無做過比人屈, 再者我唔明點解的人點可以咁無禮貌....同埋如果好彩學校收左我同佢既小朋友....阿女就要同的咁既人既小朋友做同學......我知大家都好緊張自己個小朋友, 想佢入到好既學校,但係我覺得做父母既身教重要啲,如果唔係小朋友就算入到點好既學校都無用.....

原帖由 vvnpo 於 09-3-1 06:20 發表
My boy also did not do well at the interview.  He was "idle" at both story time and song and dancing time.  I was not happy of his performance but I was more upset by other parents at the same intervi ...

發表於 09-3-2 12:26 |顯示全部帖子
其實想入出名幼稚園其中一個好重要既原因, 係想小朋友同d有質素既小朋友一起, 培養出溫文儒雅既性情.  如果你所講果位肥太太既小朋友都收, 咁我會好驚.  

好彩 so far 我仔讀 維記 playgroup 果班小朋友都唔錯.  你知小朋友見物學物.  

我之前試過返一間 playgroup, 有個小朋友成日掃玩具落地, 又喜歡打人.  我個仔學埋佢係屋企掃玩具落地, 我用左好耐時間, 先改到我個仔呢個壞習慣!  

發表於 09-3-2 12:26 |顯示全部帖子
I think the teachers already know that the behaviour of the children in the interview may not be the same at home. Every children are nearly the same. If you are the teachers, how do you choose?
Of course, the other MAIN factor is the background of parents. Basically, there is no FORMAL interview for parents, but surely, they have. When?
It is during the interview. As I have observed that the teachers talked to some parents a lot and spend little time on others. They even know each other very well. Maybe they already have their targets before the interview. Others are just 陪跑

Besides, some quota are already reserved by those who have relationships, so, there is not much left for others.

發表於 09-3-2 13:45 |顯示全部帖子
我女女係 in 何文田, 表現尚算 ok. 同日早上亦 in 了黃埔 William 今日已收到 admit 信. 今週等 victoria 消息後再決定選邊間. 我老公就喜歡 victoria...我就覺得貴左 d.

發表於 09-3-2 14:52 |顯示全部帖子
原帖由 siupeg 於 09-3-2 13:45 發表
我女女係 in 何文田, 表現尚算 ok. 同日早上亦 in 了黃埔 William 今日已收到 admit 信. 今週等 victoria 消息後再決定選邊間. 我老公就喜歡 victoria...我就覺得貴左 d. ...

Is william a good school? why you pick william ? my daughter is accepted by william too. It was referred by my friend she said many native speak tecahers in there.

發表於 09-3-2 14:59 |顯示全部帖子
I agree, I have interviewed in the HH, some parents even grasp toys (fr other BB) for their own boy and one even push other BB.  I really think that these parents need to be educated.

發表於 09-3-2 15:01 |顯示全部帖子

回覆 # 的文章

我係hmt面試。平日有上pg。我係面試前再三問過老師家長面見計唔計分。老師話:「上年就計分。但因為太多家長出席完後話氣氛太緊張、競爭味重,所以今年改為真正既Q &A環節。」
因為咁,我就放心「派」C6入去。佢話啲家長都係問啲好實際既問題,校長一一回答。唔係好似上年我朋友去個種:派3條問題等家長答!
我諗應該唔計分吧!
另想問:物唔係20/3前知結果咩?
「我的恩典夠你用的,因為我的能力是在人的軟弱上顯得完全。」(哥林多後書12:9)

發表於 09-3-2 15:07 |顯示全部帖子
我都係朋友介紹的..因為我個女係細女, 九龍塘 D schools 都係 waiting list, 所以報呢間. 3/7前要比留位費, 依家仲係 15/16. 等 victoria 結果出了才決定. 你呢? 決定左 william?

原帖由 joyhk 於 09-3-2 14:52 發表

Is william a good school? why you pick william ? my daughter is accepted by william too. It was referred by my friend she said many native speak tecahers in there.

發表於 09-3-2 15:15 |顯示全部帖子
HMT 學校張通告話 3/2 - 3/6 會寄信通知 WOR

發表於 09-3-2 15:16 |顯示全部帖子
I bring my BB girl there, I think I know why she was angry, I see a mum push to the front and knock 3 BBs. So you should say sorry to them instead of calling them 肥太太

原帖由 碟碟 於 09-3-2 10:52 發表
Same case here....我個女係北角個間見, 我個group的家長 佢地story time完全攝晒的位, 有的小朋友直情入唔到去聽故事,人地叫小朋友坐地下, 有個肥太太抱住個仔坐佢大脾霸住前面, 到跳舞做體操時又 ...

發表於 09-3-2 15:42 |顯示全部帖子
I would like to ask how many Victoria staff stayed in the classroom during the group interview.  In my group, apart from the two teachers, there was another man, standing at one corner, observing the children playing.  What was his role?

發表於 09-3-2 15:50 |顯示全部帖子
原帖由 siupeg 於 09-3-2 15:15 發表
HMT 學校張通告話 3/2 - 3/6 會寄信通知 WOR

唔係3月20日咩???!!

發表於 09-3-2 15:51 |顯示全部帖子
我想問你見幾點?我見個TEAM得一個肥太太, NOT "THEM" 同埋基本上IN緊時,我同個女全程都企後面/側邊, 我仲記得story time我同個女已經企好後,同埋我地埋到去已經開始左, 周圍都企滿人, 但我見到後面有個小朋友入唔到去我都即刻讓開比佢, 除左IN完攞公仔個PART我個女有走近過去前面, 因為個刻全部大人小朋友都擁上前,我驚個女跌先走左去前面, 正如我個post講,如果佢覺得我個刻阻住佢(個大人), 咁我係囉, 但我無推佢個小朋友,如果話我阻住3個小朋友, 咁我又點會比人話我推佢個小朋友?咁我到底係阻人定推人?

而且我追上前都比其他家長擋住埋唔到去,我個女係老師手上攞到既係尾二個公仔, 因為我個女攞完老師手上只淨低一個公仔,...我諗你攪錯左....

原帖由 starfish 於 09-3-2 15:16 發表
I bring my BB girl there, I think I know why she was angry, I see a mum push to the front and knock 3 BBs. So you should say sorry to them instead of calling them 肥太太

[ 本帖最後由 碟碟 於 09-3-2 16:17 編輯 ]