關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17269
1961#
發表於 08-5-30 11:27 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 11:25 發表
唔想買咁多鞋ar

其實我已經忘記左對綠色係點gei樣mouth:" />  

hoganma,

你D記性真係......mouth:" />

係咪你琴日形容話唔知點包前包後個對呀?

Rank: 6Rank: 6


8125
1962#
發表於 08-5-30 11:30 |只看該作者
E...比你地講到, 我都好想去睇鞋 tim..

原文章由 ccbeauty 於 08-5-30 11:21 AM 發表
黑色open toe 都唔差, but compare 對米色, 就米色靚d.
but 對綠色 summer 就會sharp d.

兩對都好, 好難choose.

if 我, 我會2 pairs 都買ga, becasue又咁啱, 2 pairs 都有大size.

...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1963#
發表於 08-5-30 11:30 |只看該作者
only my choice jar, 黑色open toe.
if 你真係想換, 我今晚幫你問 because 我lunch 約咗人係wanchai 吃飯, 驚唔夠時間.
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 11:25 發表
唔想買咁多鞋ar

其實我已經忘記左對綠色係點gei樣  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1964#
發表於 08-5-30 11:33 |只看該作者
not lee pairs.

我返屋企, 影咗俾你地睇la, 雪見過我紅色果對先係.
原文章由 lky2008 於 08-5-30 11:27 發表

hoganma,

你D記性真係......mouth:" />

係咪你琴日形容話唔知點包前包後個對呀?

Rank: 6Rank: 6


8125
1965#
發表於 08-5-30 11:34 |只看該作者
美人

3/6 (二) 晚食完車仔麵先去整眼仔, 定係整完先食好呢??

if 食完先整, 咁bk 7點半好嗎?? otherwise, 你預我7點到啦~

原文章由 多利是 於 08-5-30 11:17 AM 發表
美人, look look

美人

3/6 (二) 晚食完車仔麵先去整眼仔, 定係整完先食好呢??

if 食完先整, 咁bk 7點半好嗎?? otherwise, 你預我7點到啦~

Rank: 8Rank: 8


17269
1966#
發表於 08-5-30 11:34 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-30 11:33 發表
not lee pairs.

我返屋企, 影咗俾你地睇la, 雪見過我紅色果對先係.

好!等你的相。

聽你地講得D鞋好似好抵又好靚!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1967#
發表於 08-5-30 11:35 |只看該作者
諗諗吓, 我lee 個summer已經買咗好多對shoes, 真係要收手la

Rank: 8Rank: 8


17269
1968#
發表於 08-5-30 11:36 |只看該作者
今日 女女返上晝only.因學校要佈置畢業場地。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1969#
發表於 08-5-30 11:36 |只看該作者
整完先食la, 唔駛趕住食嘢咁, ok????
原文章由 多利是 於 08-5-30 11:34 發表
美人

3/6 (二) 晚食完車仔麵先去整眼仔, 定係整完先食好呢??

if 食完先整, 咁bk 7點半好嗎?? otherwise, 你預我7點到啦~


Rank: 8Rank: 8


17269
1970#
發表於 08-5-30 11:37 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-30 11:35 發表
諗諗吓, 我lee 個summer已經買咗好多對shoes, 真係要收手la

買左幾多對呀??

Rank: 6Rank: 6


8125
1971#
發表於 08-5-30 11:37 |只看該作者
come, 美人

你地今晚有咩做呀?? 食唔食大x華 je?? 而家得返3個咋, include myself & Ms. Axxxx already

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1972#
發表於 08-5-30 11:38 |只看該作者
你估打落去問得唔得呢?
原文章由 ccbeauty 於 08-5-30 11:30 發表
only my choice jar, 黑色open toe.
if 你真係想換, 我今晚幫你問 because 我lunch 約咗人係wanchai 吃飯, 驚唔夠時間.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1973#
發表於 08-5-30 11:40 |只看該作者
我諗佢真係買左好多對ar, 間舖頭d鞋 佢almost對對都有
原文章由 lky2008 於 08-5-30 11:37 發表

買左幾多對呀??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1974#
發表於 08-5-30 11:40 |只看該作者
係咩? 咁我仔係唔係ar????
原文章由 lky2008 於 08-5-30 11:36 發表
今日 女女返上晝only.因學校要佈置畢業場地。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1975#
發表於 08-5-30 11:42 |只看該作者
多: 我同cc今晚去睇鞋, 唔dinner啦.


cc: 如我明天去買就同你買埋.

Rank: 8Rank: 8


17269
1976#
發表於 08-5-30 11:42 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 11:40 發表
我諗佢真係買左好多對ar, 間舖頭d鞋 佢almost對對都有

Super VIP喎!

Rank: 8Rank: 8


17269
1977#
發表於 08-5-30 11:43 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 11:40 發表
係咩? 咁我仔係唔係ar????

應該一樣架!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1978#
發表於 08-5-30 11:44 |只看該作者
hoganma: 打去學校問吓,.............

Rank: 8Rank: 8


17269
1979#
發表於 08-5-30 11:45 |只看該作者
美人/hoganma:

想問吓間shop D 鞋會著損腳嗎?我買好多鞋都有呢個情況。

Rank: 8Rank: 8


17269
1980#
發表於 08-5-30 11:45 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 11:42 發表
多: 我同cc今晚去睇鞋, 唔dinner啦.


cc: 如我明天去買就同你買埋.

come come:

等你報料!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖