註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 lky2008 於 08-2-4 11:26 發表 我一向對佢冇好感 ,惟一可講的係佢身材係唔錯ge.
返回頂部
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 11:23 發表 我真係好窮ar, c6讀書用左好多$
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-4 11:28 發表 又係wor,不過我地應該唔去架啦,今年好多野做走唔開
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 11:29 發表 而家對7.x都好貴bor
原文章由 lky2008 於 08-2-4 11:30 發表 我都真係好窮,幣在都仲係鍾意買野,同埋身體又唔爭氣。
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 11:30 發表 我尋日同c6講, 不如我地2個去thailand, 比佢鬧, 話我自私, 我好唔開心
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-4 11:31 發表 攪返好身體緊要d,身體唔好咩都無用:cry: :cry: :cry:
原文章由 lky2008 於 08-2-4 11:36 發表 唔好唔開心啦!佢都係唔捨得仔仔啫。
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-4 11:37 發表 其實都係好事來架起碼佢緊張個仔=緊張個家先啦
原文章由 come爸嘩 於 08-2-4 11:42 發表 我朋友初八去埃及9日. 我而家又想plan summer去旅行, 得個想字囉.
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 11:41 發表 我覺得佢只緊張個仔lor 我都費事理佢, 我搵fd同我去:;pppp:
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 11:42 發表 summer去邊?
原文章由 come爸嘩 於 08-2-4 11:40 發表 love: 我明天才正式覆緊你買唔買lv可以嗎????