註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 17:25 發表 14日姐應該唔會有事呱
返回頂部
子爵府
原文章由 雪文 於 08-1-25 17:21 發表 我唔係咁意思呀 ?? 我的意思係就算用dom, 會否睇安全期來do呀????
伯爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-25 17:24 發表 其實我老公都同我一樣, 都係出3個月糧, 所以我實際應得係...........4.5個月糧
大宅
原文章由 hermanpapa 於 08-1-25 21:52 發表 好耐冇見!近來我幾忙! 一個誼妹入院生仔要去幫手,另一個誼妹又大感冒又要照顧一下及幫她應付一些考試,自己又要去報讀一個課程,弄些豁免學分的事,走來走去....一個字「忙」。 反而公司事則天下太平! 小朋友近日好乖,可能上 ...
原文章由 hoganmama 於 08-1-26 09:46 發表 Good Morning!!!
原文章由 雪文 於 08-1-26 09:36 發表 有無人返工呀 ??? 早晨............ [
原文章由 雪文 於 08-1-26 09:37 發表 hermanpapa, 有你呢個大佬真係好啦, 希望你對朋友都有咁好啦 ( 我指我哋呢D )
原文章由 come爸嘩 於 08-1-26 09:55 發表 我一陣11點出發啦. 雪/hoganma: 你地覺得尋日funfun個袋係咪唔夠大個呀? 我平時都有幾多夥拎, 係咪買大size好d呢??????????
原文章由 hermanpapa 於 08-1-26 09:57 發表 Sure>>> I am a good guy ma...
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 10:02 發表 你...都係既,有上進心唔似我呢d2打6咁:D