註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 雪文 於 08-1-22 10:26 發表 好似亞頭都會來, 你哋問吓佢.
返回頂部
珍珠宮
原文章由 KY2004 於 08-1-22 10:32 發表 come come: 咁如果你唔mind,我都想試的!
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 10:26 發表 love: 星期五你帶唔帶亞女來架?????
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-22 10:32 發表 係呀2日不見如x3秋啊 我應該busy到今日3點左右會ok可以再上來
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-22 10:33 發表 應該yes,睇情況.....一陣上來溫書...又要閃啦:cry:
原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 10:33 發表 ok, 26/1後睇下幾時再約出黎取麵啦!
原文章由 funbabyhk 於 08-1-22 10:33 發表 剛在 msn 問佢, 佢話會到的.
原文章由 KY2004 於 08-1-22 10:35 發表 come come, 好呀!你真抵
原文章由 KY2004 於 08-1-22 10:36 發表 弊!唔記得要買啪子機呀!你地知唔知邊樹買piano的啪子機平呀?我要Fri前買呀!
原文章由 雪文 於 08-1-22 10:37 發表 KY, 25號我俾包你試吓先啦, 26號早上你試當早餐, 如好食, 叫come下午同你買嘛. come, 你知你公司附近有超市咩, 你有時間去 ????
原文章由 雪文 於 08-1-22 10:37 發表 come, 你知你公司附近有超市咩, 你有時間去 ????
原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 10:38 發表 乜東東來架????
子爵府
原文章由 KY2004 於 08-1-22 10:45 發表 練拍子的,佢教琴Miss 要佢買(因佢D拍子唔好),佢間琴行話最平的要$15x ,不過屋企都冇琴,唔知買來做乜。:(