關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 45
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 45 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1961#
發表於 08-1-22 10:33 |只看該作者
剛在 msn 問佢, 佢話會到的.
原文章由 雪文 於 08-1-22 10:26 發表
好似亞頭都會來, 你哋問吓佢.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1962#
發表於 08-1-22 10:33 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-22 10:32 發表

come come:

咁如果你唔mind,我都想試的!

ok, 26/1後睇下幾時再約出黎取麵啦!

Rank: 8Rank: 8


17382
1963#
發表於 08-1-22 10:33 |只看該作者
應該yes,睇情況.....一陣上來溫書...又要閃啦:cry:

原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 10:26 發表

love: 星期五你帶唔帶亞女來架?????

Rank: 6Rank: 6


6601
1964#
發表於 08-1-22 10:33 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-22 10:32 發表
係呀2日不見如x3秋啊

我應該busy到今日3點左右會ok可以再上來

嘩!你真係好busy喎!辛苦你喇!:-|

Rank: 6Rank: 6


6601
1965#
發表於 08-1-22 10:34 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-22 10:33 發表
應該yes,睇情況.....一陣上來溫書...又要閃啦:cry:

我都想見你女女呀!
我女唔出,因要學琴

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1966#
發表於 08-1-22 10:34 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 10:26 發表

love: 星期五你帶唔帶亞女來架?????

love:如果你帶亞女, 要book埋佢個位, 一陣覆我...

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-1-22 10:35 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


6601
1967#
發表於 08-1-22 10:35 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 10:33 發表

ok, 26/1後睇下幾時再約出黎取麵啦!

come come,

好呀!你真抵

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1968#
發表於 08-1-22 10:36 |只看該作者
咁我25號前用佢張卡去買嘢, 到時可以俾返佢.

原文章由 funbabyhk 於 08-1-22 10:33 發表
剛在 msn 問佢, 佢話會到的.

Rank: 6Rank: 6


6601
1969#
發表於 08-1-22 10:36 |只看該作者
弊!唔記得要買啪子機呀!你地知唔知邊樹買piano的啪子機平呀?我要Fri前買呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1970#
發表於 08-1-22 10:37 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-22 10:35 發表

come come,

好呀!你真抵

唔好客氣啦!!!

Rank: 6Rank: 6


6601
1971#
發表於 08-1-22 10:37 |只看該作者
仲差少少開新part,好緊張呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1972#
發表於 08-1-22 10:37 |只看該作者
KY, 25號我俾包你試吓先啦, 26號早上你試當早餐, 如好食, 叫come下午同你買嘛.

come, 你知你公司附近有超市咩, 你有時間去 ????

原文章由 KY2004 於 08-1-22 10:35 發表

come come,

好呀!你真抵

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1973#
發表於 08-1-22 10:38 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-22 10:36 發表
弊!唔記得要買啪子機呀!你地知唔知邊樹買piano的啪子機平呀?我要Fri前買呀!

乜東東來架????

Rank: 6Rank: 6


6601
1974#
發表於 08-1-22 10:43 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-22 10:37 發表
KY, 25號我俾包你試吓先啦, 26號早上你試當早餐, 如好食, 叫come下午同你買嘛.

come, 你知你公司附近有超市咩, 你有時間去 ????

雪雪:
都得喎!咁唔該你先喇!你真抵 ,不如叫外野hand俾D滾水我即刻淥來試啦!:loveliness:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1975#
發表於 08-1-22 10:45 |只看該作者


[ 本文章最後由 雪文 於 08-1-22 11:02 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1976#
發表於 08-1-22 10:45 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-22 10:37 發表
come, 你知你公司附近有超市咩, 你有時間去 ????

雪: 我問左同事啦, 佢地話有架, 成幾層樓高的. 我老細叫我地早d上去帶我地四圍行吓!!

Rank: 6Rank: 6


6601
1977#
發表於 08-1-22 10:45 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 10:38 發表

乜東東來架????

練拍子的,佢教琴Miss 要佢買(因佢D拍子唔好),佢間琴行話最平的要$15x ,不過屋企都冇琴,唔知買來做乜。:(

Rank: 6Rank: 6


6601
1978#
發表於 08-1-22 10:48 |只看該作者
今朝個市又秩左千3點喇!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1979#
發表於 08-1-22 10:48 |只看該作者
大6有無得買? 會唔會平d, 因上星期我老公都幫亞仔係大6琴行買左樣小提琴用gei野, 我唔知個名係咩, 都平過hk
原文章由 KY2004 於 08-1-22 10:45 發表

練拍子的,佢教琴Miss 要佢買(因佢D拍子唔好),佢間琴行話最平的要$15x ,不過屋企都冇琴,唔知買來做乜。:(

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1980#
發表於 08-1-22 10:49 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-22 10:45 發表

練拍子的,佢教琴Miss 要佢買(因佢D拍子唔好),佢間琴行話最平的要$15x ,不過屋企都冇琴,唔知買來做乜。:(

咁亞女要用都要買, 睇下有無其他平少少的.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖