註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 funbabyhk 於 08-1-15 12:12 發表 哇...文文 lee 日咪會好忙 ? (佢好似約在 '多' 交收)
返回頂部
大宅
原文章由 come爸嘩 於 08-1-15 12:13 發表 係呢~ 尋日你公司單野點呀? 你亞頭落錯order果度.....
原文章由 funbabyhk 於 08-1-15 12:13 發表 乜用 yahoo 唔可以入來我地果個 msn
原文章由 cyclmama 於 08-1-15 12:19 發表 佢食錯藥, 勁燥, 我冇同佢講嘢, 唔知佢點.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-15 12:16 發表 HOGANMA今日都無上黎喎????
原文章由 come爸嘩 於 08-1-15 12:19 發表 我今日睇倒中旅社廣告~新年初五出發去泰國5天, 都係貴我暑假去時$1000咋
原文章由 come爸嘩 於 08-1-15 12:09 發表 雪文: 如星期五晚上我老公唔駛ot, 就取微波爐比你好嗎?
男爵府
原文章由 cyclmama 於 08-1-15 12:21 發表 今朝好少人
原文章由 雪文 於 08-1-15 12:23 發表 okokok. 唔該晒. 咁我都快手清咗部焗爐.
原文章由 多利是 於 08-1-15 12:24 發表 雪 c 啦..你意思係話係msn度add你yahoo既address, 定還是係, 係msn度add你既yahoo address呢??
原文章由 cyclmama 於 08-1-15 12:23 發表 我都係覺得貴. c la, 亞仔成日都話家姐去過旅行, 點解佢等咗咁耐都冇得去
原文章由 雪文 於 08-1-15 12:28 發表 各位唔好意思, 我趕住出去同人交收奶粉, 等陣傾. 多, 我諗你要開個yahoo message來add我, 因我係用e-buddy上去, MSN add我可能唔得. 閃啦
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-15 12:03 發表 msn上次我用過真係睇到眼花
原文章由 雪文 於 08-1-15 12:28 PM 發表 各位唔好意思, 我趕住出去同人交收奶粉, 等陣傾. 多, 我諗你要開個yahoo message來add我, 因我係用e-buddy上去, MSN add我可能唔得. 閃啦
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-15 12:10 發表 我都係, 仲成日發惡夢....