關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1961#
發表於 08-1-8 13:26 |只看該作者
新都城都升到成4千幾蚊呎 又真係升左好多wor


原文章由 hoganmama 於 08-1-8 10:30 發表
尋日睇報紙新都城都升到成4千幾蚊呎, 點買? 我之前睇, 7百呎, 2百幾, 真係想買, 但當時賣左呢層爭d, 又要裝修, 又3成首期, 好”忟”, 無理由一舖清袋gar ma, 唉, 而家想買都唔得 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1962#
發表於 08-1-8 13:31 |只看該作者
我都會係咁做

原文章由 多利是 於 08-1-8 11:05 發表
仲有5年就供完?? 我係你, 我就唔賣住啦..因為5年唔算一個好長既時間, 5年後, if 個市升, 咪 cashed 左層樓..if 跌..咪照住...舒舒服服咁過下d唔洗供樓既日子..

...

Rank: 8Rank: 8


17382
1963#
發表於 08-1-8 13:36 |只看該作者
呢個包裝未見過


原文章由 雪文 於 08-1-8 12:29 發表
各位, 我去咗賣牛奶, 嘩, 原來二手市場都幾煩, 我搞成日又俾日block咗, 又要再開過, 唔知有無人so我呢

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1259706&extra=page%3D2 ...

Rank: 5Rank: 5


1150
1964#
發表於 08-1-8 13:39 |只看該作者
有時投資買樓或股票除左眼光重要講命水...都係一句吃幾多穿幾多係注定架。小富可以由勤,但大富真係由天。
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-8 13:26 發表
新都城都升到成4千幾蚊呎 又真係升左好多wor

Rank: 8Rank: 8


17382
1965#
發表於 08-1-8 13:46 |只看該作者
個市dun左

http://www.centadata.com/ptest.aspx?type=3&code=YAPPWPPEPG&info=trandetail&code2=&page=0

Rank: 6Rank: 6


6601
1966#
發表於 08-1-8 14:00 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-8 12:44 發表
http://img215.imageshack.us/img215/6812/017bl7.jpg    南京

http://img215.imageshack.us/img215/7018/062ty4.jpg   無錫

http://img222.imageshack.us/img222/8117/081et6.jpg   無錫

http://img2 ...

love love,

係咪好涷呢?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1967#
發表於 08-1-8 14:09 |只看該作者
Love,你吔有無去到云南的玉龍山呀?

原文章由 KY2004 於 08-1-8 14:00 發表

love love,

係咪好涷呢?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1968#
發表於 08-1-8 14:11 |只看該作者
呢個係伊利出的, 不是蒙牛, 都是高品質奶, 我仔好花心, 一時要呢樣, 一時個樣, 輪住來無咁悶.

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-8 13:36 發表
呢個包裝未見過

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1969#
發表於 08-1-8 14:13 |只看該作者
我係到諗緊hoganma呢個問題, 但係如果而家個市昇放咗佢, 低時再入返.  不是良機嗎 ?

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-8 13:31 發表
我都會係咁做

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1970#
發表於 08-1-8 14:14 |只看該作者
甲部填一個就得啦.


原文章由 yan02 於 08-1-8 12:59 發表
我沒收到通告呀 ?可能間間學校不同,26日我地家長日,甘是不是要即埸填,26號要交,甘我幾時會收到表呢 ?

同埋甲部有3個志愿,我應該填晒3個定係只填一個呢 ?
大家請幫我排下位啦
首選 基法 (油塘)

2.聖愛德華  ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1971#
發表於 08-1-8 14:17 |只看該作者
funfun,匯豐銀行無人復我換熱水煲個到:cry:, 我check扣咗數啦, 算數啦.

咁我呢個周日會再換蘿蔔糕來送禮, 我仲發現我有近4萬分是會在今年五月到期

[ 本文章最後由 雪文 於 08-1-8 14:24 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1972#
發表於 08-1-8 14:19 |只看該作者
YAN02: 05官塘基法唔掂, 唔好放咁前.


ky: 個電髮電話要返屋企找.

Rank: 5Rank: 5


3104
1973#
發表於 08-1-8 14:35 |只看該作者
吾該比多的意見啦.

原文章由 yan02 於 08-1-8 12:59 發表
我沒收到通告呀 ?可能間間學校不同,26日我地家長日,甘是不是要即埸填,26號要交,甘我幾時會收到表呢 ?

同埋甲部有3個志愿,我應該填晒3個定係只填一個呢 ?
大家請幫我排下位啦
首選 基法 (油塘)

2.聖愛德華  ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1974#
發表於 08-1-8 14:42 |只看該作者
當然高賣低買就好啦, 但我怕唔知幾時係高幾時係低lor
原文章由 雪文 於 08-1-8 14:13 發表
我係到諗緊hoganma呢個問題, 但係如果而家個市昇放咗佢, 低時再入返.  不是良機嗎 ?

Rank: 6Rank: 6


6601
1975#
發表於 08-1-8 14:43 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 14:19 發表
YAN02: 05官塘基法唔掂, 唔好放咁前.


ky: 個電髮電話要返屋企找.

come come:

叫咩名呀?係邊樹?有冇話邊個師父?

Rank: 6Rank: 6


8953
1976#
發表於 08-1-8 14:49 |只看該作者

Rank: 6Rank: 6


6601
1977#
發表於 08-1-8 14:51 |只看該作者
原文章由 yan02 於 08-1-8 14:35 發表
吾該比多的意見啦.

我同意come come的意見。其他都差唔多。我見你都將D‘難’入的擺後D,係啱的,咁中獎機會大D。:D

Rank: 6Rank: 6


6601
1978#
發表於 08-1-8 14:54 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 08-1-8 14:49 發表

蘭蘭:

好耐唔見你啦!去左邊?

25號你會唔會join我地dinner呀?去牛陣/外野手/一生/else? 你俾D意見啦!:loveliness:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1979#
發表於 08-1-8 15:05 |只看該作者
KY: 間舖在麗港城, 叫hair station, 搵亞ken, 佢星期四off.
你想幾時剪?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1980#
發表於 08-1-8 15:09 |只看該作者
Ky: 你知唔知保濕精華邊個牌子好d? CLINIQUE OR SOFINA??
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖