註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-20 14:29 發表 真係開心,你媽都幾後生,我媽都係咁上下
返回頂部
大宅
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-20 14:32 發表 哈哈~~ come: 新聞講聖誕轉涼. 15度. 快d買褸啦~~~
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-20 14:31 發表 7日都差不多啦,開頭C6話唱一萬,我就話唱多小小費事唔夠又要唱
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 14:33 發表 我媽6x歲, 佢今次(上星期去2次, 一次自己去, 一次又係同我女去)係第3次去工展會啦....買呀買呀
原文章由 雪文 於 07-12-20 14:34 發表 報料 : 今日原來係Jusco吉日, 藍田各大超市都有95折. 我買咗二個咸豬腳煲湯. 你哋話冬至鮮雞會幾錢一隻呢, 我要唔要今, 明二日買定 ??
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-20 14:35 發表 所以妳咪唔使去買嘍... 小朋友入場唔洗錢的 ? 好似 .
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 14:34 發表 龍媽: 唔買啦, 我要 你........
伯爵府
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-20 14:29 發表 妳女冇 "挨"返妳幫佢做野 嘍. 我意思係好聲好氣個d. 唔係做對. 妳都真係好忍心. 雖然呢個方法使得.
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 14:36 發表 我女2次都無買票
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 14:34 發表 返得成大陸, 真係要攞番件大褸
子爵府
原文章由 KY2004 於 07-12-20 14:34 發表 真係超豪團呀!
原文章由 雪文 於 07-12-20 14:38 發表 你囡都唔使 ??
原文章由 雪文 於 07-12-20 14:30 發表 你唱咗未 ??
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 14:35 發表 我媽尋日買的雞要$115/隻.
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-20 14:37 發表 佢無 "挨"返我幫佢做野WOR,佢只係自己口UP UP一路做野話:自己的事自己做,媽咪唔會幫我的.又無啦啦會同我講:媽咪得架啦我會做得到的 尋晚佢問我本字典D生字時,佢一問完我我都未答佢時佢已經話:問媽咪野要有禮貌媽咪先會答,如果無禮 ...