- 在線時間
- 1292 小時
- 最後登錄
- 18-12-14
- 國民生產力
- 652
- 附加生產力
- 612
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 02-9-12
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 9989
- 主題
- 34
- 精華
- 0
- 積分
- 11253
- UID
- 3167
  
|
我地不嬲睇開啟田李啟源, 我同我仔都好like佢, 又幾高大, 又靚仔, 又細心
尋日下午李e生放假, 原本我都諗住等今日先睇, 5點幾我老公打黎問我睇左未, 係咁話點解要等李e生jet, 睇第二個都得la
你知啦, 我而家小鳥黎gar ma, 佢係一家之主, 佢話睇咪睇lor, 咪落左去樓下個e生睇lor, 我都唔係幾想, 因為我唔係太like個e生, 好串
咁入到去, 我仔大大聲講野ar, 個e生目無表情wor, 佢問我點幫個小朋友沖涼ar, 又話沖時要反出黎ar, 我心諗, q知咩, 我又無jj, 跟住叫我用滴路洗, 我只不過講左一句係咪要開水, 佢好串咁話, 梗係la, 超, 我q知ar
跟住我仔搞佢d野, 佢鬼咁惡叫我仔唔好搞, 好巴閉咩, 唔係我要聽我一家之主話, 我都得鬼閑睇佢:tongue:原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 13:31 硐表 
你地去開邊間睇?????????? |
|