關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1961#
發表於 07-11-8 13:36 |只看該作者
小小啦

原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 13:33 硐表

咪係, lee 度個個都知道你有幾咁正經架啦!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1962#
發表於 07-11-8 13:37 |只看該作者
會唔會係包X過長

Rank: 5Rank: 5


2967
1963#
發表於 07-11-8 13:37 |只看該作者
亞仔早2 week都係,幾驚佢xx過長
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 13:29 硐表
我尋日都同亞仔睇e生, 啫仔發炎   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1964#
發表於 07-11-8 13:38 |只看該作者
我地不嬲睇開啟田李啟源, 我同我仔都好like佢, 又幾高大, 又靚仔, 又細心

尋日下午李e生放假, 原本我都諗住等今日先睇, 5點幾我老公打黎問我睇左未, 係咁話點解要等李e生jet, 睇第二個都得la

你知啦, 我而家小鳥黎gar ma, 佢係一家之主, 佢話睇咪睇lor, 咪落左去樓下個e生睇lor, 我都唔係幾想, 因為我唔係太like個e生, 好串

咁入到去, 我仔大大聲講野ar, 個e生目無表情wor, 佢問我點幫個小朋友沖涼ar, 又話沖時要反出黎ar, 我心諗, q知咩, 我又無jj, 跟住叫我用滴路洗, 我只不過講左一句係咪要開水, 佢好串咁話, 梗係la, 超, 我q知ar

跟住我仔搞佢d野, 佢鬼咁惡叫我仔唔好搞, 好巴閉咩, 唔係我要聽我一家之主話, 我都得鬼閑睇佢:tongue:
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 13:31 硐表

你地去開邊間睇??????????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1965#
發表於 07-11-8 13:40 |只看該作者
唔係ar, 之前睇e生都順便問埋gar la, e生話無過長wor
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 13:37 硐表
會唔會係包X過長

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1966#
發表於 07-11-8 13:41 |只看該作者
e生話要反出黎洗gar, 我同我老公講, 佢先話係ar, 要反gar, 頂, 你有jj, 唔一早講
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 13:37 硐表
亞仔早2 week都係,幾驚佢xx過長

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1967#
發表於 07-11-8 13:43 |只看該作者
仲鬼咁貴wor, 成$260

之前睇李啟源有消炎藥都係2百頭左右之ma, 總之比$佢賺我條氣就唔順la
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 13:38 硐表
我地不嬲睇開啟田李啟源, 我同我仔都好like佢, 又幾高大, 又靚仔, 又細心

尋日下午李e生放假, 原本我都諗住等今日先睇, 5點幾我老公打黎問我睇左未, 係咁話點解要等李e生jet, 睇第二個都得la

你知啦, 我而家小鳥黎 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1968#
發表於 07-11-8 13:44 |只看該作者
咁你又做得幾好呀,面表聽你老公講囉佢係一家之主囉,心係唔係咁諗就另一回事囉 起碼表面上佢覺得你專重佢嗎

男仔係要反出來洗架,拉出來咁囉 你洗洗下會慣架啦


原文章由 hoganmama 於 07-11-8 13:38 硐表
我地不嬲睇開啟田李啟源, 我同我仔都好like佢, 又幾高大, 又靚仔, 又細心

尋日下午李e生放假, 原本我都諗住等今日先睇, 5點幾我老公打黎問我睇左未, 係咁話點解要等李e生jet, 睇第二個都得la

你知啦, 我而家小鳥黎 ...

Rank: 5Rank: 5


2967
1969#
發表於 07-11-8 13:44 |只看該作者
我係新都城羅冠球睇,佢都冇叫用滴路
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 13:38 硐表
我地不嬲睇開啟田李啟源, 我同我仔都好like佢, 又幾高大, 又靚仔, 又細心

尋日下午李e生放假, 原本我都諗住等今日先睇, 5點幾我老公打黎問我睇左未, 係咁話點解要等李e生jet, 睇第二個都得la

你知啦, 我而家小鳥黎 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1970#
發表於 07-11-8 13:45 |只看該作者
你叫你老公示範一次比你睇點反法囉

原文章由 hoganmama 於 07-11-8 13:41 硐表
e生話要反出黎洗gar, 我同我老公講, 佢先話係ar, 要反gar, 頂, 你有jj, 唔一早講   

Rank: 5Rank: 5


2967
1971#
發表於 07-11-8 13:46 |只看該作者
我都唔知ga,我隻c6咪一樣
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 13:41 硐表
e生話要反出黎洗gar, 我同我老公講, 佢先話係ar, 要反gar, 頂, 你有jj, 唔一早講   

Rank: 5Rank: 5


2967
1972#
發表於 07-11-8 13:47 |只看該作者
muk你咁清楚gei
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 13:44 硐表
咁你又做得幾好呀,面表聽你老公講囉佢係一家之主囉,心係唔係咁諗就另一回事囉 起碼表面上佢覺得你專重佢嗎

男仔係要反出來洗架,拉出來咁囉 你洗洗下會慣架啦


...

Rank: 8Rank: 8


17382
1973#
發表於 07-11-8 13:47 |只看該作者
係唔係藍田MTR一出果度專睇兒科果間

原文章由 hoganmama 於 07-11-8 13:43 硐表
仲鬼咁貴wor, 成$260

之前睇李啟源有消炎藥都係2百頭左右之ma, 總之比$佢賺我條氣就唔順la

Rank: 5Rank: 5


2967
1974#
發表於 07-11-8 13:48 |只看該作者
係lor,同佢一齊研究吓,跟住咪順便...........
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 13:45 硐表
你叫你老公示範一次比你睇點反法囉

Rank: 8Rank: 8


17382
1975#
發表於 07-11-8 13:49 |只看該作者
我諗都係啦,包住左咪拉出來洗囉,好易姐


原文章由 cyclmama 於 07-11-8 13:47 硐表
muk你咁清楚gei

Rank: 8Rank: 8


17382
1976#
發表於 07-11-8 13:50 |只看該作者
唔好呱


原文章由 cyclmama 於 07-11-8 13:48 硐表
係lor,同佢一齊研究吓,跟住咪順便...........

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1977#
發表於 07-11-8 13:53 |只看該作者
你都幾清楚個step bor

唔係mtr, 係啟田商場4樓, 好多人睇gar, 又無得卦號, 但為左見佢, 我都甘心等
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 13:47 硐表
係唔係藍田MTR一出果度專睇兒科果間

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1978#
發表於 07-11-8 13:54 |只看該作者
比你笑死
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 13:48 硐表
係lor,同佢一齊研究吓,跟住咪順便...........

Rank: 8Rank: 8


17382
1979#
發表於 07-11-8 13:56 |只看該作者
都算清楚架

呢邊我好小去 靚仔又細心呀...咁比著我都願意等既


原文章由 hoganmama 於 07-11-8 13:53 硐表
你都幾清楚個step bor

唔係mtr, 係啟田商場4樓, 好多人睇gar, 又無得卦號, 但為左見佢, 我都甘心等   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1980#
發表於 07-11-8 13:59 |只看該作者
比著以前, 我彩佢都有味, then就argue
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 13:44 硐表
咁你又做得幾好呀,面表聽你老公講囉佢係一家之主囉,心係唔係咁諗就另一回事囉 起碼表面上佢覺得你專重佢嗎

男仔係要反出來洗架,拉出來咁囉 你洗洗下會慣架啦


...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖