- 在線時間
- 461 小時
- 最後登錄
- 23-2-14
- 國民生產力
- 422
- 附加生產力
- 982
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-3-10
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1808
- 主題
- 15
- 精華
- 0
- 積分
- 3212
- UID
- 76066
 
|
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 11:51 硐表 
因為我係深山, 唔方便and交白表ma
表由我妹負責(佢個friend做銀行),我負責填表, 我妹或我mami或我隻佬負責交表, 好似最辛苦個個就係我... 填咁多份,諗住整d 印仔chop chop 下方便d....不過要整好多個....都係好麻煩.
食飯先啦....all :time: :time: . |
|