關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1961#
發表於 07-10-11 11:41 |只看該作者
名牌呢樣野無買好耐lu

原文章由 novemberwm 於 07-10-11 11:38 硐表


我想要"肚臍"多d 啫...... (day dreaming 下都會smile)

Rank: 5Rank: 5


3212
1962#
發表於 07-10-11 11:44 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 11:40 硐表
我有抽, 唔知中唔中, 我隻隻都唔中  


之前個隻"hangting" 又唔中 (全軍覆没 ! 三個冇一個中 )

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1963#
發表於 07-10-11 11:45 |只看該作者
同我一樣, D用黃表仲蝕埋handlingar
原文章由 novemberwm 於 07-10-11 11:44 硐表


之前個隻"hangting" 又唔中 (全軍覆没 ! 三個冇一個中 )

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1964#
發表於 07-10-11 11:46 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-10-11 11:34 硐表
好悶......見個市係咁升....但又冇野可以走.......

ME TOO, 有d又係想走與唔想走之間.....................

Rank: 5Rank: 5


3212
1965#
發表於 07-10-11 11:46 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 11:41 硐表
名牌呢樣野無買好耐lu


所以米要諗下lor…

Rank: 5Rank: 5


3212
1966#
發表於 07-10-11 11:48 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 11:45 硐表
同我一樣, 有D用黃表仲蝕埋handling添ar  


所以我都係婆仔d, 自己填白表抽lor.....

Rank: 8Rank: 8


17382
1967#
發表於 07-10-11 11:48 |只看該作者
我真係無呢個沖動 我可能越來越c9了

原文章由 novemberwm 於 07-10-11 11:46 硐表


所以米要諗下lor…

Rank: 5Rank: 5


3212
1968#
發表於 07-10-11 11:49 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 11:46 硐表

ME TOO, 有d又係想走與唔想走之間.....................

:cry: :cry: :cry:
好鬼心大心細..........啫...........

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1969#
發表於 07-10-11 11:49 |只看該作者
"肚臍"我都想買!
jerry媽: 你仲有無"電視框"呀??????????????


原文章由 novemberwm 於 07-10-11 11:38 硐表


我想要"肚臍"多d 啫...... (day dreaming 下都會smile)

Rank: 5Rank: 5


3212
1970#
發表於 07-10-11 11:50 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 11:48 硐表
我真係無呢個沖動 我可能越來越c9了


都係平凡的c9仔開心d law......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1971#
發表於 07-10-11 11:51 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-10-11 11:48 硐表


所以我都係婆仔d, 自己填白表抽lor.....

me too, 用中銀網上買一次都無抽中過!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1972#
發表於 07-10-11 11:51 |只看該作者
因為我係深山, 唔方便and交白表ma
原文章由 novemberwm 於 07-10-11 11:48 硐表


所以我都係婆仔d, 自己填白表抽lor.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1973#
發表於 07-10-11 11:52 |只看該作者
what is "電視框"
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 11:49 硐表
"肚臍"我都想買!
jerry媽: 你仲有無"電視框"呀??????????????

Rank: 5Rank: 5


3212
1974#
發表於 07-10-11 11:52 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 11:49 硐表
"肚臍"我都想買!
jerry媽: 你仲有無"電視框"呀??????????????


”電視框” 銀包我都仲意ar..   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1975#
發表於 07-10-11 11:56 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 11:52 硐表
what is "電視框"

即discount架呢!!!

Rank: 5Rank: 5


3212
1976#
發表於 07-10-11 11:56 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 11:51 硐表
因為我係深山, 唔方便and交白表ma


表由我妹負責(佢個friend做銀行),我負責填表, 我妹或我mami或我隻佬負責交表, 好似最辛苦個個就係我... 填咁多份,諗住整d 印仔chop chop 下方便d....不過要整好多個....都係好麻煩.

食飯先啦....all :time: :time: .

Rank: 8Rank: 8


17382
1977#
發表於 07-10-11 11:57 |只看該作者
講真...真係開心的


原文章由 novemberwm 於 07-10-11 11:50 硐表


都係平凡的c9仔開心d law......

Rank: 5Rank: 5


3212
1978#
發表於 07-10-11 11:57 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 11:56 硐表

即discount架呢!!!


唔係格子咩 ????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1979#
發表於 07-10-11 11:58 |只看該作者
, discount???
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 11:56 硐表

即discount架呢!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1980#
發表於 07-10-11 11:59 |只看該作者
係咩來架


原文章由 hoganmama 於 07-10-11 11:52 硐表
what is "電視框"
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖