關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3212
1961#
發表於 07-8-21 09:27 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-8-21 09:25 發表
Morning

HI. 文文.. morning!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1962#
發表於 07-8-21 09:47 |只看該作者


我哋個topic已1980啦, 以你哋的速度, 今日有望開新part

原文章由 novemberwm 於 07-8-21 09:27 發表

HI. 文文.. morning!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1963#
發表於 07-8-21 09:51 |只看該作者
morning all

尋晚訂在啦,係稻香漁港24號星期五6:45pm
留左張小姐10大3小:loveliness: :loveliness:

Rank: 5Rank: 5


3212
1964#
發表於 07-8-21 09:54 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-8-20 17:20 發表
咁你朝早返幾點??


Come come , 你住邊頭ar ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1965#
發表於 07-8-21 09:57 |只看該作者
唔該晒

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-21 09:51 發表
morning all

尋晚訂在啦,係稻香漁港24號星期五6:45pm
留左張小姐10大3小:loveliness: :loveliness:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1966#
發表於 07-8-21 09:58 |只看該作者
各位有月餅多的話, 中秋後個日俾我都OK,因我爸27日飛機去印尼.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1967#
發表於 07-8-21 09:59 |只看該作者
Love,你會返油塘接女先嗎 ? (sorry, 搞錯, 你囡係觀塘返學)

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-21 09:51 發表
morning all

尋晚訂在啦,係稻香漁港24號星期五6:45pm
留左張小姐10大3小:loveliness: :loveliness:

Rank: 8Rank: 8


17382
1968#
發表於 07-8-21 10:01 |只看該作者
應該的應該的:loveliness: :loveliness:
我話訂7點佢話6:45pm好d wor,我話好啦:loveliness:

原文章由 雪文 於 07-8-21 09:57 發表
唔該晒

Rank: 8Rank: 8


17382
1969#
發表於 07-8-21 10:02 |只看該作者
收到收到:loveliness:

原文章由 雪文 於 07-8-21 09:58 發表
各位有月餅多的話, 中秋後個日俾我都OK,因我爸27日飛機去印尼.

Rank: 8Rank: 8


17382
1970#
發表於 07-8-21 10:03 |只看該作者
我囡都唔洗返學
放梗暑假wor
我要返油塘接左囡先再出去呀e+我妹睇住佢先嗎


原文章由 雪文 於 07-8-21 09:59 發表
Love,你會返油塘接女先嗎 ? (sorry, 搞錯, 你囡係觀塘返學)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1971#
發表於 07-8-21 10:07 |只看該作者
收到收到:loveliness:
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-21 10:02 發表
收到收到:loveliness:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1972#
發表於 07-8-21 10:07 |只看該作者
yr younger sister lives in Yau Tong too?
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-21 10:03 發表
我囡都唔洗返學
放梗暑假wor
我要返油塘接左囡先再出去呀e+我妹睇住佢先嗎

Rank: 5Rank: 5


2065
1973#
發表於 07-8-21 10:09 |只看該作者
Good Morning All,

吾該 love book 位
想問下 8/26 去 Jerry Ma 屋企玩有沒有變更?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1974#
發表於 07-8-21 10:11 |只看該作者
我住tko.

原文章由 novemberwm 於 07-8-21 09:54 發表

Come come , 你住邊頭ar ?

Rank: 8Rank: 8


17382
1975#
發表於 07-8-21 10:12 |只看該作者
yes,我屋企可以望到佢屋企的

原文章由 hoganmama 於 07-8-21 10:07 發表
yr younger sister lives in Yau Tong too?

Rank: 5Rank: 5


2065
1976#
發表於 07-8-21 10:17 |只看該作者
2姐妹住咁近,互相照應真系好。你妹妹全職 mami就更 perfect

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-21 10:12 發表
yes,我屋企可以望到佢屋企的

Rank: 5Rank: 5


3212
1977#
發表於 07-8-21 10:17 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-21 09:51 發表
morning all

尋晚訂在啦,係稻香漁港24號星期五6:45pm
留左張小姐10大3小:loveliness: :loveliness:


OK ar . 唔該細, 張大小姐....:loveliness: :loveliness:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1978#
發表於 07-8-21 10:21 |只看該作者
hihi~唔該晒
看餐牌叫餸還是任食
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-21 09:51 發表

尋晚訂在啦,係稻香漁港24號星期五6:45pm
留左張小姐10大3小:loveliness: :loveliness:

Rank: 5Rank: 5


3212
1979#
發表於 07-8-21 10:21 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-8-21 09:58 發表
各位有月餅多的話, 中秋後個日俾我都OK,因我爸27日飛機去印尼.


ok ar........

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1980#
發表於 07-8-21 10:23 |只看該作者
ok!!
咁你媽去唔去???
原文章由 雪文 於 07-8-21 09:58 發表
各位有月餅多的話, 中秋後個日俾我都OK,因我爸27日飛機去印尼.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖