註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 雪文 於 07-8-21 09:25 發表 Morning
返回頂部
珍珠宮
原文章由 novemberwm 於 07-8-21 09:27 發表 HI. 文文.. morning!!
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-8-20 17:20 發表 咁你朝早返幾點??
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-21 09:51 發表 morning all 尋晚訂在啦,係稻香漁港24號星期五6:45pm 留左張小姐10大3小:loveliness: :loveliness:
原文章由 雪文 於 07-8-21 09:57 發表 唔該晒
原文章由 雪文 於 07-8-21 09:58 發表 各位有月餅多的話, 中秋後個日俾我都OK,因我爸27日飛機去印尼.
原文章由 雪文 於 07-8-21 09:59 發表 Love,你會返油塘接女先嗎 ? (sorry, 搞錯, 你囡係觀塘返學)
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-21 10:02 發表 收到收到:loveliness:
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-21 10:03 發表 我囡都唔洗返學 放梗暑假wor 我要返油塘接左囡先再出去呀e+我妹睇住佢先嗎
原文章由 novemberwm 於 07-8-21 09:54 發表 Come come , 你住邊頭ar ?
原文章由 hoganmama 於 07-8-21 10:07 發表 yr younger sister lives in Yau Tong too?
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-21 10:12 發表 yes,我屋企可以望到佢屋企的
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-21 09:51 發表 尋晚訂在啦,係稻香漁港24號星期五6:45pm 留左張小姐10大3小:loveliness: :loveliness: