關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1941#
發表於 08-5-30 11:11 |只看該作者
多: 我一陣pm個地址電話比你地!

我一陣12點打去book 時間, 你同cc想幾時去做, 做d乜野? 我同你地一次過book埋啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1942#
發表於 08-5-30 11:11 |只看該作者
美人 : 你是否可以要我的night M巾呀 ?

我計俾你睇, 我M啱完

第一日 三條日用, 一條night
第二日 三條日用
第三日 護墊厚的三條
第四日  無埋


一個月用一條night , 幾時先用得完

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1943#
發表於 08-5-30 11:12 |只看該作者
omg

睇完你個post, 我忍唔住笑左出黎
原文章由 雪文 於 08-5-30 11:11 發表
美人 : 你是否可以要我的night M巾呀 ?

我計俾你睇, 我M啱完

第一日 三條日用, 一條night
第二日 三條日用
第三日 護墊厚的三條
第四日  無埋


一個月用一條night , 幾時先用得完 ...

Rank: 8Rank: 8


17269
1944#
發表於 08-5-30 11:14 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 11:07 發表
我怕好 "漏"

我食過,呢隻幾好,唔漏的。

Rank: 8Rank: 8


17269
1945#
發表於 08-5-30 11:15 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 11:09 發表
cc

我諗諗吓又想要對黑色open toe, 你話好唔好同佢講唔要對綠色要個對黑色?

黑色都係多用途d

乜可exchange架??

Rank: 6Rank: 6


8125
1946#
發表於 08-5-30 11:16 |只看該作者
O......我都有好多 whisper 夜用m巾未用..因為食左藥後, d量減小好多~

我打算送比阿妹, 因為usa無d咁靚質素既m巾架..

原文章由 雪文 於 08-5-30 11:11 AM 發表
美人 : 你是否可以要我的night M巾呀 ?

我計俾你睇, 我M啱完

第一日 三條日用, 一條night
第二日 三條日用
第三日 護墊厚的三條
第四日  無埋


一個月用一條night , 幾時先用得完 ...

Rank: 8Rank: 8


17269
1947#
發表於 08-5-30 11:16 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 11:12 發表
omg

睇完你個post, 我忍唔住笑左出黎  

我都係,睇左第1句,已經噴水。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1948#
發表於 08-5-30 11:16 |只看該作者
cc: 咁我星期六幫你買埋糯米糍, but要盡快比你, 隔左一夜無咁好食.

修眉~~$70(都幾貴)

Rank: 8Rank: 8


17269
1949#
發表於 08-5-30 11:17 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-5-30 11:16 發表
O......我都有好多 whisper 夜用m巾未用..因為食左藥後, d量減小好多~

我打算送比阿妹, 因為usa無d咁靚質素既m巾架..

真的嗎?我仲諗會靚D添。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1950#
發表於 08-5-30 11:17 |只看該作者
我對綠色鞋未拎gar, 所以想問下得唔得lor
原文章由 lky2008 於 08-5-30 11:15 發表

乜可exchange架??

Rank: 6Rank: 6


8125
1951#
發表於 08-5-30 11:17 |只看該作者
美人, look look

美人

3/6 (二) 晚食完車仔麵先去整眼仔, 定係整完先食好呢??

if 食完先整, 咁bk 7點半好嗎?? otherwise, 你預我7點到啦~

原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 11:11 AM 發表
多: 我一陣pm個地址電話比你地!

我一陣12點打去book 時間, 你同cc想幾時去做, 做d乜野? 我同你地一次過book埋啦.

[ 本文章最後由 多利是 於 08-5-30 11:31 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17269
1952#
發表於 08-5-30 11:18 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 11:16 發表
cc: 咁我星期六幫你買埋糯米糍, but要盡快比你, 隔左一夜無咁好食.

修眉~~$70(都幾貴)

撞鬼囉!我舊年都係$50咋!

Rank: 6Rank: 6


8125
1953#
發表於 08-5-30 11:18 |只看該作者
no la.. 好小 choices

原文章由 lky2008 於 08-5-30 11:17 AM 發表

真的嗎?我仲諗會靚D添。

Rank: 8Rank: 8


17269
1954#
發表於 08-5-30 11:20 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 11:17 發表
我對綠色鞋未拎gar, 所以想問下得唔得lor

咁未拎,應該可換。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1955#
發表於 08-5-30 11:20 |只看該作者
美人美人, 你覺得點啫? 比d idea ar
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 11:17 發表
我對綠色鞋未拎gar, 所以想問下得唔得lor

Rank: 8Rank: 8


17269
1956#
發表於 08-5-30 11:20 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-5-30 11:18 發表
no la.. 好小 choices

咁好唔掂喎!乜D鬼婆冇要求架!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1957#
發表於 08-5-30 11:21 |只看該作者
黑色open toe 都唔差, but compare 對米色, 就米色靚d.
but 對綠色 summer 就會sharp d.

兩對都好, 好難choose.

if 我, 我會2 pairs 都買ga, becasue又咁啱, 2 pairs 都有大size.

原文章由 hoganmama 於 08-5-30 11:09 發表
cc

我諗諗吓又想要對黑色open toe, 你話好唔好同佢講唔要對綠色要個對黑色?

黑色都係多用途d

Rank: 8Rank: 8


17269
1958#
發表於 08-5-30 11:23 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-30 11:21 發表
黑色open toe 都唔差, but compare 對米色, 就米色靚d.
but 對綠色 summer 就會sharp d.

兩對都好, 好難choose.

if 我, 我會2 pairs 都買ga, becasue又咁啱, 2 pairs 都有大size.

...

我都想買番對。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1959#
發表於 08-5-30 11:25 |只看該作者
唔想買咁多鞋ar

其實我已經忘記左對綠色係點gei樣
原文章由 ccbeauty 於 08-5-30 11:21 發表
黑色open toe 都唔差, but compare 對米色, 就米色靚d.
but 對綠色 summer 就會sharp d.

兩對都好, 好難choose.

if 我, 我會2 pairs 都買ga, becasue又咁啱, 2 pairs 都有大size.

...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1960#
發表於 08-5-30 11:27 |只看該作者
雪, if 你有好多, 咁你讓俾我la, 我擺係屋企, 冇muk所謂, but except night, 我日頭會換得好密.

come, if 你會買就幫我買$10, thanks thanks

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖