註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
子爵府
原文章由 雪文 於 08-5-30 11:11 發表 美人 : 你是否可以要我的night M巾呀 ? 我計俾你睇, 我M啱完 第一日 三條日用, 一條night 第二日 三條日用 第三日 護墊厚的三條 第四日 無埋 一個月用一條night , 幾時先用得完 ...
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 11:07 發表 我怕好 "漏"
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 11:09 發表 cc 我諗諗吓又想要對黑色open toe, 你話好唔好同佢講唔要對綠色要個對黑色? 黑色都係多用途d
男爵府
原文章由 雪文 於 08-5-30 11:11 AM 發表 美人 : 你是否可以要我的night M巾呀 ? 我計俾你睇, 我M啱完 第一日 三條日用, 一條night 第二日 三條日用 第三日 護墊厚的三條 第四日 無埋 一個月用一條night , 幾時先用得完 ...
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 11:12 發表 omg 睇完你個post, 我忍唔住笑左出黎
原文章由 多利是 於 08-5-30 11:16 發表 O......我都有好多 whisper 夜用m巾未用..因為食左藥後, d量減小好多~ 我打算送比阿妹, 因為usa無d咁靚質素既m巾架..
原文章由 lky2008 於 08-5-30 11:15 發表 乜可exchange架??
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 11:11 AM 發表 多: 我一陣pm個地址電話比你地! 我一陣12點打去book 時間, 你同cc想幾時去做, 做d乜野? 我同你地一次過book埋啦.
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 11:16 發表 cc: 咁我星期六幫你買埋糯米糍, but要盡快比你, 隔左一夜無咁好食. 修眉~~$70(都幾貴)
原文章由 lky2008 於 08-5-30 11:17 AM 發表 真的嗎?我仲諗會靚D添。
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 11:17 發表 我對綠色鞋未拎gar, 所以想問下得唔得lor
原文章由 多利是 於 08-5-30 11:18 發表 no la.. 好小 choices
原文章由 ccbeauty 於 08-5-30 11:21 發表 黑色open toe 都唔差, but compare 對米色, 就米色靚d. but 對綠色 summer 就會sharp d. 兩對都好, 好難choose. if 我, 我會2 pairs 都買ga, becasue又咁啱, 2 pairs 都有大size. ...