關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1941#
發表於 08-2-21 15:38 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 08-2-21 15:30 發表
條粉皮話無限期退出HK娛樂圈喎.

佢唔退出都無乜人再對佢有興趣啦!:tongue:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1942#
發表於 08-2-21 15:38 |只看該作者
Cc
已send, 多到唔知有無duplicate, 你慢慢欣賞

Rank: 6Rank: 6


8953
1943#
發表於 08-2-21 15:42 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-21 15:38 發表
Cc
已send, 多到唔知有無duplicate, 你慢慢欣賞

秘書姐姐, 妳可以轉俾我嗎 ?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1944#
發表於 08-2-21 15:43 |只看該作者
thanks , 我今晚返屋企同隻佬慢慢欣賞先
原文章由 hoganmama 於 08-2-21 15:38 發表
Cc
已send, 多到唔知有無duplicate, 你慢慢欣賞

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1945#
發表於 08-2-21 15:43 |只看該作者
明天亞女去西貢c子會旅行, 都唔知買乜野比佢帶去食好!?!??!?!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1946#
發表於 08-2-21 15:44 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 08-2-21 15:42 發表

秘書姐姐, 妳可以轉俾我嗎 ?

你地一個二個丫 (可以send埋比我嗎???)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1947#
發表於 08-2-21 15:46 |只看該作者
cc: 你星期六幾點去到油塘呀??? 我約雪1:45pm係m記食野.

Rank: 6Rank: 6


8953
1948#
發表於 08-2-21 15:46 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-21 15:36 發表

龍媽: d貨都係搭單一齊買啫, 唔好再客氣啦, 共$71($29芒果+$19蜜糖+$23換膚), 對上次(潮館)飲茶你咪同我比左 55元囉:) !!! 所以你今次唔駛同我比雪啦!!


o甘真係多得妳幫手我先有得用麻.
o甘今次妳扣埋尾數啦, 即係我俾16+55=71 雪雪.

Rank: 8Rank: 8


17269
1949#
發表於 08-2-21 15:47 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 08-2-21 15:30 發表
條粉皮話無限期退出HK娛樂圈喎.

哦!退出HK,衝向Hollywood,橫掂都唔識講中文咯!:;pppp: (不過佢留係HK,真係驚俾人XX)

Rank: 8Rank: 8


17269
1950#
發表於 08-2-21 15:48 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-21 15:43 發表
明天亞女去西貢c子會旅行, 都唔知買乜野比佢帶去食好!?!??!?!

零食囉!

Rank: 6Rank: 6


8953
1951#
發表於 08-2-21 15:48 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-21 15:44 發表

你地一個二個丫 (可以send埋比我嗎???)

我過年去大陸時, 人地出左cd呀. 冇問幾銀添...

Rank: 6Rank: 6


8953
1952#
發表於 08-2-21 15:49 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-21 15:47 發表

哦!退出HK,衝向Hollywood,橫掂都唔識講中文咯!:;pppp: (不過佢留係HK,真係驚俾人XX)

去日本... :;pppp:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1953#
發表於 08-2-21 15:50 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 08-2-21 15:46 發表


o甘真係多得妳幫手我先有得用麻.
o甘今次妳扣埋尾數啦, 即係我俾16+55=71 雪雪.

咁我即是比返幾多雪呀????

Rank: 8Rank: 8


17269
1954#
發表於 08-2-21 15:50 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 08-2-21 15:48 發表

我過年去大陸時, 人地出左cd呀. 冇問幾銀添...

我們偉大的同胞們,“智慧”真高。

Rank: 8Rank: 8


17269
1955#
發表於 08-2-21 15:51 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 08-2-21 15:49 發表

去日本... :;pppp:

除左HK,佢去邊都得啦,南北極都得(橫掂大把$)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1956#
發表於 08-2-21 15:52 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-21 15:48 發表

零食囉!

lee個一定啦! (尋日已經買左2包薯片/糖啦)
想問吓果度係咪有小食亭賣三明治/雞翼果d架????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1957#
發表於 08-2-21 15:53 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 08-2-21 15:49 發表

去日本... :;pppp:

拍四仔

Rank: 5Rank: 5


3104
1958#
發表於 08-2-21 15:54 |只看該作者
是呀,的人12:30 分等到1:30都沒位,仲是BOOK左
真係酒樓不怕做呀,發死啦


原文章由 龍舌蘭 於 08-2-21 14:46 發表

book左都冇位 ???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1959#
發表於 08-2-21 15:54 |只看該作者
hi 我返來啦, 咁又一天.

我late咗二分鐘返到, 我仔校車到咗, 好彩又有人同我睇吓仔.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1960#
發表於 08-2-21 15:56 |只看該作者
跌打叫我去埋今日, 今個星期唔好再去啦, 隻腳敏感, 要俾佢休息吓.

come : 我收到你PM啦.
Yanma : 等陣我放我仔條童軍褲係yan書包, 你同我帶返去俾嬋.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖