關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17269
1941#
發表於 08-2-4 11:17 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-4 11:12 發表
我同c野講左啦easter盡量唔好出門啦要去就近近地3日2晚果d好啦,一來no $$$,2來佢公司d野無人跟返來時會好煩

原來你先生係開公司架!唔怪得咁有米啦!

Rank: 8Rank: 8


17269
1942#
發表於 08-2-4 11:18 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 11:14 發表
都話love easter會去旅行gar la   

咪係!如果真係去日本,我有野叫佢幫我買喇!

Rank: 8Rank: 8


17382
1943#
發表於 08-2-4 11:18 |只看該作者
如果無就買第2d款算

原文章由 lky2008 於 08-2-4 11:10 發表

我諗未必!因歐洲都好似話斷哂貨.

Rank: 8Rank: 8


17382
1944#
發表於 08-2-4 11:19 |只看該作者
:D :D :D 係咪啡格果個款

原文章由 hoganmama 於 08-2-4 11:11 發表
我買左個speedy 30 lor

Rank: 8Rank: 8


17382
1945#
發表於 08-2-4 11:21 |只看該作者
去上海時佢地成班計劃緊easter去korea

原文章由 hoganmama 於 08-2-4 11:14 發表
都話love easter會去旅行gar la   

Rank: 5Rank: 5


1995
1946#
發表於 08-2-4 11:21 |只看該作者
百痴果張超 ,佢好似 HIGH 左, 比人影左都吾知,正常人吾會擺咁嘅 POST, 比人影到細妹咁鬼清楚, 點見人。

原文章由 lky2008 於 08-2-4 11:14 發表
love love,

你有冇睇過D明星相呀?除左你個次張‘呀嬌’外,我前2日睇過寶寶同芝芝的,好嘔心 ,特別係芝芝的,好似上身咁,同埋Dpost....睇到的多過4級呀!我諗拉姑慶C呀!佢個仔就慘D,個呀媽影埋D ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1947#
發表於 08-2-4 11:21 |只看該作者
ky, 你想買咩? 我有fd 2月中去wor
原文章由 lky2008 於 08-2-4 11:18 發表

咪係!如果真係去日本,我有野叫佢幫我買喇!

Rank: 8Rank: 8


17269
1948#
發表於 08-2-4 11:22 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 11:15 發表
me three la   

乜個個都爭住哎窮呀!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1949#
發表於 08-2-4 11:22 |只看該作者
easter唔好去korea, 溶雪好凍, 又無得滑雪
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-4 11:21 發表
去上海時佢地成班計劃緊easter去korea

Rank: 8Rank: 8


17382
1950#
發表於 08-2-4 11:22 |只看該作者
睇左,真係 由其柏g果幾張,唉,佢e+都生左仔做左人媽咪先攪d咁既野

原文章由 lky2008 於 08-2-4 11:14 發表
love love,

你有冇睇過D明星相呀?除左你個次張‘呀嬌’外,我前2日睇過寶寶同芝芝的,好嘔心 ,特別係芝芝的,好似上身咁,同埋Dpost....睇到的多過4級呀!我諗拉姑慶C呀!佢個仔就慘D,個呀媽影埋D ...

Rank: 8Rank: 8


17269
1951#
發表於 08-2-4 11:23 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 11:17 發表
PG 係high左野ma

不過真係好嘔心呀!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1952#
發表於 08-2-4 11:23 |只看該作者
我真係好窮ar, c6讀書用左好多$
原文章由 lky2008 於 08-2-4 11:22 發表

乜個個都爭住哎窮呀!

Rank: 8Rank: 8


17269
1953#
發表於 08-2-4 11:24 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-4 11:21 發表
去上海時佢地成班計劃緊easter去korea

korea,係就幫我買laneige同紫菜。

Rank: 8Rank: 8


17382
1954#
發表於 08-2-4 11:25 |只看該作者
係自己生意來的,所以呢我都要幫佢,好似呢幾日咁啦我晚晚幫佢做到3-4點啊,第2日又要返工~~辛苦錢來的,我地係細公司only

原文章由 lky2008 於 08-2-4 11:17 發表

原來你先生係開公司架!唔怪得咁有米啦!

Rank: 8Rank: 8


17269
1955#
發表於 08-2-4 11:26 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-4 11:22 發表
睇左,真係 由其柏g果幾張,唉,佢e+都生左仔做左人媽咪先攪d咁既野

我一向對佢冇好感 ,惟一可講的係佢身材係唔錯ge.

Rank: 8Rank: 8


17382
1956#
發表於 08-2-4 11:27 |只看該作者
果張高清真係睇到都想c


原文章由 ktmami 於 08-2-4 11:21 發表
百痴果張超 ,佢好似 HIGH 左, 比人影左都吾知,正常人吾會擺咁嘅 POST, 比人影到細妹咁鬼清楚, 點見人。

Rank: 8Rank: 8


17269
1957#
發表於 08-2-4 11:27 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 11:21 發表
ky, 你想買咩? 我有fd 2月中去wor

burberry blue label.

Rank: 8Rank: 8


17269
1958#
發表於 08-2-4 11:28 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-4 11:25 發表
係自己生意來的,所以呢我都要幫佢,好似呢幾日咁啦我晚晚幫佢做到3-4點啊,第2日又要返工~~辛苦錢來的,我地係細公司only

都好好啦!

Rank: 8Rank: 8


17382
1959#
發表於 08-2-4 11:28 |只看該作者
又係wor,不過我地應該唔去架啦,今年好多野做走唔開


原文章由 hoganmama 於 08-2-4 11:22 發表
easter唔好去korea, 溶雪好凍, 又無得滑雪

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1960#
發表於 08-2-4 11:29 |只看該作者
而家對7.x都好貴bor
原文章由 lky2008 於 08-2-4 11:27 發表

burberry blue label.
‹ 上一主題|下一主題