註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-4 11:12 發表 我同c野講左啦easter盡量唔好出門啦要去就近近地3日2晚果d好啦,一來no $$$,2來佢公司d野無人跟返來時會好煩
返回頂部
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 11:14 發表 都話love easter會去旅行gar la
原文章由 lky2008 於 08-2-4 11:10 發表 我諗未必!因歐洲都好似話斷哂貨.
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 11:11 發表 我買左個speedy 30 lor
大宅
原文章由 lky2008 於 08-2-4 11:14 發表 love love, 你有冇睇過D明星相呀?除左你個次張‘呀嬌’外,我前2日睇過寶寶同芝芝的,好嘔心 ,特別係芝芝的,好似上身咁,同埋Dpost....睇到的多過4級呀!我諗拉姑慶C呀!佢個仔就慘D,個呀媽影埋D ...
子爵府
原文章由 lky2008 於 08-2-4 11:18 發表 咪係!如果真係去日本,我有野叫佢幫我買喇!
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 11:15 發表 me three la
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-4 11:21 發表 去上海時佢地成班計劃緊easter去korea
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 11:17 發表 PG 係high左野ma
原文章由 lky2008 於 08-2-4 11:22 發表 乜個個都爭住哎窮呀!
原文章由 lky2008 於 08-2-4 11:17 發表 原來你先生係開公司架!唔怪得咁有米啦!
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-4 11:22 發表 睇左,真係 由其柏g果幾張,唉,佢e+都生左仔做左人媽咪先攪d咁既野
原文章由 ktmami 於 08-2-4 11:21 發表 百痴果張超 ,佢好似 HIGH 左, 比人影左都吾知,正常人吾會擺咁嘅 POST, 比人影到細妹咁鬼清楚, 點見人。
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 11:21 發表 ky, 你想買咩? 我有fd 2月中去wor
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-4 11:25 發表 係自己生意來的,所以呢我都要幫佢,好似呢幾日咁啦我晚晚幫佢做到3-4點啊,第2日又要返工~~辛苦錢來的,我地係細公司only
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 11:22 發表 easter唔好去korea, 溶雪好凍, 又無得滑雪
原文章由 lky2008 於 08-2-4 11:27 發表 burberry blue label.