關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1941#
發表於 08-1-25 17:19 |只看該作者
我選擇不回答
原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 17:17 發表

你駛乜妒忌丫, 你同你c6都係高層人仕......

Rank: 8Rank: 8


17382
1942#
發表於 08-1-25 17:20 |只看該作者
直情妒忌呀

原文章由 hoganmama 於 08-1-25 17:16 發表
你就好la, 真令人羨慕又妒忌  

Rank: 5Rank: 5


2967
1943#
發表於 08-1-25 17:20 |只看該作者
不回答都當你係ga la
原文章由 hoganmama 於 08-1-25 17:19 發表
我選擇不回答   
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1944#
發表於 08-1-25 17:20 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-25 17:18 發表
過完年來.

佢來幾耐呀????

Rank: 5Rank: 5


4210
1945#
發表於 08-1-25 17:21 |只看該作者
我實識做......就係.....等你出多d 蔥

原文章由 cyclmama 於 08-1-25 17:12 發表
嘩  

咁你今晚打麻雀識做la

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1946#
發表於 08-1-25 17:21 |只看該作者
我唔係咁意思呀 ??  我的意思係就算用dom, 會否睇安全期來do呀????

原文章由 cyclmama 於 08-1-25 17:03 發表
, 我仲諗住你好了解我tim, 我用dom dom ga ma, but m完之後1-3日, 我都approve 佢唔用gei.

仲muk點名問我呀, muk我個樣好open咩

Rank: 8Rank: 8


17382
1947#
發表於 08-1-25 17:21 |只看該作者
唔答即係默認啦

原文章由 hoganmama 於 08-1-25 17:19 發表
我選擇不回答   

Rank: 5Rank: 5


2967
1948#
發表於 08-1-25 17:22 |只看該作者
你欠
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-25 17:21 發表
我實識做......就係.....等你出多d 蔥
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1949#
發表於 08-1-25 17:22 |只看該作者
14日囉, 希望大家平安渡過.
我有無同你哋講呀, 我老豆個日開咗聲啦, 我媽會去我細佬到, 佢儘量來我到.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 17:20 發表

佢來幾耐呀????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1950#
發表於 08-1-25 17:23 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-25 17:19 發表
我選擇不回答   

果然醒目

Rank: 5Rank: 5


2967
1951#
發表於 08-1-25 17:24 |只看該作者
同你玩吓jar, off course not la, 慶合合時點叫佢hold 住呀,
我有陣時, 唔準ga, 好難計  
原文章由 雪文 於 08-1-25 17:21 發表
我唔係咁意思呀 ??  我的意思係就算用dom, 會否睇安全期來do呀????
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


4210
1952#
發表於 08-1-25 17:24 |只看該作者
其實我老公都同我一樣, 都係出3個月糧, 所以我實際應得係...........4.5個月糧

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 17:20 發表
直情妒忌呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1953#
發表於 08-1-25 17:25 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-25 17:22 發表
14日囉, 希望大家平安渡過.
我有無同你哋講呀, 我老豆個日開咗聲啦, 我媽會去我細佬到, 佢儘量來我到.

雪: 你奶奶果度, 點都好啦, 盡量忍吓佢, 始終係你奶奶, 而且又唔駛成日見住面!!!

你之前講過啦!

Rank: 8Rank: 8


17382
1954#
發表於 08-1-25 17:25 |只看該作者
14日姐應該唔會有事呱

原文章由 雪文 於 08-1-25 17:22 發表
14日囉, 希望大家平安渡過.
我有無同你哋講呀, 我老豆個日開咗聲啦, 我媽會去我細佬到, 佢儘量來我到.

Rank: 5Rank: 5


1150
1955#
發表於 08-1-25 17:26 |只看該作者
雪雪
咁你媽去左你細佬度後...如果你老豆去唔到你度咁有冇人幫你接阿仔放學呀:(
原文章由 雪文 於 08-1-25 17:22 發表
14日囉, 希望大家平安渡過.
我有無同你哋講呀, 我老豆個日開咗聲啦, 我媽會去我細佬到, 佢儘量來我到.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1956#
發表於 08-1-25 17:26 |只看該作者
各位一陣見啦, 無啦啦有野做....

Rank: 8Rank: 8


17382
1957#
發表於 08-1-25 17:27 |只看該作者
你你你......係咪想激c我姐


原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-25 17:24 發表
其實我老公都同我一樣, 都係出3個月糧, 所以我實際應得係...........4.5個月糧

Rank: 5Rank: 5


2967
1958#
發表於 08-1-25 17:27 |只看該作者
14日好快過, 互相遷就la,

走la, bye bye, c u all later
原文章由 雪文 於 08-1-25 17:22 發表
14日囉, 希望大家平安渡過.
我有無同你哋講呀, 我老豆個日開咗聲啦, 我媽會去我細佬到, 佢儘量來我到.
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


4210
1959#
發表於 08-1-25 17:27 |只看該作者
又係你叫我識做 ga

原文章由 cyclmama 於 08-1-25 17:22 發表
你欠

Rank: 8Rank: 8


17382
1960#
發表於 08-1-25 17:28 |只看該作者
係呀唔洗成日見住已經好好架啦,忍忍忍

原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 17:25 發表

雪: 你奶奶果度, 點都好啦, 盡量忍吓佢, 始終係你奶奶, 而且又唔駛成日見住面!!!

你之前講過啦!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖