註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 17:17 發表 你駛乜妒忌丫, 你同你c6都係高層人仕......
返回頂部
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 08-1-25 17:16 發表 你就好la, 真令人羨慕又妒忌
大宅
原文章由 hoganmama 於 08-1-25 17:19 發表 我選擇不回答
珍珠宮
原文章由 雪文 於 08-1-25 17:18 發表 過完年來.
原文章由 cyclmama 於 08-1-25 17:12 發表 嘩 咁你今晚打麻雀識做la
原文章由 cyclmama 於 08-1-25 17:03 發表 車 , 我仲諗住你好了解我tim, 我用dom dom ga ma, but m完之後1-3日, 我都approve 佢唔用gei. 仲muk點名問我呀, muk我個樣好open咩
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-25 17:21 發表 我實識做......就係.....等你出多d 蔥
原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 17:20 發表 佢來幾耐呀????
原文章由 雪文 於 08-1-25 17:21 發表 我唔係咁意思呀 ?? 我的意思係就算用dom, 會否睇安全期來do呀????
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 17:20 發表 直情妒忌呀
原文章由 雪文 於 08-1-25 17:22 發表 14日囉, 希望大家平安渡過. 我有無同你哋講呀, 我老豆個日開咗聲啦, 我媽會去我細佬到, 佢儘量來我到.
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-25 17:24 發表 其實我老公都同我一樣, 都係出3個月糧, 所以我實際應得係...........4.5個月糧
原文章由 cyclmama 於 08-1-25 17:22 發表 你欠
原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 17:25 發表 雪: 你奶奶果度, 點都好啦, 盡量忍吓佢, 始終係你奶奶, 而且又唔駛成日見住面!!! 你之前講過啦!