註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
大宅
原文章由 cyclmama 於 08-1-22 10:05 發表 星期日還咗lu, 唔係太多人, 不過好熱, 原本c6話陪我, 我諗諗下叫c6係屋企睇住小魔怪, 佢地去埋, 煩c.:tongue: :tongue:
伯爵府
男爵府
原文章由 KY2004 於 08-1-22 09:40 發表 真係咁好味架?係HK有冇得賣架?
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-22 10:18 發表 雪, 工人清潔果度, 我工人就唔會 ga la, 佢放假大過天....同埋個價真係低左少少 (唔好介意), 我諗你要搵d underpaid果d, 個機會會大d....
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-22 10:21 發表 早呀,上來say個hi又要做野啦 :ver ...
原文章由 funbabyhk 於 08-1-22 10:21 發表 係呀...香港冇得買. (牌子:康師傅)
原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 10:25 發表 各位25/1外野手仲有無加改, 我下午打電話去book位架啦!!!!
原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 10:24 發表 ky: 咁你要唔要買麵呀??? 牛肉味我覺得ok.
原文章由 雪文 於 08-1-22 10:26 發表 好似亞頭都會來, 你哋問吓佢.
原文章由 雪文 於 08-1-22 10:26 發表 今日我開咗一包叫康師傅面霸又係五香牛肉味拉面. 我食唔出有咩唔同, 但好辣,我仔大叫唔肯食.
原文章由 KY2004 於 08-1-22 10:27 發表 但一買要買幾包,我驚唔好食浪費,唔駛喇!
原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 10:29 發表 我包一pack, 不如比一包你試吓啦.
原文章由 KY2004 於 08-1-22 10:23 發表 love love, 好耐冇見你喇!