註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 14:19 發表 係, 睇蜜蜂電影, 所以我約左我媽6:30pm係埋藍田mtr, 唔駛行上去. 唔係apm, 因佢得6:30pm. 而家去tko睇, 7:55pm
返回頂部
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-20 14:22 發表 唔係T/T,我係唱定星期六去上海的洗費 $20000得果$18660 E+ D港銀
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-20 14:24 發表 你囡學校好似係今日PARTY WOR
大宅
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 14:25 發表 你今次豪駛2萬元呀???? 包x婆....
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-20 14:20 發表 點硬淨法 我只係強烈感覺到佢E+正進入自動導航中 需要比D時間佢自己去調教: : :我唔幫佢反而大家都輕鬆又開心,佢又變得肯去用心學野 我等等等又忍忍忍 ...
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-20 14:28 發表 唱定JA,應該洗唔晒的,費事萬一要唱煩JA,你都知E+ D港幣係上面幾唔見洗又不受歡迎啦
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 14:26 發表 尋日開左啦, 今日正式放假 亞女而家同我媽去左工展會掃貨.
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-20 14:26 發表 come: 睇完報下料. 我諗住今星期帶女睇花鼠..
原文章由 KY2004 於 07-12-20 14:18 發表 蘭蘭: 都OK啦!係入到最尾或除褲時就要慢DD囉!
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-20 13:46 發表 今日對.933 :tongue: :tongue:
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 14:26 發表 帶咁多, 果然係豪華團
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-20 14:30 發表 唔該. 我試過幾乎著唔入...
原文章由 funbabyhk 於 07-12-20 14:21 發表 多, 係呀, 要一隻就夠了. Thanks!
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-20 14:31 發表 7日都差不多啦,開頭C6話唱一萬,我就話唱多小小費事唔夠又要唱
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 14:20 發表 ky: 係unquio買多一條呀? what colour???