關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8953
1941#
發表於 07-11-8 12:58 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 12:54 硐表
尋晚直情係嚇鬼啦

理佢係鬼定人, 最憎d人小小事就拍桌子....
有力大晒咩, 又唔係有理.

Rank: 6Rank: 6


8953
1942#
發表於 07-11-8 13:01 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 12:54 硐表
即係除了叫牛肉外, 其他食物是任食自取??

係, 肉類 就order, 除左牛 仲有豬 都是任食.
d肉係廚房即片, 好薄的, 冇渣.....

Rank: 6Rank: 6


8953
1943#
發表於 07-11-8 13:02 |只看該作者
訓覺覺~~~

Rank: 5Rank: 5


2967
1944#
發表於 07-11-8 13:05 |只看該作者
我都好攰,恰吓先
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-8 13:02 硐表
訓覺覺~~~

[ 本文章最後由 cyclmama 於 07-11-8 13:08 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


4210
1945#
發表於 07-11-8 13:13 |只看該作者
亞囡病左, 我都無心機上網, 如果食2次藥都唔退燒, 我要送佢去法國醫院再睇...唉:-| :-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1946#
發表於 07-11-8 13:17 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 13:13 硐表
亞囡病左, 我都無心機上網, 如果食2次藥都唔退燒, 我要送佢去法國醫院再睇...唉:-| :-|

JERRY媽: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Rank: 8Rank: 8


17382
1947#
發表於 07-11-8 13:25 |只看該作者
法國OK的,我囡一向睇佢地的:-| :-| 如果唔退消就要再睇:-| :-|


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 13:13 硐表
亞囡病左, 我都無心機上網, 如果食2次藥都唔退燒, 我要送佢去法國醫院再睇...唉:-| :-|

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1948#
發表於 07-11-8 13:26 |只看該作者
我仔應該無問題gei
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 12:48 硐表

係呀, 佢同yan02都係官塘架!!!!

hoganma: 你明天可以出嗎? 你仔~~~~?????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1949#
發表於 07-11-8 13:28 |只看該作者
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 13:13 硐表
亞囡病左, 我都無心機上網, 如果食2次藥都唔退燒, 我要送佢去法國醫院再睇...唉:-| :-|

Rank: 8Rank: 8


17382
1950#
發表於 07-11-8 13:29 |只看該作者
仲要係男人TIM呀真無品:tongue: :tongue: 不知所謂,佢咁唔滿意我囡打個噴嚏咪坐開囉,洗唔洗拍TABLE呢 2公婆都不知所謂一担担


原文章由 龍舌蘭 於 07-11-8 12:58 硐表

理佢係鬼定人, 最憎d人小小事就拍桌子....
有力大晒咩, 又唔係有理.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1951#
發表於 07-11-8 13:29 |只看該作者
我尋日都同亞仔睇e生, 啫仔發炎

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1952#
發表於 07-11-8 13:29 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 13:26 硐表
我仔應該無問題gei

你亞仔一招~~奪命追魂call

Rank: 8Rank: 8


17382
1953#
發表於 07-11-8 13:30 |只看該作者
啫仔發炎 =JJ

原文章由 hoganmama 於 07-11-8 13:29 硐表
我尋日都同亞仔睇e生, 啫仔發炎   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1954#
發表於 07-11-8 13:30 |只看該作者
無拿拿又變返 "新的在前"

Rank: 8Rank: 8


17382
1955#
發表於 07-11-8 13:31 |只看該作者
E+去返新的在前

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1956#
發表於 07-11-8 13:31 |只看該作者
係ar, 唔好扮傻ar
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 13:30 硐表
啫仔發炎 =JJ

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1957#
發表於 07-11-8 13:31 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 13:29 硐表
我尋日都同亞仔睇e生, 啫仔發炎   

你地去開邊間睇??????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1958#
發表於 07-11-8 13:33 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 13:31 硐表
係ar, 唔好扮傻ar  

咪係, lee 度個個都知道你有幾咁正經架啦!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
1959#
發表於 07-11-8 13:35 |只看該作者
唉:( :(
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 13:13 硐表
亞囡病左, 我都無心機上網, 如果食2次藥都唔退燒, 我要送佢去法國醫院再睇...唉:-| :-|

Rank: 8Rank: 8


17382
1960#
發表於 07-11-8 13:35 |只看該作者



原文章由 hoganmama 於 07-11-8 13:31 硐表
係ar, 唔好扮傻ar  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖