關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1941#
發表於 07-10-11 11:28 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-11 11:25 硐表
唔係點由10萬變100萬喎

lee個目標, 你都好快達到啦!

Rank: 5Rank: 5


3212
1942#
發表於 07-10-11 11:28 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 10:47 硐表
每日有1千都好la   


agreed

Rank: 8Rank: 8


17382
1943#
發表於 07-10-11 11:29 |只看該作者
好勁 自問我對自己無信心啦因為我唔識


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-11 11:25 硐表
唔係點由10萬變100萬喎

Rank: 8Rank: 8


17382
1944#
發表於 07-10-11 11:30 |只看該作者
學校有無親子組


原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 11:27 硐表
各位: 明天我放假, 同女女去學校運動會!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1945#
發表於 07-10-11 11:30 |只看該作者
我同事話我老細咁有錢, 大家夾份做花牌好D.
咁另外我自己諗吓要唔要做帛金

原文章由 hoganmama 於 07-10-11 11:23 硐表
其實唔一定去gar 做帛金都ok gar

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1946#
發表於 07-10-11 11:30 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 11:29 硐表
好勁 自問我對自己無信心啦因為我唔識

lee d 唔駛識, 你夠pop就得架啦!!!!!!!!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1947#
發表於 07-10-11 11:32 |只看該作者
咁樣都好,大睇好多:cry: :cry:


原文章由 雪文 於 07-10-11 11:30 硐表
我同事話我老細咁有錢, 大家夾份做花牌好D.
咁另外我自己諗吓要唔要做帛金

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1948#
發表於 07-10-11 11:32 |只看該作者
肥肥入左e

Rank: 5Rank: 5


3212
1949#
發表於 07-10-11 11:32 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 11:30 硐表

lee d 唔駛識, 你夠pop就得架啦!!!!!!!!!!!



咁點pop 法先 ??

Rank: 8Rank: 8


17382
1950#
發表於 07-10-11 11:33 |只看該作者
我就係唔夠pop


原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 11:30 硐表

lee d 唔駛識, 你夠pop就得架啦!!!!!!!!!!!

Rank: 5Rank: 5


3212
1951#
發表於 07-10-11 11:34 |只看該作者
好悶......見個市係咁升....但又冇野可以走.......

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1952#
發表於 07-10-11 11:35 |只看該作者
我無咁大貪, 間唔中有個lv已足夠
原文章由 novemberwm 於 07-10-11 11:32 硐表



咁點pop 法先 ??

Rank: 8Rank: 8


17382
1953#
發表於 07-10-11 11:36 |只看該作者
:-| :-| :-| 應該幾嚴重下啦

原文章由 hoganmama 於 07-10-11 11:32 硐表
肥肥入左e院

Rank: 5Rank: 5


3212
1954#
發表於 07-10-11 11:37 |只看該作者
大家有冇抽大昌行 ar ? 好似話有20%升幅wo…….

Rank: 8Rank: 8


17382
1955#
發表於 07-10-11 11:38 |只看該作者
我直情無野出入

原文章由 novemberwm 於 07-10-11 11:34 硐表
好悶......見個市係咁升....但又冇野可以走.......

Rank: 5Rank: 5


3212
1956#
發表於 07-10-11 11:38 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 11:35 硐表
我無咁大貪, 間唔中有個lv已足夠


我想要"肚臍"多d 啫...... (day dreaming 下都會smile)

Rank: 5Rank: 5


4210
1957#
發表於 07-10-11 11:39 |只看該作者
yes, agreed

原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 11:30 硐表

lee d 唔駛識, 你夠pop就得架啦!!!!!!!!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1958#
發表於 07-10-11 11:39 |只看該作者
ar, 好大獲ar, 新聞有賣佢入左急症
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 11:36 硐表
:-| :-| :-| 應該幾嚴重下啦

Rank: 5Rank: 5


3212
1959#
發表於 07-10-11 11:40 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 11:38 硐表
我直情無野出入


之前抽返黎個抓新股, 又未入bank, 得個look 字 , 好高位又唔敢buy…...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1960#
發表於 07-10-11 11:40 |只看該作者
我有抽, 唔知中唔中, 我隻隻都唔中
原文章由 novemberwm 於 07-10-11 11:37 硐表
大家有冇抽大昌行 ar ? 好似話有20%升幅wo…….
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖