註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-9-27 15:27 硐表 個市升都咁, 你地驚唔驚????
返回頂部
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-9-27 15:26 硐表 11點開始差唔多la
原文章由 come爸嘩 於 07-9-27 15:31 硐表 係可以燒到3點, 不過都唔會燒咁耐呱?! 燒完仲可以係樓下租單車踏, 有單車徑.
原文章由 hoganmama 於 07-9-27 15:30 硐表 得番一隻野係手, 坐緊boat, 呢隻快d上番la, 我無左成6千ar
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-9-27 15:21 硐表 我洗得啦, 你地打算幾點開始燒架?
原文章由 hoganmama 於 07-9-27 15:32 硐表 Book 2定3個鐘?
原文章由 come爸嘩 於 07-9-27 15:34 硐表 其他都放晒啦????? 我同你都係330fan
原文章由 come爸嘩 於 07-9-27 15:37 硐表 係一節一節咁計, 第一節(即我地book)由9:00am-3:00pm 就100元(星期六,日及假期), 平日就50元.
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-9-27 15:36 硐表 唔好意思 又要你買, 又要你洗...有咩可以預早一日買定先, 就由我買呢
原文章由 hoganmama 於 07-9-27 15:37 硐表 330無放, 另一隻唔知咩野就坐boat lor, 真慘, 左手黎, 右手又去左, 玩黎玩去得個吉
原文章由 hoganmama 於 07-9-27 15:38 硐表 6個鐘only $100, 好抵wor
原文章由 hoganmama 於 07-9-27 15:40 硐表 唔駛la, 無所謂ma, 邊個得咪邊個做lor
原文章由 hoganmama 於 07-9-27 15:38 硐表 我去其他club house係一個鐘一個鐘咁計gar
原文章由 come爸嘩 於 07-9-27 15:41 硐表 有d股票我而家都唔知放唔放好?!?!?!? 330等收息就唔放住.
原文章由 hoganmama 於 07-9-27 15:43 硐表 等下睇下會唔會大趺先再入la
伯爵府