註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 lky2008 於 08-5-30 10:54 發表 咁你的煮婦生崖可結束喇!
返回頂部
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 10:57 發表 聽日交收無問題 你無我mobile no 咩? pls check pm
原文章由 多利是 於 08-5-30 10:57 發表 of course ok, 你隻衰bun幾時走?? next week weekday 搵一晚得唔得?? 可以去埋睇爸爸
原文章由 ccbeauty 於 08-5-30 10:57 發表 hoganpa and hogan咪可以甩難 拿, hoganma 唔好 我呀
珍珠宮
原文章由 lky2008 於 08-5-30 11:00 發表 美人: 乜你咁坦白呀!!!
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 11:02 發表 hoganma: 得一隻味only~~花生沙糖
男爵府
原文章由 ccbeauty 於 08-5-30 11:00 AM 發表 TUE OK?????
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 11:03 發表 ky cc 尋日睇過我煮黑色豬扖張相, 所以佢先咁講
原文章由 lky2008 於 08-5-30 11:04 發表 hoganma, 收到!唔該! 不過我睇左好想笑,因讀出來的話有D似‘九唔答八’個揩音。
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 11:04 發表 oh 咁唔駛la thanks
原文章由 lky2008 於 08-5-30 11:04 發表 我想睇呀!!!
原文章由 lky2008 於 08-5-30 11:06 發表 你唔鍾意花生沙糖嗎??我幾love架!
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 11:00 發表 cc: 你今晚是否要趕返home架??????