關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1921#
發表於 08-5-30 10:57 |只看該作者
hoganpa and hogan咪可以甩難

拿, hoganma 唔好 我呀
原文章由 lky2008 於 08-5-30 10:54 發表

咁你的煮婦生崖可結束喇!

Rank: 8Rank: 8


17269
1922#
發表於 08-5-30 10:59 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 10:57 發表
聽日交收無問題

你無我mobile no 咩? pls check pm

收唔到呀!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1923#
發表於 08-5-30 11:00 |只看該作者
TUE OK?????
原文章由 多利是 於 08-5-30 10:57 發表
of course ok, 你隻衰bun幾時走?? next week weekday 搵一晚得唔得?? 可以去埋睇爸爸


Rank: 8Rank: 8


17269
1924#
發表於 08-5-30 11:00 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-30 10:57 發表
hoganpa and hogan咪可以甩難

拿, hoganma 唔好 我呀

美人:

乜你咁坦白呀!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1925#
發表於 08-5-30 11:00 |只看該作者
cc: 你今晚是否要趕返home架??????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1926#
發表於 08-5-30 11:02 |只看該作者
我講嘢好直and 串ga, hoganma 明ga la
原文章由 lky2008 於 08-5-30 11:00 發表

美人:

乜你咁坦白呀!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1927#
發表於 08-5-30 11:02 |只看該作者
hoganma: 得一隻味only~~花生沙糖

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1928#
發表於 08-5-30 11:03 |只看該作者


ky

cc 尋日睇過我煮黑色豬扖張相, 所以佢先咁講
原文章由 ccbeauty 於 08-5-30 10:57 發表
hoganpa and hogan咪可以甩難

拿, hoganma 唔好 我呀

Rank: 8Rank: 8


17269
1929#
發表於 08-5-30 11:04 |只看該作者
hoganma,

收到!唔該!

不過我睇左好想笑,因讀出來的話有D似‘九唔答八’個揩音。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1930#
發表於 08-5-30 11:04 |只看該作者
oh 咁唔駛la thanks
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 11:02 發表
hoganma: 得一隻味only~~花生沙糖

Rank: 6Rank: 6


8125
1931#
發表於 08-5-30 11:04 |只看該作者
OK..

come

可唔可以幫我地bk時間, or 你比 facial house 電話我bk呢?? thanks

原文章由 ccbeauty 於 08-5-30 11:00 AM 發表
TUE OK?????

Rank: 8Rank: 8


17269
1932#
發表於 08-5-30 11:04 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 11:03 發表


ky

cc 尋日睇過我煮黑色豬扖張相, 所以佢先咁講   

我想睇呀!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1933#
發表於 08-5-30 11:04 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-30 11:04 發表
hoganma,

收到!唔該!

不過我睇左好想笑,因讀出來的話有D似‘九唔答八’個揩音。

Rank: 8Rank: 8


17269
1934#
發表於 08-5-30 11:06 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 11:04 發表
oh 咁唔駛la thanks

你唔鍾意花生沙糖嗎??我幾love架!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1935#
發表於 08-5-30 11:06 |只看該作者
無問題, 聽日比你睇
原文章由 lky2008 於 08-5-30 11:04 發表

我想睇呀!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1936#
發表於 08-5-30 11:07 |只看該作者
我怕好 "漏"

原文章由 lky2008 於 08-5-30 11:06 發表

你唔鍾意花生沙糖嗎??我幾love架!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1937#
發表於 08-5-30 11:08 |只看該作者
已同亞仔講咗約咗你, 10:00 前返到屋企就ok
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 11:00 發表
cc: 你今晚是否要趕返home架??????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1938#
發表於 08-5-30 11:09 |只看該作者
cc

我諗諗吓又想要對黑色open toe, 你話好唔好同佢講唔要對綠色要個對黑色?

黑色都係多用途d

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1939#
發表於 08-5-30 11:10 |只看該作者
我and 亞女都好like
原文章由 lky2008 於 08-5-30 11:06 發表

你唔鍾意花生沙糖嗎??我幾love架!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1940#
發表於 08-5-30 11:11 |只看該作者
美人 : 你是否可以要我的night M巾呀 ?

我計俾你睇, 我M啱完

第一日 三條日用, 一條night
第二日 三條日用
第三日 護墊厚的三條
第四日  無埋


一個月用一條night , 幾時先用得完
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖