註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 ccbeauty 於 08-2-21 14:50 發表 哎呀!金龍船打俾我ma, 我可以call, 幫你地攞位.
返回頂部
男爵府
原文章由 龍舌蘭 於 08-2-21 14:45 發表 唔係跟學校去嗎 ? 要自已帶?
伯爵府
原文章由 多利是 於 08-2-21 14:58 發表 come 返到來攪左一輪野...而家先得閑say hi 今天很暖, 行返office, 竟然出汗 好耐未試過流汗啦
原文章由 龍舌蘭 於 08-2-21 15:03 發表 預左條粉皮陳XX冇咩講. 叫人DELETE d 相, 唔好再傳喎. 對人好傷害喎... 有冇人有新相可以俾來睇睇?
子爵府
原文章由 ccbeauty 於 08-2-21 03:12 PM 發表 條粉皮開緊記招la, cable有播, 人地用中文問, 佢就用英問答. 我咁耐都係睇得幾張JAR, 邊個仲有??
原文章由 ccbeauty 於 08-2-21 15:12 發表 條粉皮開緊記招la, cable有播, 人地用中文問, 佢就用英問答. 我咁耐都係睇得幾張JAR, 邊個仲有??
原文章由 龍舌蘭 於 08-2-21 15:20 發表 收到, 唔該come. 妳個份我俾埋啦. 唔該晒妳幫我拎出來呀. (真係幾重的)
原文章由 lky2008 於 08-2-21 15:20 發表 好眼瞓呀!
原文章由 come爸嘩 於 08-2-21 15:24 發表 你點解同我比埋呀????
原文章由 多利是 於 08-2-21 15:18 發表 問靚靚秘書姐姐啦..佢有好多私人珍藏呀
原文章由 龍舌蘭 於 08-2-21 15:28 發表 唔係,點多謝妳呢 ? 係了, 個d野幾銀?