關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17269
1921#
發表於 08-2-4 11:07 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-4 11:06 發表

我又怕個袋香港唔會再返貨, 之前有個fd都話想買, 去問時話無貨:tongue: , 之後佢買左第個2款

原先我都諗住叫love love幫我買speedy,後來曾想買個gucci的boston bag (香港買4千幾),不過都係唔喇!冇$

Rank: 8Rank: 8


17382
1922#
發表於 08-2-4 11:08 |只看該作者
唔會啦,今次去都真係要洗成10萬 邊有咁多錢啊,一陣lunch重要去找卡數


原文章由 ktmami 於 08-2-4 11:00 發表
咩住過gucci 過 spring/summer 先. LV - winter先再諗, 話吾定 love 暑假再去多轉

Rank: 8Rank: 8


17269
1923#
發表於 08-2-4 11:08 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 11:06 發表
唔駛等到summer la, easter又去多轉la   

可能easter去日本呢!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1924#
發表於 08-2-4 11:08 |只看該作者
hk無貨就緊係gar la, 不過你要計下歐羅而家對幾多先, 因我早幾個月買都係得個88折, 而家個rate高左, 又貴左gar la
原文章由 come爸嘩 於 08-2-4 11:06 發表

我又怕個袋香港唔會再返貨, 之前有個fd都話想買, 去問時話無貨:tongue: , 之後佢買左第個2款

Rank: 8Rank: 8


17269
1925#
發表於 08-2-4 11:09 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-4 11:08 發表
唔會啦,今次去都真係要洗成10萬 邊有咁多錢啊,一陣lunch重要去找卡數

10萬,我成副身家都冇呀!你真係好鬼有米啊!

Rank: 8Rank: 8


17269
1926#
發表於 08-2-4 11:09 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 11:08 發表
hk無貨就緊係gar la, 不過你要計下歐羅而家對幾多先, 因我早幾個月買都係得個88折, 而家個rate高左, 又貴左gar la

hoganma,

8下先,你買左咩呀?

Rank: 8Rank: 8


17382
1927#
發表於 08-2-4 11:10 |只看該作者
都唔會,遲早都一定有的

原文章由 come爸嘩 於 08-2-4 11:06 發表

我又怕個袋香港唔會再返貨, 之前有個fd都話想買, 去問時話無貨:tongue: , 之後佢買左第個2款

Rank: 8Rank: 8


17269
1928#
發表於 08-2-4 11:10 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-4 11:10 發表
都唔會,遲早都一定有的

我諗未必!因歐洲都好似話斷哂貨.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1929#
發表於 08-2-4 11:11 |只看該作者
我買左個speedy 30 lor
原文章由 lky2008 於 08-2-4 11:09 發表

hoganma,

8下先,你買左咩呀?

Rank: 5Rank: 5


1995
1930#
發表於 08-2-4 11:11 |只看該作者
ME TOO

原文章由 lky2008 於 08-2-4 11:09 發表

10萬,我成副身家都冇呀!你真係好鬼有米啊!

Rank: 8Rank: 8


17382
1931#
發表於 08-2-4 11:12 |只看該作者
我同c野講左啦easter盡量唔好出門啦要去就近近地3日2晚果d好啦,一來no $$$,2來佢公司d野無人跟返來時會好煩

原文章由 hoganmama 於 08-2-4 11:06 發表
唔駛等到summer la, easter又去多轉la   

Rank: 5Rank: 5


1995
1932#
發表於 08-2-4 11:13 |只看該作者
OIC THANKS.大約幾 $ 張, 我下午去 LOOK LOOK。

原文章由 lky2008 於 08-2-4 11:06 發表

係TKO廣場第1層,華潤supermarket對面,得一間賣被的(咩名唔記得),唔係好大家個隻!如TKO廣場的residents,有discount添。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1933#
發表於 08-2-4 11:14 |只看該作者
都話love easter會去旅行gar la
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-4 11:12 發表
我同c野講左啦easter盡量唔好出門啦要去就近近地3日2晚果d好啦,一來no $$$,2來佢公司d野無人跟返來時會好煩

Rank: 8Rank: 8


17382
1934#
發表於 08-2-4 11:14 |只看該作者
我上個星期對左$50000歐羅得果$4200
e+個rate係11.66only

原文章由 hoganmama 於 08-2-4 11:08 發表
hk無貨就緊係gar la, 不過你要計下歐羅而家對幾多先, 因我早幾個月買都係得個88折, 而家個rate高左, 又貴左gar la

Rank: 8Rank: 8


17269
1935#
發表於 08-2-4 11:14 |只看該作者
love love,

你有冇睇過D明星相呀?除左你個次張‘呀嬌’外,我前2日睇過寶寶同芝芝的,好嘔心 ,特別係芝芝的,好似上身咁,同埋Dpost....睇到的多過4級呀!我諗拉姑慶C呀!佢個仔就慘D,個呀媽影埋D咁ge相。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1936#
發表於 08-2-4 11:15 |只看該作者
me three la
原文章由 ktmami 於 08-2-4 11:11 發表
ME TOO

Rank: 5Rank: 5


1995
1937#
發表於 08-2-4 11:16 |只看該作者


原文章由 hoganmama 於 08-2-4 11:14 發表
都話love easter會去旅行gar la   

Rank: 8Rank: 8


17269
1938#
發表於 08-2-4 11:16 |只看該作者
原文章由 ktmami 於 08-2-4 11:13 發表
OIC THANKS.大約幾 $ 張, 我下午去 LOOK LOOK。

  

可以問CC借card喎!我買時都係2-3百一張,唔貴。

Rank: 8Rank: 8


17382
1939#
發表於 08-2-4 11:16 |只看該作者
呢d係應酬來架 我都唔想 ~~~我講真的唔好覺得我自大

原文章由 lky2008 於 08-2-4 11:09 發表

10萬,我成副身家都冇呀!你真係好鬼有米啊!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1940#
發表於 08-2-4 11:17 |只看該作者
PG 係high左野ma
原文章由 lky2008 於 08-2-4 11:14 發表
love love,

你有冇睇過D明星相呀?除左你個次張‘呀嬌’外,我前2日睇過寶寶同芝芝的,好嘔心 ,特別係芝芝的,好似上身咁,同埋Dpost....睇到的多過4級呀!我諗拉姑慶C呀!佢個仔就慘D,個呀媽影埋D ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖