關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1921#
發表於 08-1-25 17:00 |只看該作者
喂, CY, 你荅吓我問題啦, 物呢到D人咁保守加

原文章由 cyclmama 於 08-1-25 16:58 發表
今晚only得我地2公婆

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1922#
發表於 08-1-25 17:01 |只看該作者
5:03pm啦, 仲有半個hr唔夠, 你就走得啦!!:time: :time: :time: :time:

Rank: 5Rank: 5


2967
1923#
發表於 08-1-25 17:03 |只看該作者
, 我仲諗住你好了解我tim, 我用dom dom ga ma, but m完之後1-3日, 我都approve 佢唔用gei.

仲muk點名問我呀, muk我個樣好open咩
原文章由 雪文 於 08-1-25 17:00 發表
喂, CY, 你荅吓我問題啦, 物呢到D人咁保守加

[ 本文章最後由 cyclmama 於 08-1-25 17:08 編輯 ]
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


4210
1924#
發表於 08-1-25 17:07 |只看該作者
我返黎啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1925#
發表於 08-1-25 17:08 |只看該作者
嘩, 發達la你
原文章由 cyclmama 於 08-1-25 16:58 發表
今晚only得我地2公婆

Rank: 5Rank: 5


4210
1926#
發表於 08-1-25 17:09 |只看該作者
老細派糧單啦, 今個月出3個月糧

Rank: 5Rank: 5


2967
1927#
發表於 08-1-25 17:10 |只看該作者
係ga, 難得99肯俾佢地過去瞓. c6今晚應該好唔得閒
原文章由 hoganmama 於 08-1-25 17:08 發表
嘩, 發達la你  
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1928#
發表於 08-1-25 17:11 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-25 17:09 發表
老細派糧單啦, 今個月出3個月糧

你就啦, 有無諗住買乜比自己咁呀????

Rank: 5Rank: 5


2967
1929#
發表於 08-1-25 17:12 |只看該作者
嘩  

咁你今晚打麻雀識做la
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-25 17:09 發表
老細派糧單啦, 今個月出3個月糧
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1930#
發表於 08-1-25 17:12 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-25 17:10 發表
c6今晚應該好唔得閒

點解呀???? 你又叫你c6執屋呀????

Rank: 5Rank: 5


2967
1931#
發表於 08-1-25 17:14 |只看該作者
你又扮純情呀
原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 17:12 發表

點解呀???? 你又叫你c6執屋呀????
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


1150
1932#
發表於 08-1-25 17:14 |只看該作者
恭喜.....諗住買咩獎勵自己呀
CY叫你今晚識做...早知我都去打,記得留返D2/2號派D比我。:) :)
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-25 17:09 發表
老細派糧單啦, 今個月出3個月糧

[ 本文章最後由 phoebecyl 於 08-1-25 17:16 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1933#
發表於 08-1-25 17:14 |只看該作者
你仲去打麻雀, 9秒9返去執屋la
原文章由 cyclmama 於 08-1-25 17:10 發表
係ga, 難得99肯俾佢地過去瞓. c6今晚應該好唔得閒

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1934#
發表於 08-1-25 17:14 |只看該作者
雪: 你99仲落唔落來呀??????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1935#
發表於 08-1-25 17:16 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-25 17:14 發表
你仲去打麻雀, 9秒9返去執屋la   

係囉係囉!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1936#
發表於 08-1-25 17:16 |只看該作者
你就好la, 真令人羨慕又妒忌
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-25 17:09 發表
老細派糧單啦, 今個月出3個月糧

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1937#
發表於 08-1-25 17:17 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-25 17:16 發表
你就好la, 真令人羨慕又妒忌  

你駛乜妒忌丫, 你同你c6都係高層人仕......

Rank: 5Rank: 5


2967
1938#
發表於 08-1-25 17:17 |只看該作者
我都未知佢幾點返, 等我happy 吓先ma.

多,其實我地係咪打ga
原文章由 hoganmama 於 08-1-25 17:14 發表
你仲去打麻雀, 9秒9返去執屋la   
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1939#
發表於 08-1-25 17:18 |只看該作者
過完年來.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 17:14 發表
雪: 你99仲落唔落來呀??????????

Rank: 5Rank: 5


4210
1940#
發表於 08-1-25 17:19 |只看該作者
我會買..........................股票 and比多少少亞媽過年

原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 17:11 發表

你就肥啦, 有無諗住買乜比自己咁呀????
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖