關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1921#
發表於 08-1-8 12:17 |只看該作者
ky: 你同你女張相我睇左啦, 你今次個髮型都ok丫.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1922#
發表於 08-1-8 12:17 |只看該作者
我無咁幸福可以唔駛做, 我一生勞碌命
原文章由 多利是 於 08-1-8 12:05 發表
hoganmama

賣左層樓,可以唔洗做囉

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1923#
發表於 08-1-8 12:19 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 12:17 發表
我無咁幸福可以唔駛做, 我一生勞碌命  

我都係..........

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1924#
發表於 08-1-8 12:22 |只看該作者
hoganma: 答返你尋日問的pizza hut問題
每次埋單九折
送一個普通批
送一客雞翼
order下午茶餐第2客半價
order午餐 (同上)

Rank: 6Rank: 6


6601
1925#
發表於 08-1-8 12:23 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 12:07 發表

係呀.
穿左b+ab條西褲+funfun代買的灰色線衫+黑色短外套

come come:

你點睇呢?去牛陣?一生?外野手 or else?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1926#
發表於 08-1-8 12:24 |只看該作者
去官塘果間, 方便大家搭車.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 12:10 發表

外野手的話~去官塘(未去過)定新蒲崗(位好窄)果間呀????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1927#
發表於 08-1-8 12:25 |只看該作者
都抵bor, 不過要買成5百蚊coupon, 外賣有無折?
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 12:22 發表
hoganma: 答返你尋日問的pizza hut問題
每次埋單九折
送一個普通批
送一客雞翼
order下午茶餐第2客半價
order午餐 (同上)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1928#
發表於 08-1-8 12:25 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-8 12:23 發表

come come:

你點睇呢?去牛陣?一生?外野手 or else?

我跟大隊, 無乜所謂.

Rank: 8Rank: 8


17382
1929#
發表於 08-1-8 12:25 |只看該作者
你講緊我呀


原文章由 hoganmama 於 08-1-8 12:17 發表
我無咁幸福可以唔駛做, 我一生勞碌命  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1930#
發表於 08-1-8 12:26 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 12:25 發表
都抵bor, 不過要買成5百蚊coupon, 外賣有無折?

外賣一樣9折, 要買500cash coupon, 不過我前日都用左200啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1931#
發表於 08-1-8 12:29 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-8 12:24 發表
去官塘果間, 方便大家搭車.

ok, 係咪照舊25/1(星期五)????? 食第一輪好似6:30pm開始

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1932#
發表於 08-1-8 12:29 |只看該作者
各位, 我去咗賣牛奶, 嘩, 原來二手市場都幾煩, 我搞成日又俾日block咗, 又要再開過, 唔知有無人so我呢

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1259706&extra=page%3D2

Rank: 5Rank: 5


2967
1933#
發表於 08-1-8 12:30 |只看該作者
hi, hi

今日sick 咗, 食咗d藥, 勁 , 今朝起唔到身,湊亞仔返學,所以幫佢請咗'並'假, 99超好, 買咗嘢食攞嚟俾亞仔.

一陣再去
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
1934#
發表於 08-1-8 12:30 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 12:10 發表

外野手的話~去官塘(未去過)定新蒲崗(位好窄)果間呀????

come come:

我prefer 官塘,因未去過呢間。

Rank: 5Rank: 5


3104
1935#
發表於 08-1-8 12:31 |只看該作者
請問大家 :知不知第2輪小一派位派表大約幾時呀 ?

Rank: 5Rank: 5


2967
1936#
發表於 08-1-8 12:32 |只看該作者
我咪又係, 你都好吖, 勞碌完都可以去旅行, 我就得個做:cry:
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-8 12:25 發表
你講緊我呀
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1937#
發表於 08-1-8 12:33 |只看該作者
[img][/img]


testing

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1938#
發表於 08-1-8 12:35 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-8 12:30 發表

come come:

我prefer 官塘,因未去過呢間。

ok, 無問題

Rank: 6Rank: 6


6601
1939#
發表於 08-1-8 12:36 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 12:17 發表
ky: 你同你女張相我睇左啦, 你今次個髮型都ok丫.

come come;

我想電番直,你有冇好介紹?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1940#
發表於 08-1-8 12:36 |只看該作者
原文章由 yan02 於 08-1-8 12:31 發表
請問大家 :知不知第2輪小一派位派表大約幾時呀 ?

我唔記得啦.....
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖