關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
1921#
發表於 07-11-23 09:49 |只看該作者
咁我8號 and 9號都預留俾jerry仔先la
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-23 09:46 硐表
係8號 or 9號 (要睇下老公參唔參加, 參加就9號, 唔參加就8號)
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1922#
發表於 07-11-23 09:50 |只看該作者
又真係幾密wor
原文章由 come爸嘩 於 07-11-23 09:48 硐表

如果係9/12我來唔倒啦, 因我表哥+朋友果日註冊結婚呀.:-|
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


4210
1923#
發表於 07-11-23 09:52 |只看該作者
ky, 喊過就算啦, 仲有好多路等住你去行, 加油呀, 記住仲有我地支持你..

原文章由 KY2004 於 07-11-23 09:25 硐表
早晨!

今日‘他’正式入紙,我很傷心,喊到眼腫得很癘害,還是挽不回他的心。

我還是要堅強的面對這個決定。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1924#
發表於 07-11-23 09:53 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-23 09:50 硐表
又真係幾密wor

今年最後一單啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1925#
發表於 07-11-23 09:56 |只看該作者
KY: 你今日有無返工呀????

Rank: 5Rank: 5


2967
1926#
發表於 07-11-23 09:56 |只看該作者
講樣攪笑嘢你地聽呀,今朝搭mtr,突然聽到有個女人係度叫,我以為非禮la,
點知原來係個c9條headphone線click住係個男人條拉鍊度…

待續
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1927#
發表於 07-11-23 09:57 |只看該作者
需要人陪,請話我知,我随時on call
原文章由 come爸嘩 於 07-11-23 09:56 硐表
KY: 你今日有無返工呀????
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1928#
發表於 07-11-23 10:01 |只看該作者
你要振作, 要向前望,為自己和囡囡打算.

原文章由 KY2004 於 07-11-23 09:39 硐表

我都知要走的留不住,但真的很傷,很痛,很唔捨得。

Rank: 5Rank: 5


3212
1929#
發表於 07-11-23 10:05 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-23 09:22 硐表
我有個同事住係同一個屋苑,佢禽晚係上海返,拎咗6隻大閘蟹俾我,仲未c ga,正


咁正.......

Rank: 6Rank: 6


6601
1930#
發表於 07-11-23 10:07 |只看該作者
咁多位靚媽咪:

多謝你地呀!我真希望快些起番身,快些醒覺,唔再沉淪下去。

Rank: 5Rank: 5


3104
1931#
發表於 07-11-23 10:09 |只看該作者
係不係很經典呀,6c 1至5在大陸,事頭婆悶嗎:tongue: 所以你話囉,甘的公司點會好呀,沒前景,同埋我公司的財致不好,不係公司沒錢鑽,係比老板賭晒,玩晒,我呢我師奶無咩要求,得過且過囉.
我公司我sales 成日同事頭婆一起返1:00,成朝的客都找不到人,
又剛讀完書,沒經驗,想間公司好都幾難.....


原文章由 iloveyoub4 於 07-11-23 00:02 硐表
你事頭婆 咩事啊 咁都得 唔怪之得你6細咁火啦 你老細唔係hk住的嗎 你事頭婆樣樣都好都好xx 果d sale又肯既 仲要唔返屋企同佢玩   ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1932#
發表於 07-11-23 10:10 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-11-23 10:07 硐表
咁多位靚媽咪:

多謝你地呀!我真希望快些起番身,快些醒覺,唔再沉淪下去。

KY: 既來之則安之吧!! 亞女果邊知道了嗎?

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-11-23 10:15 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


3212
1933#
發表於 07-11-23 10:13 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-11-23 10:07 硐表
咁多位靚媽咪:

多謝你地呀!我真希望快些起番身,快些醒覺,唔再沉淪下去。


如哭可以令你舒服d, 哭出來, 哭完, 就要輕鬆地去面對, 努力.......事在人為......

Rank: 5Rank: 5


2967
1934#
發表於 07-11-23 10:16 |只看該作者
加油,加油!
原文章由 KY2004 於 07-11-23 10:07 硐表
咁多位靚媽咪:

多謝你地呀!我真希望快些起番身,快些醒覺,唔再沉淪下去。
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3104
1935#
發表於 07-11-23 10:16 |只看該作者
不使多謝,朋友就係要互相扶持
最緊要,係你自己的心態,不要灰心,萬事都有解決的方法.沒左個衰男人,但可能仲有一個更好的男人在等你呢  希望在明天,沉迷在痛苦中都解決不到問題,倒不如積极面對未來的人生,加油呀


原文章由 KY2004 於 07-11-23 10:07 硐表
咁多位靚媽咪:

多謝你地呀!我真希望快些起番身,快些醒覺,唔再沉淪下去。

Rank: 6Rank: 6


6601
1936#
發表於 07-11-23 10:19 |只看該作者
come:

他說了,還說一切都是我做成的....

Rank: 6Rank: 6


6601
1937#
發表於 07-11-23 10:22 |只看該作者
yan02:

thx so much.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1938#
發表於 07-11-23 10:25 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-11-23 10:19 硐表
come:

他說了,還說一切都是我做成的....

KY: 這個男人, 對了他那麼多年你還不了解他嗎? 他只是一個自私自利, 而且仲喜歡將責任推卸比你的衰人, 他的說話全是BULL SHIT, 你唔駛放在心上.

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-11-23 10:27 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2967
1939#
發表於 07-11-23 10:44 |只看該作者
ky,男人就係咁,當變咗心,佢永遠唔會覺得自己有問題,只會將責任推哂係對方身上,lee個男人唔值得你要,只要問心無愧,你唔需要理佢講muk.
原文章由 KY2004 於 07-11-23 10:19 硐表
come:

他說了,還說一切都是我做成的....

[ 本文章最後由 cyclmama 於 07-11-23 10:46 編輯 ]
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
1940#
發表於 07-11-23 10:50 |只看該作者
在這段關係上,雙方都有責任,我確實亦有不對的地方,或許大家的緣份就是到此。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖