關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1921#
發表於 07-11-8 12:46 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 12:41 硐表
都唔係對住佢地打,相距又成5-6呎,加上打噴嚏果個都只係小朋友姐,洗唔洗咁呀,果條C6真係不知所謂架,佢見我細粒呀

同埋你地又得2個女人仔呢, 咪搵你地黎鬧囉, 你睇下如果你地有成10個8個女人, 條c6會唔會咁樣丫!!! 我都好討厭lee d 人, 懶係野咁, 咁叻咁巴閉, 咪鬼住油塘啦, 搬去九龍塘啦~~笨!!!:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 6Rank: 6


8953
1922#
發表於 07-11-8 12:46 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 12:41 硐表

龍媽: 你可能明天快速地好返, 咪出埋黎囉!!!!


我驚傳俾妳地呀.
呢兩晚我都訓廳. 昨天返工又要帶口罩.

Rank: 8Rank: 8


17382
1923#
發表於 07-11-8 12:47 |只看該作者
係呀好大咪的
空手道教練教我地1謄2力3功夫嗎 首先唔好LOSS個勢----->>嚇左鬼先---->>拍TABLE   


原文章由 cyclmama 於 07-11-8 12:43 硐表
"個C6都好大咪的",你都好夠pop wor:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1924#
發表於 07-11-8 12:48 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 12:45 硐表
phoebe 都好似係wor

係呀, 佢同yan02都係官塘架!!!!

hoganma: 你明天可以出嗎? 你仔~~~~?????

Rank: 8Rank: 8


17382
1925#
發表於 07-11-8 12:49 |只看該作者
我唔會咁做,因為果度係私人地方,如果我行入去佢有權CALL POLICE

原文章由 龍舌蘭 於 07-11-8 12:43 硐表

如果妳跟佢入大廈.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1926#
發表於 07-11-8 12:49 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-8 12:46 硐表


我驚傳俾妳地呀.
呢兩晚我都訓廳. 昨天返工又要帶口罩.

嘩! 咁你都應該幾嚴重下喎, 多多休息啦!!!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1927#
發表於 07-11-8 12:50 |只看該作者
佢同 yan02 在觀塘碼頭果面返工 (最近添):D

原文章由 cyclmama 於 07-11-8 12:45 硐表
phoebe 都好似係wor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1928#
發表於 07-11-8 12:50 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 12:47 硐表
係呀好大咪的
空手道教練教我地1謄2力3功夫嗎 首先唔好LOSS個勢----->>嚇左鬼先---->>拍TABLE   

我朋友都係住果度宿舍--police

Rank: 5Rank: 5


2967
1929#
發表於 07-11-8 12:51 |只看該作者
"嚇左鬼先",我又俾你笑c la.
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 12:47 硐表
係呀好大咪的
空手道教練教我地1謄2力3功夫嗎 首先唔好LOSS個勢----->>嚇左鬼先---->>拍TABLE   

Rank: 8Rank: 8


17382
1930#
發表於 07-11-8 12:51 |只看該作者
佢就係見我地細粒又湊住2個細路,咪想借D易 我囉,死PK


原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 12:46 硐表

同埋你地又得2個女人仔呢, 咪搵你地黎鬧囉, 你睇下如果你地有成10個8個女人, 條c6會唔會咁樣丫!!! 我都好討厭lee d 人, 懶係野咁, 咁叻咁巴閉, 咪鬼住油塘啦, 搬去九龍塘啦~~笨!!!:tongue: :tongue: :tongue: :tong ...

Rank: 6Rank: 6


8953
1931#
發表於 07-11-8 12:51 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 12:43 硐表
LANLAN, 保重, 小心身體

係ar, 聽日肯定好嘈

我睇雜誌都講到間牛陣好似好正咁, 不過好似都幾貴



牛陣 澳洲牛 140~180
        日本牛  220~~

食左一次澳洲牛, 3個人4百蚊, 同係德興差唔多. 都係自助式, 另外有小小咩蛋啦, 菜啦, 烏冬.... 同埋有雪糕食.

Rank: 8Rank: 8


17382
1932#
發表於 07-11-8 12:52 |只看該作者
都算嚴重:( :( :( 如果仲無好D要睇多次醫生啦

原文章由 龍舌蘭 於 07-11-8 12:46 硐表


我驚傳俾妳地呀.
呢兩晚我都訓廳. 昨天返工又要帶口罩.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1933#
發表於 07-11-8 12:52 |只看該作者
我出去買飯啦, 一陣傾!!!

(我諗今日d post應該過2000啦, 不如funfun開新part啦, 唔知會唔會正常返, 唔駛成日跳唔倒去新版)

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1934#
發表於 07-11-8 12:53 |只看該作者
又準備閃出去食 lunch:)

Rank: 8Rank: 8


17382
1935#
發表於 07-11-8 12:54 |只看該作者
尋晚直情係嚇鬼啦


原文章由 cyclmama 於 07-11-8 12:51 硐表
"嚇左鬼先",我又俾你笑c la.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1936#
發表於 07-11-8 12:54 |只看該作者
即係除了叫牛肉外, 其他食物是任食自取??

原文章由 龍舌蘭 於 07-11-8 12:51 硐表



牛陣 澳洲牛 140~180
        日本牛  220~~

食左一次澳洲牛, 3個人4百蚊, 同係德興差唔多. 都係自助式, 另外有小小咩蛋啦, 菜啦, 烏冬.... 同埋有雪糕食. ...

Rank: 5Rank: 5


2967
1937#
發表於 07-11-8 12:55 |只看該作者
咁你抖吓la,下次再見la
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-8 12:46 硐表


我驚傳俾妳地呀.
呢兩晚我都訓廳. 昨天返工又要帶口罩.

Rank: 8Rank: 8


17382
1938#
發表於 07-11-8 12:55 |只看該作者
我都出去先

Rank: 6Rank: 6


8953
1939#
發表於 07-11-8 12:56 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 12:52 硐表
都算嚴重:( :( :( 如果仲無好D要睇多次醫生啦

d藥有效的, 係我唔訓多d姐....
家下食左個包, 食左藥, 去訓啦.... 訓到2:30pm.

今日準備換季, 要汁左隻公9衣柜先....

Rank: 5Rank: 5


3104
1940#
發表於 07-11-8 12:58 |只看該作者
我同PHOEBE 都可以 6:30 分到


原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 12:39 硐表

我同雪文6:30pm可以到倒喎, hin_bb都應該得!
‹ 上一主題|下一主題