註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 12:41 硐表 都唔係對住佢地打,相距又成5-6呎,加上打噴嚏果個都只係小朋友姐,洗唔洗咁呀,果條C6真係不知所謂架,佢見我細粒呀
返回頂部
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 12:41 硐表 龍媽: 你可能明天快速地好返, 咪出埋黎囉!!!!
伯爵府
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 12:43 硐表 "個C6都好大咪的",你都好夠pop wor:
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 12:45 硐表 phoebe 都好似係wor
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-8 12:43 硐表 如果妳跟佢入大廈.....
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-8 12:46 硐表 我驚傳俾妳地呀. 呢兩晚我都訓廳. 昨天返工又要帶口罩.
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 12:47 硐表 係呀好大咪的 空手道教練教我地1謄2力3功夫嗎 首先唔好LOSS個勢----->>嚇左鬼先---->>拍TABLE
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 12:46 硐表 同埋你地又得2個女人仔呢, 咪搵你地黎鬧囉, 你睇下如果你地有成10個8個女人, 條c6會唔會咁樣丫!!! 我都好討厭lee d 人, 懶係野咁, 咁叻咁巴閉, 咪鬼住油塘啦, 搬去九龍塘啦~~笨!!!:tongue: :tongue: :tongue: :tong ...
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 12:43 硐表 LANLAN, 保重, 小心身體 係ar, 聽日肯定好嘈 我睇雜誌都講到間牛陣好似好正咁, 不過好似都幾貴
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 12:51 硐表 "嚇左鬼先",我又俾你笑c la.
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-8 12:51 硐表 牛陣 澳洲牛 140~180 日本牛 220~~ 食左一次澳洲牛, 3個人4百蚊, 同係德興差唔多. 都係自助式, 另外有小小咩蛋啦, 菜啦, 烏冬.... 同埋有雪糕食. ...
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 12:52 硐表 都算嚴重:( :( :( 如果仲無好D要睇多次醫生啦
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 12:39 硐表 我同雪文6:30pm可以到倒喎, hin_bb都應該得!