關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1921#
發表於 07-10-26 12:17 |只看該作者
where is 課室?
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-26 12:16 硐表

課室會減的, 開倉時有些10蚊本的.  不過d人好似搶購o甘, 一箱一箱買. 去年我買過一次, 人多到...... 排隊俾錢都要半個鍾以上.
到第二日好多平的都冇貨了. ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1922#
發表於 07-10-26 12:17 |只看該作者
我仔同文文仔同班   
十月份下旬至十一月初, 大部份小學都差唔多測驗及考試.
原文章由 irenec11 於 07-10-26 12:13 硐表
禽日先發現我叔仔個仔讀近平x gei 李xx,佢又係呢幾日測驗,係咪同你地同一間學校.

Rank: 8Rank: 8


17382
1923#
發表於 07-10-26 12:17 |只看該作者
佢地分得好仔細的,如中文會分重組句子,做句,閱讀.....每樣一本咁囉,唔好買4合一果d


原文章由 hoganmama 於 07-10-26 12:14 硐表
Thank you. 等我去look look先

Rank: 6Rank: 6


8953
1924#
發表於 07-10-26 12:18 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 12:14 硐表
好野....老細出左去啦!

自由世界番晒黎...

Rank: 6Rank: 6


8953
1925#
發表於 07-10-26 12:19 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-26 12:17 硐表
where is 課室?

觀塘.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1926#
發表於 07-10-26 12:20 |只看該作者
今次是測驗, 一月份會考試:
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-26 12:17 硐表

妳地又係中期考呀 ?
我地要11月下旬才考.

Rank: 8Rank: 8


17382
1927#
發表於 07-10-26 12:20 |只看該作者
我未試過去開倉買,人地一早去排隊買我實唔夠人來


原文章由 龍舌蘭 於 07-10-26 12:16 硐表

課室會減的, 開倉時有些10蚊本的.  不過d人好似搶購o甘, 一箱一箱買. 去年我買過一次, 人多到...... 排隊俾錢都要半個鍾以上.
到第二日好多平的都冇貨了. ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1928#
發表於 07-10-26 12:23 |只看該作者
你地學校有冇安排秋季旅行?
我仔 11/7 去大埔海濱公園 (阿仔成日話係去海洋公園 wor )

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1929#
發表於 07-10-26 12:25 |只看該作者
唔洗返工就可以晨早去排隊
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 12:20 硐表
我未試過去開倉買,人地一早去排隊買我實唔夠人來

Rank: 6Rank: 6


8953
1930#
發表於 07-10-26 12:25 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 12:20 硐表
我未試過去開倉買,人地一早去排隊買我實唔夠人來

所以上次我買2年+3年班.

Rank: 4


679
1931#
發表於 07-10-26 12:27 |只看該作者
O I C,我有幾個朋友gei小朋友同你地同一間,不過佢地已經四年級,有一個讀二年級
原文章由 hoganmama 於 07-10-26 12:15 硐表
NO 我地係另一間

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1932#
發表於 07-10-26 12:27 |只看該作者
文文 ,

你要保重身體呀!!
(飲 d 涼茶清清喉嚨)

Rank: 8Rank: 8


17382
1933#
發表於 07-10-26 12:27 |只看該作者
你真叻


原文章由 龍舌蘭 於 07-10-26 12:25 硐表

所以上次我買2年+3年班.

Rank: 4


679
1934#
發表於 07-10-26 12:28 |只看該作者
好似係kung tong
原文章由 hoganmama 於 07-10-26 12:17 硐表
where is 課室?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1935#
發表於 07-10-26 12:30 |只看該作者
上年我女又係去lee 度, 希望今次轉下地方啦!
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 12:23 硐表
你地學校有冇安排秋季旅行?
我仔 11/7 去大埔海濱公園 (阿仔成日話係去海洋公園 wor )

Rank: 8Rank: 8


17382
1936#
發表於 07-10-26 12:30 |只看該作者
我鐘意去九龍灣德福 or mega box,地方大又多


原文章由 irenec11 於 07-10-26 12:28 硐表
好似係kung tong

Rank: 4


679
1937#
發表於 07-10-26 12:30 |只看該作者
我都係請唔駛返工gei mami幫我買
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 12:25 硐表
唔洗返工就可以晨早去排隊

Rank: 4


679
1938#
發表於 07-10-26 12:31 |只看該作者
我去過2次,悶到我c
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 12:30 硐表
上年我女又係去lee 度, 希望今次轉下地方啦!

Rank: 8Rank: 8


17382
1939#
發表於 07-10-26 12:32 |只看該作者
我地都係,不過係11/23:loveliness:我都會請假去:D  


原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 12:23 硐表
你地學校有冇安排秋季旅行?
我仔 11/7 去大埔海濱公園 (阿仔成日話係去海洋公園 wor )

Rank: 6Rank: 6


8953
1940#
發表於 07-10-26 12:33 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 12:30 硐表
我鐘意去九龍灣德福 or mega box,地方大又多

妳講緊書局, 人地講緊開倉呀.:tongue:  

mega box 大眾就真係幾好行...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖