註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-26 12:16 硐表 課室會減的, 開倉時有些10蚊本的. 不過d人好似搶購o甘, 一箱一箱買. 去年我買過一次, 人多到...... 排隊俾錢都要半個鍾以上. 到第二日好多平的都冇貨了. ...
返回頂部
男爵府
原文章由 irenec11 於 07-10-26 12:13 硐表 禽日先發現我叔仔個仔讀近平x gei 李xx,佢又係呢幾日測驗,係咪同你地同一間學校.
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-10-26 12:14 硐表 Thank you. 等我去look look先
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 12:14 硐表 好野....老細出左去啦!
原文章由 hoganmama 於 07-10-26 12:17 硐表 where is 課室?
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-26 12:17 硐表 妳地又係中期考呀 ? 我地要11月下旬才考.
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 12:20 硐表 我未試過去開倉買,人地一早去排隊買我實唔夠人來
別墅
原文章由 hoganmama 於 07-10-26 12:15 硐表 NO 我地係另一間
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-26 12:25 硐表 所以上次我買2年+3年班.
珍珠宮
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 12:23 硐表 你地學校有冇安排秋季旅行? 我仔 11/7 去大埔海濱公園 (阿仔成日話係去海洋公園 wor )
原文章由 irenec11 於 07-10-26 12:28 硐表 好似係kung tong
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 12:25 硐表 唔洗返工就可以晨早去排隊
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 12:30 硐表 上年我女又係去lee 度, 希望今次轉下地方啦!
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 12:30 硐表 我鐘意去九龍灣德福 or mega box,地方大又多