關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1921#
發表於 07-10-11 10:52 |只看該作者
我見有人 post 上來 bk.
你地有冇抽 '新彊新鑫'?

http://www.iporesults.com.hk/hkipoallotment/default.aspx?bhjs=1&fla=0&bn=ie&bv=6.0&bo=winxp

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1922#
發表於 07-10-11 10:57 |只看該作者
lee隻我無抽, 淨抽左soho中國一手咁大把!

原文章由 funbabyhk 於 07-10-11 10:52 硐表
我見有人 post 上來 bk.
你地有冇抽 '新彊新鑫'?

http://www.iporesults.com.hk/hkipoallotment/default.aspx?bhjs=1&fla=0&bn=ie&bv=6.0&bo=winxp

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1923#
發表於 07-10-11 10:57 |只看該作者
唔中ar
原文章由 funbabyhk 於 07-10-11 10:52 硐表
我見有人 post 上來 bk.
你地有冇抽 '新彊新鑫'?

http://www.iporesults.com.hk/hkipoallotment/default.aspx?bhjs=1&fla=0&bn=ie&bv=6.0&bo=winxp

Rank: 8Rank: 8


17382
1924#
發表於 07-10-11 10:59 |只看該作者
亞囡數學堂尋日儲夠10粒星星,老師送左個公仔file比佢,佢一見到我就立即同我講,仲好鬼開心話要再儲過星星換禮物
尋日亞囡數學堂已經做左考試test paper,佢話有2份試卷,佢2份都100分 但老師無派返來的而佢話老師比番佢地睇佢話全部岩曬 但我又唔係好相信

Rank: 8Rank: 8


17382
1925#
發表於 07-10-11 11:02 |只看該作者
我隻c6成日都係咁啦:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
一講c6我又 架啦


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-11 10:36 硐表
ot先, o到九點幾, 就出去飲野....

Rank: 8Rank: 8


17382
1926#
發表於 07-10-11 11:04 |只看該作者
真勁


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-11 10:41 硐表
我都成日同自己咁講, 係時間就要沽, 唔好咁貪心, 所以我而家同自己講, 每日賺夠$3000, 就要沽出

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1927#
發表於 07-10-11 11:07 |只看該作者
我一股都無呀, 我替你高興

原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 10:38 硐表
你媽媽~ , 你都入好多嗎??????????

Rank: 5Rank: 5


3104
1928#
發表於 07-10-11 11:15 |只看該作者
bk 終於正常返啦
靚媽咪 : 我想問,自從有了小朋友后,很多夫婦係不係都會開房睡 因張床太細,3人睡很逼,c6不喜歡,(其實我都不喜歡,)但小朋友又細,房又得2間,一間我仔同工人,一間我地,不過我仔個間係上下格床,我女又"懶睡"我怕他跌下來,c6就叫我自己睡上格,他同個女睡,但我覺得長期甘樣分開睡,會不會有問題呢 本來我仔睡bb床
工人同我女睡,但現在阿仔又學轉身,頭仔又不識昂高,怕危險,所以就想仔同工人睡大人床,昨晚己一路睡一路吵啦,很煩呀,比的意見啦

[ 本文章最後由 yan02 於 07-10-11 11:49 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1929#
發表於 07-10-11 11:17 |只看該作者
但老師無同你講要測數學? 我仔今日測, 我無同佢溫ar, 無從入手, 靠佢自己lor, 我叫佢小心d解題咋
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 10:59 硐表
亞囡數學堂尋日儲夠10粒星星,老師送左個公仔file比佢,佢一見到我就立即同我講,仲好鬼開心話要再儲過星星換禮物
尋日亞囡數學堂已經做左考試test paper,佢話有2份試卷,佢2份都100分 但老師無派返來的而佢話老師比番佢地睇佢 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1930#
發表於 07-10-11 11:18 |只看該作者
唉.........我老細媽咪走咗啦, 22號號辦事.  

點算呀, 我唔想去呀, 我呢個月生日, 相沖

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1931#
發表於 07-10-11 11:19 |只看該作者
哦? 上次同你傾電話時聽見你話考慮入的, 我以為你買左添!
原文章由 雪文 於 07-10-11 11:07 硐表
我一股都無呀, 我替你高興

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1932#
發表於 07-10-11 11:21 |只看該作者
原文章由 yan02 於 07-10-11 11:15 硐表
啟田商場4樓"潮篇" 新開我未試過,但我昨天帶女去睇醫生,行入去looklook
環境ok,近近地去試下啦

Lee間飲茶, 我媽話ok, 無美心咁貴!

Rank: 8Rank: 8


17382
1933#
發表於 07-10-11 11:21 |只看該作者
無呀,手冊無寫網上又無寫wor,我都係無溫呀如果只係考e+教緊果d程度亞囡一定無問題...對佢來講係淺了 只要唔好粗心大意就ok


原文章由 hoganmama 於 07-10-11 11:17 硐表
但老師無同你講要測數學? 我仔今日測, 我無同佢溫ar, 無從入手, 靠佢自己lor, 我叫佢小心d解題咋

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1934#
發表於 07-10-11 11:22 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-11 11:18 硐表
唉.........我老細媽咪走咗啦, 22號號辦事.  

點算呀, 我唔想去呀, 我呢個月生日, 相沖

你同你老細講, 佢應該明白的.

Rank: 8Rank: 8


17382
1935#
發表於 07-10-11 11:22 |只看該作者
唔去,只做白金得唔得呢 :cry:

原文章由 雪文 於 07-10-11 11:18 硐表
唉.........我老細媽咪走咗啦, 22號號辦事.  

點算呀, 我唔想去呀, 我呢個月生日, 相沖

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1936#
發表於 07-10-11 11:23 |只看該作者
其實唔一定去gar 做帛金都ok gar
原文章由 雪文 於 07-10-11 11:18 硐表
唉.........我老細媽咪走咗啦, 22號號辦事.  

點算呀, 我唔想去呀, 我呢個月生日, 相沖

Rank: 5Rank: 5


4210
1937#
發表於 07-10-11 11:25 |只看該作者
唔係點由10萬變100萬喎

原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 10:44 硐表
我都驚貪字得個貧呀!
每日3仟?????貪左d喎!!!!!!!

Rank: 5Rank: 5


3212
1938#
發表於 07-10-11 11:25 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 11:21 硐表

Lee間飲茶, 我媽話ok的, 無美心咁貴!  


ok ar.. 呢間可以諗下, 我地dinner未試過, 飲茶都好食d野, 冇錯, 比美心相宜價錢, 不過勁多人排隊law 位....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1939#
發表於 07-10-11 11:27 |只看該作者
各位: 明天我放假, 同女女去學校運動會!

Rank: 5Rank: 5


3212
1940#
發表於 07-10-11 11:28 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-11 11:25 硐表
唔係點由10萬變100萬喎


好有大志ar 你 !!! 咁有什麼投資心得可分享下 ar ??
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖