註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
返回頂部
珍珠宮
原文章由 funbabyhk 於 07-10-11 10:52 硐表 我見有人 post 上來 bk. 你地有冇抽 '新彊新鑫'? http://www.iporesults.com.hk/hkipoallotment/default.aspx?bhjs=1&fla=0&bn=ie&bv=6.0&bo=winxp
子爵府
伯爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-11 10:36 硐表 ot先, o到九點幾, 就出去飲野....
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-11 10:41 硐表 我都成日同自己咁講, 係時間就要沽, 唔好咁貪心, 所以我而家同自己講, 每日賺夠$3000, 就要沽出
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 10:38 硐表 你媽媽~ , 你都入好多嗎??????????
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 10:59 硐表 亞囡數學堂尋日儲夠10粒星星,老師送左個公仔file比佢,佢一見到我就立即同我講,仲好鬼開心話要再儲過星星換禮物 尋日亞囡數學堂已經做左考試test paper,佢話有2份試卷,佢2份都100分 但老師無派返來的而佢話老師比番佢地睇佢 ...
原文章由 雪文 於 07-10-11 11:07 硐表 我一股都無呀, 我替你高興
原文章由 yan02 於 07-10-11 11:15 硐表 啟田商場4樓"潮篇" 新開我未試過,但我昨天帶女去睇醫生,行入去looklook 環境ok,近近地去試下啦
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 11:17 硐表 但老師無同你講要測數學? 我仔今日測, 我無同佢溫ar, 無從入手, 靠佢自己lor, 我叫佢小心d解題咋
原文章由 雪文 於 07-10-11 11:18 硐表 唉.........我老細媽咪走咗啦, 22號號辦事. 點算呀, 我唔想去呀, 我呢個月生日, 相沖
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 10:44 硐表 我都驚貪字得個貧呀! 每日3仟?????貪左d喎!!!!!!!
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 11:21 硐表 Lee間飲茶, 我媽話ok的, 無美心咁貴!
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-11 11:25 硐表 唔係點由10萬變100萬喎