關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1921#
發表於 07-8-20 16:51 |只看該作者
我係特惠個種bor, 要星期一至五先入得ar
原文章由 雪文 於 07-8-20 16:48 發表
係呀, 你唔使俾$$加, Me too .

就係煩小朋友要返學   你是否平時票星期六, 日唔入得加.

我想9月1or 2日去, 當係慶祝亞囡生日.  唔知俾$$人叫人帶

Rank: 8Rank: 8


17382
1922#
發表於 07-8-20 16:52 |只看該作者
等得來叫下野都差不多:loveliness:

原文章由 katiekma 於 07-8-20 16:41 發表
九龍灣稻香我6:40-6:45到, 你地食住等我都得。

Rank: 8Rank: 8


17382
1923#
發表於 07-8-20 16:53 |只看該作者
我最like齋行

原文章由 come爸嘩 於 07-8-20 16:42 發表
只可齋行~~~好窮呀!!!:cry: :cry: :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1924#
發表於 07-8-20 16:53 |只看該作者
不如訂7點啦, smalle囡囡去TST學鋼琴, 趕唔到咁早.

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-20 16:49 發表
我要7點左右先到

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1925#
發表於 07-8-20 16:56 |只看該作者
咁咁不如你plan咗去先通知我啦.

原文章由 hoganmama 於 07-8-20 16:51 發表
我係特惠個種bor, 要星期一至五先入得ar

Rank: 8Rank: 8


17382
1926#
發表於 07-8-20 16:58 |只看該作者
comecome

2個時間邊個岩你
1.)訂6:15你去拿位,但大部份人7:00先到
2.)訂7:00,你放左工之後要行一陣街夠鐘先上去




原文章由 雪文 於 07-8-20 16:53 發表
不如訂7點啦, smalle囡囡去TST學鋼琴, 趕唔到咁早.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1927#
發表於 07-8-20 16:59 |只看該作者
好呀, 訂7點啦.

原文章由 雪文 於 07-8-20 16:53 發表
不如訂7點啦, smalle囡囡去TST學鋼琴, 趕唔到咁早.

Rank: 8Rank: 8


17382
1928#
發表於 07-8-20 17:00 |只看該作者
katiema&hoganmama


kt8001會係9月1日同我地一齊食早餐之後一齊返學呀

Rank: 5Rank: 5


3212
1929#
發表於 07-8-20 17:01 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-20 16:37 發表
But I should not be arrived before 7:15 wor  


why, 你收咁夜ge.. 咩???

Rank: 8Rank: 8


17382
1930#
發表於 07-8-20 17:02 |只看該作者
收到,8月24號星期五7:00pm9大3小,我今晚收工去訂

原文章由 come爸嘩 於 07-8-20 16:59 發表
好呀, 訂7點啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1931#
發表於 07-8-20 17:03 |只看該作者
come,帶定部NDS俾小悅玩得唔得呀 ?
我約你行街啦, 不過我要上返油塘接囡換衫先, 希望6點半前到.

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-20 16:58 發表
comecome

2個時間邊個岩你
1.)訂6:15你去拿位,但大部份人7:00先到
2.)訂7:00,你放左工之後要行一陣街夠鐘先上去

Rank: 5Rank: 5


2039
1932#
發表於 07-8-20 17:03 |只看該作者

reply

你就好啦!我之前都是我囡考得好,才有同佢charing,不過是好簡單咁囉,都是較自己,所以我都有咩表示,只買了4份 gift box 比佢地幫我囡D老師,校長就算. ,可能你讀得內 d 我囡只讀得一年,可能感情未有咁深啦!,不過校長真是幾好

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-20 16:47 發表
係呀,我係油塘去都要搭綠van去架,唔遠啦算近了,
入到心儀學校搭小小車都願啦

畢業禮束花係自己比錢買架
多謝d老師及校x果2個月既幫忙
佢地幫左 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1933#
發表於 07-8-20 17:05 |只看該作者
咁我都拿psp啦我驚亞囡到時又嘈我

原文章由 雪文 於 07-8-20 17:03 發表
come,帶定部NDS俾小悅玩得唔得呀 ?
我約你行街啦, 不過我要上返油塘接囡換衫先, 希望6點半前到.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1934#
發表於 07-8-20 17:05 |只看該作者
漏咗KY

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-20 17:02 發表
收到,8月24號星期五7:00pm9大3小,我今晚收工去訂

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1935#
發表於 07-8-20 17:06 |只看該作者
OK, 無問題!
你到左九龍灣再CALL我啦.

原文章由 雪文 於 07-8-20 17:03 發表
come,帶定部NDS俾小悅玩得唔得呀 ?
我約你行街啦, 不過我要上返油塘接囡換衫先, 希望6點半前到.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1936#
發表於 07-8-20 17:09 |只看該作者
我今晚再CALL多佢一次!!

仲想問: 26/8個大食會係唔係照舊架????


原文章由 雪文 於 07-8-20 17:05 發表
漏咗KY呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1937#
發表於 07-8-20 17:10 |只看該作者
Love, 預多蘭蘭一個人, 不過佢未confirm實

[ 本文章最後由 雪文 於 07-8-20 17:16 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1938#
發表於 07-8-20 17:11 |只看該作者
我無所謂.  我仔可能周六返來, 佢姑姑如來香港帶埋佢返來.

原文章由 come爸嘩 於 07-8-20 17:09 發表
我今晚再CALL多佢一次!!

仲想問: 26/8個大食會係唔係照舊架????

Rank: 8Rank: 8


17382
1939#
發表於 07-8-20 17:16 |只看該作者
我囡唔同,佢考試唔係最好果7個但老師覺得佢得,
我囡只係衰一樣野:百厭
加上有良好關係所以
你囡係班主任training的我都知係邊個(c啦又8掛)
train成點我都知心中有數了,係網就唔方面講啦
我囡係k2先讀ja都係多你一年only,
我返而係好多謝其中一位老師及校監,當中既過程不能三言二語講到:loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness: 我真係衷心多謝佢地的:loveliness:


原文章由 kt8001 於 07-8-20 17:03 發表
你就好啦!我之前都是我囡考得好,才有同佢charing,不過是好簡單咁囉,都是較自己,所以我都有咩表示,只買了4份 gift box 比佢地幫我囡D老師,校長就算. ,可能你讀得內 d 我囡只讀得一年,可能感情未有咁深啦!,不過 ...

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-8-20 17:19 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
1940#
發表於 07-8-20 17:17 |只看該作者
知道,10大3小

原文章由 雪文 於 07-8-20 17:10 發表
Love, 預多蘭蘭一個人, 不過佢未confirm實
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖