關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區
樓主: monmantong
go

2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1017
1901#
發表於 06-7-28 11:45 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

LunaBella,

thx for yr info.

咁下星期一都幾熱鬧喎, 不過我仔仔可能請假一天呢!

Rank: 3Rank: 3


486
1902#
發表於 06-7-28 11:49 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

Hillary 宜家放假, 在家有咩攪作   

Rank: 5Rank: 5


1945
1903#
發表於 06-7-28 11:54 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

yatjeh,

妳想要tko 的中醫啊! 我突然醒起, 我個friend 前排話我知, 新都城好似有個幾好的, 等我問下佢係邊, 話妳知啊! 但寶琳站, 妳ok 嗎?

小學校網, 我都開始諗了.... 都好煩啊! 因為我唔鐘意將軍澳的網... [/quote]

yatjeh 寫道:
renee,

咁唔該妳先, 我都係睇番之前果幾個好喇!  就係我睇開果幾個中醫都唔係近tko, 所以先想知tko有無好中醫咋!

妳開始幫皓皓諗小學的校網未呀, 我近日工作唔忙巳開始諗緊喇, 真傷腦筋呢!

Rank: 5Rank: 5


1945
1904#
發表於 06-7-28 12:01 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

LunaBella,

妳有所不知啦... 我呢d 做[阿四], 老細出左trip 就可以抖下, 但老細一係office, 就好似打仗咁, 忙到嘔啊....

今日老細都係度, 但就出左去開會
LunaBella 寫道:
Renee,

你現身拿, 鼠在去邊


CarrieBB, Adrian, Kimberly are in the same class

CarrieBB and me 唔洗自
大家   

Rank: 5Rank: 5


1445
1905#
發表於 06-7-28 12:02 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

LunaBella:

今日去左太婆到,平時未睇barney同泥膠...煩到c
依晴Hillary, 依韻Eleanor

Rank: 5Rank: 5


1017
1906#
發表於 06-7-28 12:12 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

Hillary2002 寫道:
yatjeh:


你心目中邊個網呀


hillary2002,

我就係未有咩心水囉, 唉.....我梗知41校網係好啦, 但我又無果個地址呢, 而家只可選擇tko/灣仔或油尖旺網咋, 唔知邊個好d呢?

Rank: 5Rank: 5


2169
1907#
發表於 06-7-28 12:21 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

yatjeh,

你有灣仔校網,可以揀St. Paul

yatjeh 寫道:

hillary2002,

我就係未有咩心水囉, 唉.....我梗知41校網係好啦, 但我又無果個地址呢, 而家只可選擇tko/灣仔或油尖旺網咋, 唔知邊個好d呢?

Rank: 5Rank: 5


2169
1908#
發表於 06-7-28 12:27 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

yatjeh,

sorry呀! 你個個係男仔wow   

Rank: 5Rank: 5


1445
1909#
發表於 06-7-28 12:37 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

yatjeh:

你就好啦已經有3個網可選,我得45, 34網乍

qq:
你太羨慕呢有得選st.paul, 我都係
依晴Hillary, 依韻Eleanor

Rank: 5Rank: 5


2169
1910#
發表於 06-7-28 12:53 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

Hillary2002,

仲有油尖旺 - St Mary, 羡慕死我啦!我得葵涌網乍   
Hillary2002 寫道:
yatjeh:

你就好啦已經有3個網可選,我得45, 34網乍

qq:
你太羨慕呢有得選st.paul, 我都係

Rank: 5Rank: 5


1376
1911#
發表於 06-7-28 13:15 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

Wa... good another one to join us in K1A pm..
   
carrie bb

LunaBella 寫道:
[quote]
Renee 寫道:
mon,

Adrian 係K1A(pm), group A for 1/9 – 4/9 啊!  

我都諗住take 半日假, 好似妳咁, 叫工人帶到去Kln Tong, 之後再係Kln Tong 搭Taxi, 到時不如約埋一齊係 Kln Tong 去啊?



Renee,

你現身拿, 鼠在去邊


CarrieBB, Adrian, Kimberly are in the same class

CarrieBB and me 唔洗自
大家    [/quote]

Rank: 5Rank: 5


1017
1912#
發表於 06-7-28 13:39 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

RENEE,

THX呀!  

寶林區的中醫嗎, 係咪豆漿大王隔離果間藥行呢, 裡面有3個中醫駐診架嘛, 不過好多人睇架, 知唔知邊個醫術高明D呀?

不過TKO有優才/宣道同新的播道會都好出名架喎, 可以諗得過架!

Rank: 5Rank: 5


1017
1913#
發表於 06-7-28 13:46 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

HILLARY & QQ,

妳地咪玩啦, 我個係仔嚟架, 點可以選擇ST. PAUL & ST. MARY喎! 唯有等下一胎 (如果再生的話)!

雖則話我有3個校網啫, 但又未必入到第一意願, 而且灣仔同油尖旺又距離TKO遠, 唉....真係唔多想要個小朋友咁辛苦返學呢?  點算好呢?

Rank: 5Rank: 5


2497
1914#
發表於 06-7-28 14:12 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

Hillary2002 寫道:
Sarsmum:

你都係k1BP係唔係大女呀幾月出世  


My daughter was born in March.

Rank: 5Rank: 5


1060
1915#
發表於 06-7-28 14:17 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

lLunabella,

係呀, 我就係坐您隔離個阿太啦.
以後要多多照顧啦 :)

cathleen

LunaBella 寫道:
Hi Cathleen,

i just want to make sure as you are not in here so often. sorry
you came for 帝京gathering alone and sat next to me, isn't it??       

Rank: 5Rank: 5


1945
1916#
發表於 06-7-28 14:41 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

yatjeh,

我唔知係唔係豆漿大王隔離果間藥行, 等我問下個friend 先!

將軍澳 - 優才同播道係正資, 都唔關妳住邊區同埋有乜野綱啦...

至於我唔鐘意將軍澳的綱係因為妳知啦, 第時中學係睇小學的校綱嘛, 將軍澳 ~~我諗唔有乜好的中學囉.... :cry: :cry:



yatjeh 寫道:
RENEE,

THX呀!  

寶林區的中醫嗎, 係咪豆漿大王隔離果間藥行呢, 裡面有3個中醫駐診架嘛, 不過好多人睇架, 知唔知邊個醫術高明D呀?

不過TKO有優才/宣道同新的播道會都好出名架喎, 可以諗得過架!

Rank: 5Rank: 5


1017
1917#
發表於 06-7-28 14:50 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

renee,

唉...咪就係咁我先有點後悔搬入嚟囉!  而家都唔知同佢(亞仔)第時報邊間好,又想係一條龍喎,又想近番佢間學校呢!

咁妳呢,有無打算搬?

Renee 寫道:
yatjeh,

我唔知係唔係豆漿大王隔離果間藥行, 等我問下個friend 先!

將軍澳 - 優才同播道係正資, 都唔關妳住邊區同埋有乜野綱啦...

至於我唔鐘意將軍澳的綱係因為妳知啦, 第時中學係睇小學的校綱嘛, 將軍澳 ~~我諗唔有乜好的中學囉.... :cry: :cry:



[quote]
yatjeh 寫道:
RENEE,

THX呀!  

寶林區的中醫嗎, 係咪豆漿大王隔離果間藥行呢, 裡面有3個中醫駐診架嘛, 不過好多人睇架, 知唔知邊個醫術高明D呀?

不過TKO有優才/宣道同新的播道會都好出名架喎, 可以諗得過架!
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


1945
1918#
發表於 06-7-28 14:53 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

Yatjeh,

我就無妳咁多個綱了, 我得95(將軍澳)同48(觀塘)網咋… :cry:  :cry:  :cry:  :cry:

妳有12(灣仔)都好啊! 有番禺華仁同St. Joseph 啊! 我有諗過搬去香港區住, 但宜家都係得個諗字….

講真, 妳問我, 我都想有41網, 但又咁諗, 大把人爭, 幾時輪到我呢???     

Rank: 5Rank: 5


1945
1919#
發表於 06-7-28 14:56 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

yatjeh,

有啊! 有諗過搬架!

我唔想皓皓係將軍澳讀, 但又唔想細細個已經要頻頻撲撲.. 所以都係要搬了....

但我真係無能力搬去九龍塘, 所以諗過搬去香港區了....

yatjeh 寫道:
renee,

唉...咪就係咁我先有點後悔搬入嚟囉!  而家都唔知同佢(亞仔)第時報邊間好,又想係一條龍喎,又想近番佢間學校呢!

咁妳呢,有無打算搬?

Rank: 5Rank: 5


1017
1920#
發表於 06-7-28 15:17 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

renee,

港島區d樓好似都唔平架喎,妳心目中想搬邊頭呀! 觀塘區有無一兩間好學校可以選擇?

搵個好校網真係令人煩惱,我當時由cwb搬嚟tko時都係為近番d老爺及99,而家咁搞法咪又要搬番轉頭?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖