關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1901#
發表於 08-5-30 10:27 |只看該作者
多謝你慷慨解囊
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 10:18 發表
hoganma: 你係咪想買, 一係我果支你要啦!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1902#
發表於 08-5-30 10:28 |只看該作者
MORNING ALL

Rank: 8Rank: 8


17269
1903#
發表於 08-5-30 10:28 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-5-30 10:15 發表
我要出發上皇崗

fun fun:

又要去咁遠呀!

Rank: 8Rank: 8


17269
1904#
發表於 08-5-30 10:29 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 10:27 發表
多謝你慷慨解囊   

呢4隻字我都唔識寫呀!

Rank: 8Rank: 8


17269
1905#
發表於 08-5-30 10:30 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 10:22 發表
我係一田睇有套芝麻街床單+被好靚架, $299咋!!!! 好想買.......but佢張售100套

咁你要一早去囉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1906#
發表於 08-5-30 10:35 |只看該作者
hoganma: 唔好客氣啦.

ky: 一田尋日開始on sales, 我估星期六都無晒貨架啦!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1907#
發表於 08-5-30 10:36 |只看該作者


hoganma,有相睇呀, 呢隻

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1908#
發表於 08-5-30 10:41 |只看該作者
ky: 明天記得拎公仔麵比我呀, 如時間許可, 我去埋官塘幫你買糯米糍, hoganma你要唔要買?????????????

Rank: 8Rank: 8


17269
1909#
發表於 08-5-30 10:42 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 10:41 發表
ky: 明天記得拎公仔麵比我呀, 如時間許可, 我去埋官塘幫你買糯米糍, hoganma你要唔要買?????????????

OK!我會記得包麵。糯米糍》》你就到嗎?唔該先!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1910#
發表於 08-5-30 10:43 |只看該作者
多, if 你唔急, 你等埋我, ok???

fun, 出面落好大雨, 你小心d wor.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1911#
發表於 08-5-30 10:44 |只看該作者
ky: 糯米糍》》如我可早走就可以行落官塘買, 10元是嗎??????

Rank: 8Rank: 8


17269
1912#
發表於 08-5-30 10:47 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-30 10:43 發表
多, if 你唔急, 你等埋我, ok???

fun, 出面落好大雨, 你小心d wor.

我呢頭都好大雨,仲行雷閃電。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1913#
發表於 08-5-30 10:49 |只看該作者
糯米糍, 都好wor, 我想要2粒, 有咩味?

我99尋晚返左黎la, 晏d打比佢問吓有無買鳳梨so先
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 10:41 發表
ky: 明天記得拎公仔麵比我呀, 如時間許可, 我去埋官塘幫你買糯米糍, hoganma你要唔要買?????????????

Rank: 8Rank: 8


17269
1914#
發表於 08-5-30 10:50 |只看該作者
hoganma,

你買到隻乜乜mousse,聽日交card時交收好嗎??你mind 唔mind  PM你個mobile俾我呀?

Rank: 8Rank: 8


17269
1915#
發表於 08-5-30 10:50 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 10:44 發表
ky: 糯米糍》》如我可早走就可以行落官塘買, 10元是嗎??????

全中。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1916#
發表於 08-5-30 10:51 |只看該作者
D 姐仔放'並'假, 返到嚟唔做戲, 仲要嘈到c

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1917#
發表於 08-5-30 10:52 |只看該作者
come, 今晚係咪行程照舊???

Rank: 8Rank: 8


17269
1918#
發表於 08-5-30 10:54 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 10:49 發表
糯米糍, 都好wor, 我想要2粒, 有咩味?

我99尋晚返左黎la, 晏d打比佢問吓有無買鳳梨so先  

咁你的煮婦生崖可結束喇!

Rank: 6Rank: 6


8125
1919#
發表於 08-5-30 10:57 |只看該作者
of course ok, 你隻衰bun幾時走?? next week weekday 搵一晚得唔得?? 可以去埋睇爸爸

原文章由 ccbeauty 於 08-5-30 10:43 AM 發表
多, if 你唔急, 你等埋我, ok???

fun, 出面落好大雨, 你小心d wor.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1920#
發表於 08-5-30 10:57 |只看該作者
聽日交收無問題

你無我mobile no 咩? pls check pm
原文章由 lky2008 於 08-5-30 10:50 發表
hoganma,

你買到隻乜乜mousse,聽日交card時交收好嗎??你mind 唔mind  PM你個mobile俾我呀?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖