註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 10:18 發表 hoganma: 你係咪想買, 一係我果支你要啦!!
返回頂部
伯爵府
原文章由 funbabyhk 於 08-5-30 10:15 發表 我要出發上皇崗
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 10:27 發表 多謝你慷慨解囊
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 10:22 發表 我係一田睇有套芝麻街床單+被好靚架, $299咋!!!! 好想買.......but佢張售100套
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 10:41 發表 ky: 明天記得拎公仔麵比我呀, 如時間許可, 我去埋官塘幫你買糯米糍, hoganma你要唔要買?????????????
原文章由 ccbeauty 於 08-5-30 10:43 發表 多, if 你唔急, 你等埋我, ok??? fun, 出面落好大雨, 你小心d wor.
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 10:44 發表 ky: 糯米糍》》如我可早走就可以行落官塘買, 10元是嗎??????
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 10:49 發表 糯米糍, 都好wor, 我想要2粒, 有咩味? 我99尋晚返左黎la, 晏d打比佢問吓有無買鳳梨so先
男爵府
原文章由 ccbeauty 於 08-5-30 10:43 AM 發表 多, if 你唔急, 你等埋我, ok??? fun, 出面落好大雨, 你小心d wor.
原文章由 lky2008 於 08-5-30 10:50 發表 hoganma, 你買到隻乜乜mousse,聽日交card時交收好嗎??你mind 唔mind PM你個mobile俾我呀?