註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-4 10:34 發表 我而家唔會幫女女買衫褲, 試過幾次我買左佢唔like, 一次都無穿過.
返回頂部
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-4 10:26 發表 因為黎緊有好多$$要駛, 還卡數等等, 所以想諗清楚d
大宅
原文章由 ktmami 於 08-2-4 10:45 發表 吾知重要凍幾耐?我張被吾夠暖(雅方婷), 你地用緊咩被?
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 10:41 發表 其實又唔係平好多, 只係得88折, 你又買左個肚臍, 不如再諗下先
原文章由 ktmami 於 08-2-4 10:47 發表 你女女都好有主見 WOR
原文章由 lky2008 於 08-2-4 10:48 發表 絲棉被!
原文章由 come爸嘩 於 08-2-4 10:49 發表 我都心大心細緊......好煩呀....
原文章由 ktmami 於 08-2-4 10:51 發表 暖吾暖, 在那裏買?我返埋今朝就收鑪
原文章由 ktmami 於 08-2-4 11:00 發表 咩住過gucci 過 spring/summer 先. LV - winter先再諗, 話吾定 love 暑假再去多轉
原文章由 lky2008 於 08-2-4 11:00 發表 OK架!我女都係1張攪定!我係TKO廣場買。
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 09:51 發表 件褸我叔仔話核突 3年前gar la, ozoc, 呢2年都無買過褸
原文章由 ktmami 於 08-2-4 11:02 發表 咩 label, TKO 廣塲那裏?我想今日下午去買。