關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17269
1901#
發表於 08-2-4 10:35 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-4 10:34 發表
我而家唔會幫女女買衫褲, 試過幾次我買左佢唔like, 一次都無穿過.

衫》》我女冇得揀 ,同埋我都係買大路款,OK掛:-| 。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1902#
發表於 08-2-4 10:41 |只看該作者
其實又唔係平好多, 只係得88折, 你又買左個肚臍, 不如再諗下先
原文章由 come爸嘩 於 08-2-4 10:26 發表

因為黎緊有好多$$要駛, 還卡數等等, 所以想諗清楚d

Rank: 5Rank: 5


1995
1903#
發表於 08-2-4 10:45 |只看該作者
吾知重要凍幾耐?我張被吾夠暖(雅方婷), 你地用緊咩被?

Rank: 5Rank: 5


1995
1904#
發表於 08-2-4 10:47 |只看該作者
你女女都好有主見 WOR

原文章由 come爸嘩 於 08-2-4 10:34 發表
我而家唔會幫女女買衫褲, 試過幾次我買左佢唔like, 一次都無穿過.

Rank: 8Rank: 8


17269
1905#
發表於 08-2-4 10:48 |只看該作者
原文章由 ktmami 於 08-2-4 10:45 發表
吾知重要凍幾耐?我張被吾夠暖(雅方婷), 你地用緊咩被?

絲棉被!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1906#
發表於 08-2-4 10:49 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 10:41 發表
其實又唔係平好多, 只係得88折, 你又買左個肚臍, 不如再諗下先

我都心大心細緊......好煩呀....

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-2-4 10:51 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1907#
發表於 08-2-4 10:51 |只看該作者
原文章由 ktmami 於 08-2-4 10:47 發表
你女女都好有主見 WOR

好聽d叫有主見, 唔好聽叫硬頸, 懶醒

Rank: 5Rank: 5


1995
1908#
發表於 08-2-4 10:51 |只看該作者
暖吾暖, 在那裏買?我返埋今朝就收鑪

原文章由 lky2008 於 08-2-4 10:48 發表

絲棉被!

Rank: 8Rank: 8


17382
1909#
發表於 08-2-4 10:51 |只看該作者
Morning all 岩岩先返到公司,做野先

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1910#
發表於 08-2-4 10:53 |只看該作者
我蓋2張冷氣被

亞仔個張就係羽絨, 99買, 超暖
原文章由 ktmami 於 08-2-4 10:45 發表
吾知重要凍幾耐?我張被吾夠暖(雅方婷), 你地用緊咩被?

[ 本文章最後由 hoganmama 於 08-2-4 10:54 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1995
1911#
發表於 08-2-4 10:57 |只看該作者
我諗明天的局都系開吾成, 等我屈我隻佬叫佢請我地一家去吃自助餐或韓國燒烤。

Rank: 5Rank: 5


1995
1912#
發表於 08-2-4 11:00 |只看該作者
咩住過gucci 過 spring/summer 先. LV - winter先再諗, 話吾定 love 暑假再去多轉

原文章由 come爸嘩 於 08-2-4 10:49 發表

我都心大心細緊......好煩呀....

Rank: 8Rank: 8


17269
1913#
發表於 08-2-4 11:00 |只看該作者
原文章由 ktmami 於 08-2-4 10:51 發表
暖吾暖, 在那裏買?我返埋今朝就收鑪

OK架!我女都係1張攪定!我係TKO廣場買。

Rank: 8Rank: 8


17269
1914#
發表於 08-2-4 11:01 |只看該作者
原文章由 ktmami 於 08-2-4 11:00 發表
咩住過gucci 過 spring/summer 先. LV - winter先再諗, 話吾定 love 暑假再去多轉

冇錯,富婆summer vacation實去旅行啦!

Rank: 5Rank: 5


1995
1915#
發表於 08-2-4 11:02 |只看該作者
咩 label, TKO 廣塲那裏?我想今日下午去買。

原文章由 lky2008 於 08-2-4 11:00 發表

OK架!我女都係1張攪定!我係TKO廣場買。

Rank: 8Rank: 8


17382
1916#
發表於 08-2-4 11:03 |只看該作者
唔係wor,好靚呀著得好c文

原文章由 hoganmama 於 08-2-4 09:51 發表
件褸我叔仔話核突  3年前gar la, ozoc, 呢2年都無買過褸

Rank: 8Rank: 8


17382
1917#
發表於 08-2-4 11:05 |只看該作者
e+咁凍我要用2張先得

原文章由 ktmami 於 08-2-4 10:45 發表
吾知重要凍幾耐?我張被吾夠暖(雅方婷), 你地用緊咩被?

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 08-2-4 11:09 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1918#
發表於 08-2-4 11:06 |只看該作者
原文章由 ktmami 於 08-2-4 11:00 發表
咩住過gucci 過 spring/summer 先. LV - winter先再諗, 話吾定 love 暑假再去多轉

我又怕個袋香港唔會再返貨, 之前有個fd都話想買, 去問時話無貨:tongue: , 之後佢買左第個2款

Rank: 8Rank: 8


17269
1919#
發表於 08-2-4 11:06 |只看該作者
原文章由 ktmami 於 08-2-4 11:02 發表
咩 label, TKO 廣塲那裏?我想今日下午去買。

係TKO廣場第1層,華潤supermarket對面,得一間賣被的(咩名唔記得),唔係好大家個隻!如TKO廣場的residents,有discount添。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1920#
發表於 08-2-4 11:06 |只看該作者
唔駛等到summer la, easter又去多轉la
原文章由 ktmami 於 08-2-4 11:00 發表
咩住過gucci 過 spring/summer 先. LV - winter先再諗, 話吾定 love 暑假再去多轉
‹ 上一主題|下一主題